برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در کرمانشاه

کاشت ایمپلنت دندان یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که در کلینیک های دندانپزشکی کرمانشاه به مردم ارائه می شود. در حالی که کاشت ایمپلنت می تواند با قیمت های مختلفی در این کلینیک ها انجام شود، لازم است که افراد حتما برای نصب ایمپلنت دندان به کیفیت ایمپلنت و اعتبار کلینیک دندانپزشکی توجه داشته باشند. چون اگر هر یک از مراحل کاشت ایمپلنت به درستی انجام نشود، شاهد مشکلات زیادی خواهید بود. در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت ایمپلنت دندان و نحوه پرداخت آن صحبت کنیم. پس اگر قصد کاشت ایمپلنت دندانی را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کرمانشاه؛ نهمین کلان شهر ایران

کرمانشاه به عنوان یکی از شهرهای غربی ایران، توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم پیدا کند. این شهر به دلیل نزدیکی با کشور عراق و کربلا، از نظر جغرافیایی بسیار حائز اهمیت است. جمعیت شهر کرمانشاه در حدود 900 هزار نفر می باشد. در حال حاضر کرمانشاه به عنوان مرکز استان کرمانشاه و نهمین کلان شهر ایران شناخته می شود.

ایمپلنت دندان چیست و چرا باید کاشته شود؟

ایمپلنت دندان یکی از انواع دندان های مصنوعی است که به صورت ثابت در لثه شما قرار داده می شود. ایمپلنت از دو بخش پیچ و روکش تشکیل شده است و دارای ظاهر کاملا مشابه با ظاهر دندان های شماست. مزیت ایمپلنت این است که می تواند با توجه به رنگ ظاهری دندان های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، زیبایی این ایمپلنت ها بسیار زیاد است و حتی می توانید آن ها را برای دندان های جلوی خودتان مورد استفاده قرار دهید.

ایمپلنت دندان زمانی برای کاشت لازم می شود که افراد دندان های خودشان را کشیده باشند یا نیاز به کشیدن و جراحی کردن آن ها داشته باشند. نصب ایمپلنت دندان در لثه، نه تنها می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد، بلکه می تواند از عوارض مختلف دیگری نیز جلوگیری کند.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان بر اساس نوع ایمپلنت تعیین می شود. در حال حاضر ایمپلنت های موجود در بازار به سه دسته ایمپلنت های اقتصادی، ایمپلنت های رایج و ایمپلنت های باکیفیت و فوق العاده تقسیم بندی می شوند. محبوب ترین مدل های ایمپلنت دندان، ایمپلنت های رایج هستند که شماری از برندهای سوئیسی، کره ای، برزیلی و … را شامل می شوند.

قیمت ایمپلنت دندان اقتصادی بسیار پایین تر از ایمپلنت های رایج و فوق العاده باکیفیت هستند. اما به هر حال طول عمر این ایمپلنت ها نیز پایین است و خرید آن به شما توصیه نمی شود. اگر به دنبال خرید ایمپلنت دندان هستید، ما به شما ایمپلنت های رایج یا ایمپلنت های مادام العمر را پیشنهاد می کنیم که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خودشان را دارند.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در کرمانشاه در کلینیک دندانپزشکی روشا

قیمت ایمپلنت دندان در کرمانشاه بین 12.000.000 تومان الی 32.000.000 تومان به ازای هر واحد می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان یکی از چالش های اصلی پیش روی مردم کرمانشاه است. به هر حال قیمت ایمپلنت دندان با هر برندی پایین نیست و اگر افراد بخواهند چند عدد از دندان های خودشان را ایمپلنت کنند، باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنند. کلینیک دندانپزشکی روشا از جمله کلینیک هایی است که امکان پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

ایمپلنت اقساطی در کرمانشاه
ایمپلنت اقساطی در کرمانشاه

اگر به سلامت دندان های خودتان اهمیت می دهید، می توانید همین حالا اقدام به دریافت خدمات کاشت ایمپلنت به صورت اقساطی کنید. هیچ شرایطی برای پرداخت هزینه اقساطی ایمپلنت دندان در کلینیک در نظر گرفته نشده است. پس همه افراد می توانند از این تسهیلات برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان استفاده کنند.

پرداخت دو قسطه ایمپلنت دندان در کرمانشاه

در صورتی که قادر به پرداخت بخش زیادی از هزینه ایمپلنت دندان خودتان هستید، می توانید از شرایط پرداخت دو قسطه استفاده کنید. برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت دو قسطه، نیازی به دادن چک نیست. شما می توانید بدون چک، پرداخت خودتان را در دو قسط انجام دهید. به طوری که 70 درصد از کل هزینه ایمپلنت در ابتدای کار و 30 درصد مابقی در جلسه روکش از شما دریافت می شود.

پرداخت اقساطی (ماهانه) هزینه ایمپلنت دندان در کرمانشاه

پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان یکی از بهترین تسهیلات در نظر گرفته شده در کلینیک دندانپزشکی روشا است. شما می توانید بر اساس تعداد دندان های ایمپلنت شده خودتان، مراحل پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت را انجام دهید.

  • پرداخت 50 درصد نقدی و 5 قسط در 5 ماه: برای افرادی که دارای تعداد دندان های ایمپلنت کمتر از 4 عدد هستند.
  • پرداخت 40 درصد نقدی و 6 قسط در 6 ماه: برای افرادی که دارای تعداد دندان های ایمپلنت بیش از 4 عدد و کمتر از 7 عدد هستند.
  • پرداخت 30 درصد نقدی و 7 قسط در 7 ماه: برای افرادی که دارای تعداد دندان های ایمپلنت بیشتر از 7 عدد هستند.

کلینیک دندانپزشکی روشا و شرایط ویژه برای مردم کرمانشاه

کلینیک دندانپزشکی روشا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز، مراحل قالب گیری دندان های شما را برای قرار دادن روکش روی ایمپلنت به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. همه پزشکان حاضر در کلینیک، تجربه و تخصص کافی برای کاشت ایمپلنت دارند. از طرفی هر کدام از انواع ایمپلنت های دندانی را که انتخاب کنید، یک ضمانت از کلینیک دریافت می کنید.

هنوز شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا در کرمانشاه افتتاح نشده است؛ اما به زودی راه اندازی این کلینیک در کرمانشاه انجام می شود. فعلا می توانید برای کاشت ایمپلنت از کلینیک وقت بگیرید. کلینیک برای مردم شهر کرمانشاه شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است تا بتوانند مراحل کاشت ایمپلنت را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند و به خانه برگردند.

جمع بندی

اگر با قیمت ایمپلنت دندان مشکل دارید و نمی توانید آن را به صورت یکجا پرداخت کنید، کافیست که با مجموعه کلینیک روشا در ارتباط باشید. با تسهیلات در نظر گرفته شده برای پرداخت اقساطی، می توانید بخشی از هزینه ایمپلنت را به صورت نقدی و بخش دیگر را به صورت اقساطی پرداخت کنید. فقط در نظر داشته باشید که تعداد ایمپلنت های شما بر روی تعداد اقساطی که در هر ماه پرداخت می کنید، متفاوت است.