برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در همدان

مردم همدان مانند همه مردم ایران به سلامت خودشان اهمیت می دهند و سعی می کنند که با رعایت بهداشت دهان و دندان، از بروز بیماری های مختلف پیشگیری کنند. همدان به عنوان یک شهر تاریخی در ایران، امکانات رفاهی خوبی دارد و به شما این امکان را می دهد تا کارهای درمان و ترمیم دندان های آسیب دیده خودتان را انجام دهید. اما اگر برای کاشت ایمپلنت متقاضی هستید، باید بدانید که قیمت کاشت ایمپلنت متفاوت از دیگر اقداماتی است که در کلینیک های دندانپزشکی انجام می دهید. پس بهتر است که برای کاشت ایمپلنت به مراکزی مراجعه کنید که خدمات خود را به صورت اقساطی به شما ارائه می کنند.

همدان؛ شهری زیبا در ایران

همدان یکی از شهرهای بسیار زیبا در ایران شناخته می شود که توانسته لقب پایتخت تمدن و فرهنگ ایران را به خود اختصاص بدهد. شهر همدان جزء شهرهای کوهستانی است که معمولا آب و هوای سرد و معتدل دارد. این شهر زیبا به واسطه داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی مانند آرامگاه بوعلی، غار علی صدر و … از جمله محبوب ترین شهرها برای سفر محسوب می شود.

قیمت ایمپلنت دندان در همدان

قیمت ایمپلنت دندان در همدان به طور میانگین 4.500.000 الی 26.000.000 تومان به ازای هر واحد بدونه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

کاشت ایمپلنت در همدان انجام می شود؟

بله. کاشت ایمپلنت از جمله خدماتی است که در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی همدان انجام می شود. البته اگر قصد کاشت ایمپلنت در شهر همدان را دارید، باید حتما به کلینیک های معتبر مراجعه کنید. چون قطعا کلینیک های نامعتبر خدمات خوبی را در این حوزه به شما ارائه نمی کنند و ممکن است مشکلات زیادی را برای شما به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت در کرمانشاه

کاشت ایمپلنت در همدان باید با ایمپلنت های باکیفیت انجام شود. قالب گیری دندان نیز اگر با اسکنرهای کامپیوتری انجام شود، روکش ساخته شده دقیق تر و بهتر خواهد بود. پس لازم است که حتما برای کاشت ایمپلنت دندان به مجموعه هایی مراجعه کنید که بهترین قیمت ایمپلنت را در کنار کیفیت بالایی از خدمات به شما ارائه می کنند.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از انواع کلینیک های دندانپزشکی است که امکان کاشت ایمپلنت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اگر به دنبال انتخاب یک مرکز معتبر هستید تا مراحل کاشت ایمپلنت را در آن انجام دهید، کلینیک روشا دقیقا همان کلینیک است. از جمله مزایای کاشت ایمپلنت در این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان

پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی روشا، بر اساس شرایط شما قابل انجام است. به هر حال هزینه ایمپلنت دندان بسیار بالا رفته و طبیعی است که اکثر مردم همدان قادر به پرداخت کل هزینه ایمپلنت به صورت یکجا نباشند.

ایمپلنت اقساطی در همدان
ایمپلنت اقساطی در همدان

با فراهم شدن امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان، می توان بدون نیاز به پرداخت نقدی کل هزینه، از این شرایط استفاده کرد. بسته به تعداد دندان های ایمپلنت شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی متفاوت است.

انجام مراحل کاشت ایمپلنت پیش متخصصین با تجربه

انجام مراحل کاشت ایمپلنت دندان پیش متخصصین با تجربه امکان پذیر شده است. دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت کار باشید، چون متخصصین با تخصص و تجربه ای که دارند، مراحل کاشت ایمپلنت را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

امکان انتخاب انواع ایمپلنت های اقتصادی و باکیفیت

در کلینیک دندانپزشکی روشا تنوع بالایی از ایمپلنت ها به شما عزیزان ارائه می شوند که می توانید از آن ها بر اساس نیاز خود استفاده کنید. به طور کلی، قیمت ایمپلنت های موجود در کلینیک بر اساس نوع برند ایمپلنت ها تعیین می شود. هر چقدر برندهای تولید کننده، ایمپلنت های باکیفیت تری را تولید کرده باشند، قیمت ایمپلنت نیز افزایش پیدا می کند.

ارائه ضمانت پس از کاشت ایمپلنت دندان

هر نوع ایمپلنتی را که در کلینیک دندانپزشکی روشا انتخاب کنید، می توانید ضمانت نامه دریافت نمایید. کاشت ایمپلنت دندان به همراه ضمانت، یعنی اینکه هم کیفیت کاشت عالی بوده است، هم ایمپلنتی که برای کاشت استفاده شده، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هست. بنابراین، اگر به دنبال کاشت ایمپلنت دندان هستید، می توانید برای دریافت ضمانت به کلینیک دندانپزشکی روشا مراجعه کنید.

شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا در همدان

کلینیک دندانپزشکی روشا فعلا در همدان شعبه ای ندارد. اما به زودی در همدان شعبه می زنیم تا بتوانید کارهای درمانی دندان خودتان را در این کلینیک انجام دهید. در هر صورت اگر با توجه به مزایای ایمپلنت دندان در کلینیک روشا، می خواهید کار کاشت ایمپلنت را در این مجموعه انجام دهید، نگران نباشید. چون طوری برنامه ریزی می کنیم که خیلی زود کارتان را در کلینیک انجام دهید و مجددا به همراه بازگردید. فقط کافیست که در زمان رزرو نوبت تاکید کنید که اهل همدان هستید.

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا چقدر است؟

و اما به عنوان سخن پایانی در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا صحبت کنیم. قیمت ایمپلنت می تواند با روکش و یا بدون روکش به شما عزیزان اعلام شود. قیمت ایمپلنت های دندانی به همراه روکش، بر اساس نوع روکش و نوع ایمپلنت محاسبه و به شما اعلام می شود که از حدود 6 میلیون شروع می شود و بالا می رود.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا

 قیمت ایمپلنت دندان بدون روکش متفاوت از قیمتی است که ذکر کردیم. بسته به برند تولید کننده ایمپلنت، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. برندهای ایرانی قیمت مناسب تری را برای ایمپلنت های دندانی به شما پیشنهاد می کنند که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما اگر به دنبال ایمپلنت های با کیفیت تری هستید، می توانید ایمپلنت های کره ای، سوئیسی، برزیلی و … را انتخاب کنید.

جمع بندی

ایمپلنت یک نوع دندان مصنوعی است که به صورت ثابت در لثه های شما نصب می شود. اگر دندان های افتاده، خراب و یا کشیده شده دارید، حتما باید از ایمپلنت استفاده کنید تا شاهد خرابی دندان های مجاور آن دندان نباشید. با توجه به اینکه کلینیک دندانپزشکی روشا امکان کاشت ایمپلنت فوری (یک روزه) و یا ایمپلنت های معمولی را برای شما عزیزان فراهم کرده است، می توانید برای کاشت ایمپلنت به این مجموعه مراجعه کنید. فقط کافیست که زمان دلخواه خودتان را برای کاشت ایمپلنت در نظر بگیرید.