برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در قزوین

از دست دادن دندان چیزی نیست که برای شما خوشایند باشد. ممکن است برخی از افراد از اینکه دندان های خودشان را از دست داده اند، ناراحت نباشند؛ ولی واقعیت این است که دندان های افتاده و شکسته و کشیده شده، تاثیر زیادی روی سلامت دهان و دندان های شما می گذارند. به همین خاطر، اگر با این مشکلات مواجه هستید، باید در اولین قدم به فکر کاشت ایمپلنت باشید. می دانیم که دغدغه ای به نام قیمت ایمپلنت ذهن شما را درگیر کرده است و نمی توانید به راحتی از پس مخارج این کار بر بیایید. نگران نباشید چون ما در اینجا هستیم تا به شما بگوییم می توانید هزینه ایمپلنت را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

قزوین؛ شهری پرآوازه در ایران

قزوین یکی از شهرهای بسیار محبوب و زیبا در ایران است که این روزها محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است. قزوین شهری پرآوازه در حوزه هنر خطاطی است که تا به امروز توانسته افراد بسیار زیادی را در این هنر تربیت کند. قزوین مرکز استان قزوین است و در آخرین سرشماری حدود 400 هزار نفر جمعیت داشته است.

قیمت ایمپلنت دندان در قزوین چقدر است؟

به طور میانگین هزینه ایمپلنت دندان در قزوین به ازای هر واحد بین 9.000.000 الی 31.000.000 تومان به همراه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در قزوین بر اساس عوامل بسیار متنوعی تعیین می شود و نمی توان بدون در نظر گرفتن این عوامل، در مورد قیمت با مشتریان صحبت کرد. به طور کلی، هر چقدر کیفیت ایمپلنت بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. به همین خاطر است که ایمپلنت معروف ترین برندهای تولید کننده ایمپلنت در دنیا، بسیار گران قیمت هستند.

موضوعی که باید در هنگام استعلام قیمت ایمپلنت دندان در قزوین به آن توجه داشته باشید، قیمت ایمپلنت و قیمت روکش ایمپلنت است. در واقع، ایمپلنت از دو بخش اصلی تشکیل شده که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برخی از کلینیک ها، قیمت ایمپلنت دندان را به صورت یکجا (ایمپلنت + روکش) اعلام می کنند. اما برخی نیز به صورت مجزا قیمت گذاری ایمپلنت را انجام می دهند.

ایمپلنت فوری و یک روزه نیز از جمله انواع ایمپلنت های موجود در بازار است که می تواند با قیمت بالاتری تهیه شود. اما این نوع ایمپلنت به دلیل اینکه خیلی سریع نصب و کاشته می شود، محبوبیت بسیار بالایی دارد و حتی ارزش استفاده از آن نیز بسیار زیاد است.

چگونه هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کنیم؟

موضوعی که در مورد قیمت ایمپلنت همواره مردم را نگران می کند، بحث بالا بودن آن است. قیمت ایمپلنت هر چقدر بالاتر باشد، فشار بیشتری به شما برای پرداخت آن وارد می شود. اما خوشبختانه با توجه به فراهم شدن امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت، دیگر نیازی نیست که نگران قیمت ایمپلنت باشید. چون شما می توانید بخشی از هزینه را به صورت نقدی و بخشی دیگر را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت در کرمانشاه

البته همه کلینیک های دندانپزشکی قزوین امکان پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی را به شما نمی دهند. از طرفی شما نباید فقط به دلیل پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت، به یک کلینیک غیر معتبر مراجعه کنید. کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی است که امکان پرداخت هزینه ایمپلنت را به صورت اقساطی برای شما عزیزان فراهم کرده است.

اگر به کیفیت کار اهمیت می دهید و می خواهید هزینه ایمپلنت را به صورت اقساطی پرداخت کنید، کلینیک دندانپزشکی روشا دقیقا همان کلینیکی است که مد نظر دارید.

کلینیک روشا و شرایط ویژه برای مردم قزوین جهت کاشت ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از کلینیک های معتبر در حوزه کاشت ایمپلنت است. ما در کلینیک دندانپزشک روشا تسهیلات خاصی را برای مردم عزیز قزوین در نظر گرفته ایم که مهم ترین آن، امکان کاشت ایمپلنت در کوتاه ترین زمان ممکن است. اگرچه هنوز شعبه قزوین کلینیک راه اندازی نشده است و به زودی این کار را انجام می دهیم. ولی شما هم می توانید برای انجام مراحل کاشت ایمپلنت به کلینیک دندانپزشکی روشا مراجعه کنید و خیلی سریع این کار را انجام دهید و به خانه بازگردید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

ضمانت داده شده برای کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا، به شما این امکان را به می دهد تا با خیالی راحت مراحل کاشت ایمپلنت را در این مجموعه انجام دهید. از طرفی تمامی دندانپزشکان این کلینیک، تخصص و تجربه کافی برای کاشت ایمپلنت را دارند. در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای کاشت، استفاده از وسایل استریل شده و بهره گیری از دستگاه های نوین، به شما این امکان را می دهد تا بهترین خدمات را از کلینیک دندانپزشکی روشا دریافت کنید.

ایمپلنت اقساطی در قزوین کلینیک روشا

حال که متوجه شدید کلینیک دندانپزشکی روشا امکان پرداخت هزینه ایمپلنت را به صورت اقساطی برای شما فراهم کرده است، حتما این سوال برای شما مطرح شده که شرایط پرداخت اقساطی آن چگونه است؟ با ما همراه باشید تا با این شرایط آشنا شوید.

ایمپلنت اقساطی در قزوین
ایمپلنت اقساطی در قزوین

پرداخت اقساطی در 2 قسط

همه بیماران با هر تعداد دندان ایمپلنت شده، می توانند از شرایط پرداخت اقساطی ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا به صورت 2 قسطه استفاده کنند. بدین صورت که 70 درصد از کل هزینه را در جلسه اول و 30 درصد را در جلسه بعدی برای نصب روکش پرداخت می کنند.

پرداخت اقساطی در 5 قسط

این شرایط پرداخت برای افرادی است که تعداد دندان های ایمپلنت زیر 4 عدد دارند. این افراد می توانند 50 درصد از هزینه را نقدی و مابقی را در 5 چک ماهانه پرداخت کنند.

پرداخت اقساطی در 6 قسط

این شرایط پرداخت برای افرادی است که تعداد دندان های ایمپلنت بالای 4 عدد و زیر 7 عدد دارند. این افراد می توانند 40 درصد از هزینه را نقدی و مابقی را در 6 چک ماهانه پرداخت کنند.

پرداخت اقساطی در 7 قسط

این شرایط پرداخت برای افرادی است که تعداد دندان های ایمپلنت بالای 7 عدد دارند. این افراد می توانند 30 درصد از هزینه را نقدی و مابقی را در 5 چک به صورت ماهانه پرداخت کنند.

جمع بندی

می دانیم که یکی از دغدغه های اصلی شما برای کاشت ایمپلنت، بحث هزینه است. طبق اطلاعات این مقاله احتمالا متوجه شده اید که کاشت ایمپلنت می تواند به صورت اقساطی هم انجام شود. پس دیگر شما مردم قزوین نباید بهانه ای برای عدم کاشت ایمپلنت داشته باشید. همین حالا با کلینیک دندانپزشکی روشا تماس بگیرید و مراحل کاشت ایمپلنت خود را انجام دهید.