برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در لرستان

یکی از مشکلات رایج در میان خانم ها و آقایان، کشیدن دندان ها و خالی شدن لثه از دندان است. ایمپلنت، می تواند به عنوان جایگزینی بسیار عالی برای دندان های افتاده و کشیده شده باشد. به همین خاطر، اگر به دنبال درمان دندان های خودتان هستید، حتما به فکر کاشت ایمپلنت دندان نیز باشید که به صورت تخصصی در کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود. موضوعی که حتما چالش اصلی برای شما است، قیمت ایمپلنت می باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت ایمپلنت و عواملی که روی آن ها تاثیر می گذارند، صحبت کنیم. 

لرستان؛ شهری با مردم لر و مهربان

لرستان به عنوان سیزدهمین شهر از نظر جمعیت در ایران، توانسته امکانات رفاهی خوبی را برای مردم خود فراهم کند. خرم آباد مرکز استان لرستان است. استان لرستان بیش از 1 میلیون نفر جمعیت را به خود اختصاص داده است. مردم لر نشین لرستان، همواره به دنبال حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری های مختلف در خودشان اند.

مراحل کاشت ایمپلنت در لرستان

کاشت ایمپلنت در لرستان یا هر منطقه دیگری باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. در اولین مرحله لازم است که دندان و ریشه آن به طور کامل از لثه خارج شود. در مواردی که دندان در لثه باقی مانده باشد، دندانپزشک می تواند با انجام جراحی، آن را از لثه خارج کند. البته توصیه می شود که افراد برای کاشت ایمپلنت، حتما در همان روز دندان خودشان را بکشند. یعنی فاصله زمانی زیادی بین کشیدن و کاشت ایمپلنت دندان وجود نداشته باشد. در این صورت احتمال موفقیت ایمپلنت افزایش پیدا می کند.

پس از کشیدن دندان، ریشه ایمپلنت که مانند یک پیچ می باشد در لثه جایگذاری می شود. پس از گذشت 3 ماه یا بیشتر، مراحل قالب گیری روکش نیز انجام می شود و در نهایت روکش مورد نظر، روی دندان های شما نصب خواهد شد. پس از روکش شدن دندان ایمپلنت خودتان، می توانید راحت غذا بخورید و مانند گذشته از دندان های خودتان استفاده کنید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در لرستان برای کاشت ایمپلنت از نظر قیمت

کلینیک دندانپزشکی خوب می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه کار شما داشته باشد. اما اینکه قیمت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی نیز مناسب باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. البته توصیه ما این است که هرگز برای کاشت ایمپلنت به صورت اقتصادی فکر نکنید. چون ایمپلنت مستقیما با سلامت شما در ارتباط است و طول عمر آن نیز وابسته به کیفیتش می باشد.

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی برای کاشتن ایمپلنت است. شما عزیزان می توانید بدون دردسر و یا بروز مشکل، دندان های خودتان را با قیمت مناسب در این کلینیک ایمپلنت کنید. البته قیمت ایمپلنت در این کلینیک بر اساس نوع برند ایمپلنت تعیین می شود. به طوری که هر چقدر برند ایمپلنت معتبرتر باشد، قیمت کاشت ایمپلنت نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در لرستان چقدر است ؟

به طور میانگین قیمت ایمپلنت در لرستان بین 5.000.000 الی 27.000.000 تومان به ازای هر واحد ایمپلنت دندان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

با توجه به بالا بودن قیمت ایمپلنت دندان در لرستان و شهرهای مختلف دیگر، بسیاری از مردم قادر به پرداخت هزینه ایمپلنت نیستند. این موضوع باعث شده تا کلینیک دندانپزشکی روشا تسهیلات ویژه ای را برای مردم عزیز لرستان در نظر بگیرد. شما عزیزان می توانید بدون نگرانی در مورد قیمت ایمپلنت دندان، آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

شرایط اقساطی در نظر گرفته شده از سوی کلینیک دندانپزشکی روشا برای مردم لرستان، به شکل زیر است. اگر می خواهید کاشت ایمپلنت را انجام دهید، ولی با قیمت ایمپلنت مشکل دارید، کافیست که از هر یک از شرایط زیر برای پرداخت هزینه ایمپلنت استفاده کنید.

  • همه شما عزیزان می توانید 70 درصد از کل هزینه ایمپلنت را در ابتدای کار پرداخت کنید. مابقی (یعنی 30 درصد) پس از ساخت روکش و در مرحله نصب آن، پرداخت می گردد.
  • اگر تعداد دندان های ایمپلنت شده شما زیر 4 عدد است، می توانید هزینه ایمپلنت را به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای این کار باید 50 درصد هزینه را به صورت نقدی و 50 درصد دیگر را در 5 قسط با چک پرداخت کنید.
  • در صورتی که تعداد دندان های ایمپلنت شده شما از 4 تا 7 عدد است، می توانید از شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان استفاده کنید. به طوری که 40 درصد هزینه را به صورت نقدی و 60 درصد دیگر را در 6 قسط و با 6 چک پرداخت کنید.
  • اگر تعداد دندان های شما بالای 7 عدد است، می توانید 30 درصد از کل هزینه را به صورت نقدی و 70 درصد دیگر را در 7 قسط و با 7 چک پرداخت کنید.

شرایط ویژه کلینیک روشا برای مردم شهر لرستان

کلینیک دندانپزشکی روشا که در شهر تهران واقع شده است، خدمات بسیار خوبی را به مردم شهرستان های مختلف ارائه می کند. مهم ترین مزیت کاشت ایمپلنت دندان در این کلینیک در تهران، صرفه جویی در زمان است. چون ما در کلینیک دندانپزشکی روشا طوری برنامه ریزی می کنیم که خیلی زود کارتان را انجام دهید و به خانه برگردید.

ایمپلنت اقساطی در لرستان
ایمپلنت اقساطی در لرستان

وجود متخصصین با تجربه در کلینیک دندانپزشکی روشا به شما این امکان را می دهد تا بهترین خدمات را برای کاشت ایمپلنت از آن ها دریافت کنید. با این حال آنقدر به کیفیت خدمات خودمان اعتماد داریم که به شما ضمانت نیز می دهیم. ضمانت ما هم برای کیفیت کار است و هم برای قیمت ایمپلنت.

جمع بندی

کلینیک دندانپزشکی روشا فعلا شعبه ای در لرستان ندارد. اما به زودی در این استان شعبه می زنیم تا بتوانید از خدمات کاشت ایمپلنت به صورت اقساطی استفاده کنید. فعلا می توانید با وجود شرایط در نظر گرفته شده، مراحل کاشت ایمپلنت را در کوتاه ترین زمان ممکن در کلینیک انجام دهید و به خانه بازگردید. مزیت کاشت ایمپلنت این است که نیازی به مراجعه مداوم به دندانپزشک ندارد و کل کار شما طی 1 الی 3 جلسه تمام می شود.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در یزد

در صورتی که متقاضی استفاده از خدمات کاشت ایمپلنت دندان به صورت اقساطی هستید، می توانید همین حالا با شماره تلفن های کلینیک دندانپزشکی روشا در ارتباط باشید. این کلینیک بهترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه می کند.