برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در کرمان

هر یک از مردم کرمان می بایست به سلامت دهان و دندان های خودشان اهمیت بسیار زیادی بدهند. در حالی که کلینیک های دندانپزشکی بسیار زیادی وجود دارند که به شما امکان دریافت خدمات دندانپزشکی را می دهند، این شما هستید که باید با انتخاب یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی خوب، مراحل درمان مشکلات دندانی خودتان را انجام دهید. کاشت ایمپلنت دندان، از جمله خدماتی است که در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی به مردم ارائه می شود. اما کاشت ایمپلنت باید حتما به صورت تخصصی و با کمک ایمپلنت های با کیفیت موجود در بازار انجام شود. در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت ایمپلنت و بهترین کلینیک برای کاشت ایمپلنت آشنا کنیم. پس اگر می خواهید مراحل کاشت ایمپلنت را انجام دهید، ولی با هزینه آن مشکل دارید؛ با ما همراه باشید.

کرمان؛ کلان شهری در ایران

کرمان یکی از کلان شهرهای بزرگ در ایران محسوب می شود که دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است. این شهر به دلیل داشتن دو دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه باهنر، به عنوان یکی از شهرهایی است که علم در آن جریان دارد. به طوری که بسیاری از عمل های پیوند اعضای مهم ایران در این شهر انجام می شود.

مردم کرمان برای کاشت ایمپلنت به کدام کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند؟

کاشت ایمپلنت دندان از جمله خدماتی است که باید به صورت تخصصی به مردم ارائه شود. اهمیت دریافت خدمات تخصصی برای جایگذاری ایمپلنت دندان در لثه از دو جهت قابل بررسی است. اول اینکه خود مراحل کاشت ایمپلنت باید به صورت تخصصی انجام شود. در صورتی که جایگذاری ایمپلنت به درستی انجام نشود و یا رعایت بهداشت صورت نگیرد، احتمال پس زدن ایمپلنت افزایش پیدا می کند. دومین جهت هم اینکه کاشت ایمپلنت باید با کمک ایمپلنت های بسیار باکیفیت انجام شود تا بتوانید با خیالی راحت ایمپلنت ها را در لثه قرار دهید و تا مدت ها از آن ها استفاده کنید.

بنابراین، مراجعه به یک کلینیک معتبر برای کاشت ایمپلنت که قیمت ایمپلنت ارائه شده در آن کلینیک نیز مناسب باشد، بسیار اهمیت دارد. مردم کرمان می توانند برای کاشت ایمپلنت دندان خودشان، به کلینیک دندانپزشکی روشا مراجعه کنند. این کلینیک دندانپزشکی به صورت تخصصی روی کاشت ایمپلنت کار می کند و خدمات بسیار خوبی را به شما عزیزان ارائه می کند.

قیمت ایمپلنت دندان در کرمان

قیمت ایمپلنت دندان در شهر کرمان به طور میانگین بین 7.900.000 الی 27.000.000 تومان به ازای هر واحد بدونه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

آیا کلینیک دندانپزشکی روشا در کرمان شعبه دارد؟

در حال حاضر، هنوز شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا در کرمان راه اندازی نشده است. ولی به زودی در شهر کرمان شعبه این کلینیک راه اندازی می شود. شاید بپرسید پس چگونه مردم کرمان از کلینیک دندانپزشکی روشا خدمات دریافت کنند؟ به سادگی و با یک تماس ساده می توانید به کلینیک مراجعه کنید و خیلی زود کار ایمپلنت را انجام دهید. ما به گونه ای برای مردم شهرستان برنامه ریزی می کنیم که کارشان با حداقل معطلی در کلینیک انجام شود.

مزایای کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا به دلیل داشتن شرایط ویژه جهت کاشت ایمپلنت، می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. اولین مزیت این کلینیک این است که از تکنولوژی های بسیار به روز برای کاشت ایمپلنت استفاده می کند تا بتوانید بدون دغدغه، مراحل کاشت ایمپلنت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در همدان

دومین مزیت این کلینیک این است که دارای متخصصین بسیار خبره و باتجربه می باشد. به طوری که می توانید با خیالی راحت کلیه مراحل کاشت ایمپلنت را در این کلینیک انجام دهید، بدون اینکه نگران بروز مشکلاتی از قبیل عفونت دندان باشید. همچنین، کلینیک دندانپزشکی روشا برای مردم کرمان تسهیلاتی را در نظر گرفته است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

شرایط ویژه برای مردم شهرستان کرمان

کلینیک دندانپزشکی روشا به عنوان یکی از معتبرترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران شناخته می شود. ما در این کلینیک خدمات خود را به مردم شهرستان های مختلف مانند کرمان ارائه می کنیم تا همه مردم بتوانند بدون هیچ محدودیتی، از خدمات کاشت ایمپلنت استفاده کنند.

در این کلینیک شرایط ویژه ای برای مردم شهرستان کرمان جهت کاشت ایمپلنت در نظر گرفته شده است. انجام ایمپلنت نزد بهترین پزشکان، دریافت ضمانت پس از کاشت ایمپلنت و امکان کاشت ایمپلنت با برندهای متفاوت، از جمله شرایطی است که در این مجموعه برای مردم شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است.

امکان پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت برای مردم کرمان

مهم ترین مزیت کلینیک دندانپزشکی روشا این است که امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان را برای مردم شهرستان فراهم کرده است. کلیه افراد می توانند بسته به تعداد ایمپلنت های خودشان، از شرایط اقساطی این مجموعه که به شرح زیر است، استفاده کنند.

ایمپلنت اقساطی در کرمان
  • همه افراد می توانند بدون استثنا از شرایط پرداخت 2 قسطه هزینه ایمپلنت استفاده کنند. به طوری که 70 درصد از کل هزینه را در ابتدا و 30 درصد را در جلسه روکش پرداخت می کنند.
  • افرادی که دارای تعداد دندان های ایمپلنت زیر 4 عدد هستند، می توانند 50 درصد از هزینه را نقدی و مابقی را در 5 قسط با 5 چک پرداخت کنند.
  • افرادی که دارای تعداد دندان های ایمپلنت بین 4 تا 7 عدد هستند، می توانند 40 درصد از هزینه را نقدی و مابقی را در 6 قسط با 6 چک پرداخت کنند.
  • افرادی که دارای تعداد دندان های ایمپلنت بالای 7 عدد هستند، می توانند 30 درصد از کل هزینه را نقدی و مابقی را در 7 قسط با 7 چک پرداخت کنند.

نحوه رزرو وقت از کلینیک دندانپزشکی روشا

برای رزرو وقت از کلینیک دندانپزشکی روشا، کافیست که با شماره تلفن های این کلینیک در ارتباط باشید. حتما در هنگام رزرو وقت جهت کاشت ایمپلنت، بگویید که از شهر کرمان تماس می گیرید تا جوری به شما نوبت داده شود که بتوانید کار خود را در سریع ترین زمان ممکن، انجام دهید. جلسه اول معاینه شما در این کلینیک دندانپزشکی، رایگان است.

بیشتر بخوانید : هزینه ایمپلنت

جمع بندی

مردم عزیز کرمان، اگر قصد کاشت ایمپلنت دندان را دارید و به خاطر قیمت ایمپلنت از این کار منصرف شده اید، نگران نباشید. در حال حاضر، امکان کاشت ایمپلنت دندان با بهترین قیمت و به صورت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی روشا فراهم شده است.