برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در یزد

اگر قصد کاشت ایمپلنت دندان در یزد را دارید، می توانید از شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان کلینیک دندانپزشکی روشا استفاده کنید. پرداخت قیمت ایمپلنت به صورت اقساطی، به شما این امکان را می دهد تا راحت تر مراحل پرداخت هزینه ایمپلنت را انجام دهید. در این صورت است که خیالتان از بابت کیفیت ایمپلنت دندان کاشته شده راحت خواهد بود و می توانید بدون دغدغه مالی، مراحل کاشت ایمپلنت را انجام دهید.

شهر یزد؛ نخستین شهر خشت خام در ایران

شهر یزد که به عنوان یکی از شهرهای کویری در ایران شناخته می شود، دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی می باشد. این شهر به عنوان شهر خشت خام در ایران شناخته می شود که از هر نظر زیبایی فوق العاده ای دارد. لهجه شیرین مردم یزد برای بسیاری از ما آشناست. این شهر در آخرین آمار ثبت شده نزدیک به 600 هزار نفر جمعیت داشته است.

انجام خدمات ایمپلنت در یزد

کاشت ایمپلنت از جمله خدمات دندانپزشکی است که برای افرادی که به هر دلیلی دندان خودشان را از دست داده اند، انجام می شود. انجام خدمات ایمپلنت در یزد، نه تنها می تواند به شما برای رفع مشکلات ناهنجاری دندانی کمک کند، بلکه لبخند شما را نیز زیباتر خواهد کرد. اما برای کاشت ایمپلنت دندان حتما باید به مرکزی مراجعه کنید که خدمات ایمپلنت را به صورت حرفه ای به شما ارائه می کند. در این صورت است که خیالتان از بابت کیفیت خدمات و ضمانت دریافت شده، راحت تر خواهد بود.

قیمت ایمپلنت دندان در یزد چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در یزد به ازای هر واحد بین 12.000.000 الی 30.000.000 تومان به همراه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در یزد بر اساس نوع ایمپلنت محاسبه می شود. هر چقدر ایمپلنت معروف تر و در شرکت معتبرتری ساخته شده باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. البته با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و ارز در کشور ایران، دور از انتظار نیست که قیمت و هزینه کاشت ایمپلنت دندان نیز بالا رود.

برای اینکه دقیق با قیمت ایمپلنت دندان در یزد آشنا شوید، می توانید از کلینیک های دندانپزشکی معتبر کمک بگیرید. ما در کلینیک دندانپزشکی روشا به غیر از اینکه کاشت ایمپلنت را با ضمانت انجام می دهیم، قیمت را نیز ضمانت می کنیم. شما می توانید بر اساس شرایط و بودجه ای که دارید، یکی از انواع ایمپلنت های دندانی را انتخاب و برای جایگذاری در دندان خودتان استفاده کنید.

شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان کره ای و سوئیسی، مدل های بسیار خوبی از ایمپلنت را تولید و روانه بازار کرده اند. البته قیمت ایمپلنت دندان در هر یک از این شرکت ها با هم متفاوت است و باید بر اساس برند شرکت های سوئیسی و کره ای، قیمت این ایمپلنت ها را مشخص کنید. ایمپلنت زیمر آمریکا جزء ایمپلنت های گران قیمت است که مادام العمر برای شما کار می کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت، می توانید با ما در کلینیک دندانپزشکی روشا در ارتباط باشید.

ایمپلنت اقساطی در یزد

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی است که در حوزه کاشت ایمپلنت دندان فعالیت می کند. ما در کلینیک روشا، رفاه حال شما را در نظر می گیریم تا حتی بدون صرف هزینه بسیار زیاد، بتوانید مراحل کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهید. بدین منظور شرایط پرداخت قیمت ایمپلنت دندان به صورت اقساطی برای شما فراهم شده است.

ایمپلنت اقساطی در یزد
ایمپلنت اقساطی در یزد

برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی، ابتدا لازم است که تعداد ایمپلنت های دندانی خودتان را تعیین کنید. چون شرایط اقساطی پرداخت هزینه ایمپلنت دندان، بر اساس تعداد ایمپلنت های شما تعیین می شود. در ادامه به این شرایط پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا برای مردم یزد اشاره می کنیم:

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت در قزوین

برای تعداد ایمپلنت دندان زیر 4

اگر تعداد ایمپلنت های دندانی شما برای کاشت زیر 4 عدد باشد، باید 50 درصد از کل هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید. مابقی هزینه ایمپلنت ها در 5 قسط ماهانه و با چک معتبر از شما دریافت می شود.

برای ایمپلنت دندان بالای 4 تا 7 عدد

اگر تعداد ایمپلنت های شما بیش از 4 و کمتر از 7 عدد باشد، می توانید 40 درصد از کل هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید. مابقی هزینه ایمپلنت در 6 قسط پرداخت می شود.

برای ایمپلنت دندان بالای 7 عدد

برای افرادی که تعداد ایمپلنت دندانی آن ها برای کاشت بیش از 7 عدد است، تسهیلات بهتری در نظر گرفته شده است. این افراد می توانند 70 درصد از کل هزینه را به صورت اقساط 7 ماهه و 30 درصد را به صورت نقدی و در ابتدای کار پرداخت کنند.

آیا کلینیک دندانپزشکی روشا در یزد شعبه دارد؟

با توجه به اینکه کلینیک دندانپزشکی روشا امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت را برای مردم فراهم کرده است، بسیاری از مردم یزد در مورد شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا در یزد سوال می پرسند. هنوز هیچ شعبه ای در یزد از این کلینیک دندانپزشکی احداث نشده است. اما امید داریم که به زودی یک شعبه در استان یزد راه اندازی کنیم تا مردم یزد بتوانند خیلی راحت از خدمات کلینیک دندانپزشکی روشا استفاده کنند. البته با وجود اینکه امکان دریافت خدمات سریع برای مردم یزد در کلینیک روشا فراهم شده است، مردم می توانند خیلی سریع به تهران بیایند و کار ایمپلنت دندان را انجام دهند و برگردند.

مزایای دریافت خدمات ایمپلنت از کلینیک دندانپزشکی روشا

احتمالا در استان یزد کلینیک های دندانپزشکی متعددی وجود دارند که می توانید خدمات ایمپلنت را از آن ها دریافت کنید. اما کلینیک دندانپزشکی روشا شرایط ویژه ای را برای مردم شهرستان یزد در نظر گرفته است که مهم ترین آن پرداخت اقساطی کل هزینه است.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

برای دریافت خدمات ایمپلنت از کلینیک دندانپزشکی روشا، یک ضمانت نیز دریافت می کنید تا خیالتان از بابت کیفیت ایمپلنت استفاده شده راحت باشد. تنوع ایمپلنت های موجود در این کلینیک به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت، ایمپلنت مورد نظر خود را بر اساس بودجه ای که دارید، انتخاب کنید. همچنین، شما می توانید مراحل کاشت ایمپلنت دندان را نزد بهترین دندانپزشکان متخصص انجام دهید.

جمع بندی

اگر قصد انجام ایمپلنت را دارید، کافیست که با شماره تلفن های کلینیک روشا در ارتباط باشید و برای کاشت ایمپلنت وقت بگیرید و مراحل کاشت ایمپلنت را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.