برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در شیراز

شیراز یکی از شهرهای جنوبی کشور ایران است که مردمی مهربان و مهمان نواز دارد. اگرچه خدمات درمانی و دندانپزشکی در شهر شیراز به مردم ارائه می شود؛ اما باز هم بسیاری از مردم دغدغه قیمت دریافت این خدمات را دارند. کاشت ایمپلنت را می توان جزء پرهزینه ترین روش های درمانی در مطب های دندانپزشکی دانست. دلیل این موضوع هم بالا بودن قیمت خرید ایمپلنت ها و ساخت روکش های دندانی است. اما باز هم در کلینیک دندانپزشکی روشا، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند بهتر با قیمت ایمپلنت دندان کنار بیایند.

مقدمه ای در مورد شیراز؛ شهری زیبا در جنوب ایران

شهر شیراز، مرکز استان فارس در جنوب کشور ایران می باشد که دارای جمعیت تقریبی بیش از 3 میلیون است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و شاعران بسیار زیاد، توانسته به یکی از شهرهای پرگردشگر در ایران تبدیل شود. زیبایی شهر شیراز، بر هیچ کس پوشیده نیست. به خصوص اگر در بهار به خیابان های شهر شیراز بروید و بوی گل و بهارنارنج ها را احساس کنید.

ایمپلنت دندان در شیراز

کاشت ایمپلنت دندان یکی از اقدامات دندانپزشکی است که می تواند برای دندان های از دست رفته انجام شود. ایمپلنت دندانی از دو بخش ریشه و روکش تشکیل شده است که هر دو می توانند مانند یک دندان واقعی باشند. البته مراقبت از دندان ایمپلنت شده مانند دندان معمولی نیز ضروری است. در غیر این صورت، احتمال اینکه پس از گذشت زمان شاهد خرابی ایمپلنت و حتی پس زدن آن باشید، وجود دارد.

کلینیک روشا؛ بهترین کلینیک برای کاشتن ایمپلنت

در حال حاضر کلینیک های دندانپزشکی در شهر شیراز فعالیت می کنند. اما اینکه بتوانید به بهترین کلینیک مراجعه کنید که خدمات خود را به بهترین شکل به شما ارائه می کند، بسیار مهم است. کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران است.

این کلینیک به گونه ای برنامه ریزی کرده تا بتواند در آینده ای نزدیک در شهر شیراز شعبه بزند. اما در حال حاضر، مردم شیراز برای دریافت خدمات از این کلینیک می توانند با کارشناسان آن در ارتباط باشند. همکاران در این کلینیک به گونه ای برنامه ریزی می کنند تا افراد در طی یک بازه زمانی کوتاهی کار کاشت ایمپلنت خود را انجام دهند و دوباره به خانه بازگردند.

قیمت ایمپلنت دندان در شهر شیراز چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در شیراز به طور میانگین به ازای هر واحد بین 7.500.000 الی 26.000.000 بدونه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بسیاری از مردم شهر شیراز در مورد اینکه قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی روشا چقدر است، سوال می پرسند. قیمت ایمپلنت بسته به نوع برند و کشور تولید کننده آن متفاوت است. در حال حاضر، برخی از برندهای ایرانی قیمت مناسبی از ایمپلنت را به شما ارائه می کنند. اما در کلینیک دندانپزشکی روشا سعی می شود که از ایمپلنت های دندانی مناسب تر استفاده شود.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

بسته به نوع برند و کشور سازنده، قیمت ایمپلنت نیز متفاوت خواهد بود. در نظر داشته باشید که قیمت ایمپلنت دندان برای هر یک از دندان ها به صورت جداگانه محاسبه می شود. یعنی اگر 5 دندان برای ایمپلنت داشته باشید و قیمت هر دندان ایمپلنت نیز 11 میلیون تومان باشد، باید در حدود 55 میلیون تومان هزینه کنید.

دقت داشته باشید که قیمت ایمپلنت دندان در برخی از موارد به دو بخش روکش و خود ایمپلنت تقسیم بندی می شود. پس در هنگام استعلام هزینه در این مورد هم سوال بفرمایید تا مطمئن شوید که کل هزینه ایمپلنت به همراه روکش چقدر برای شما آب می خورد.

روش های پرداخت هزینه ایمپلنت دندان در روشا

ما در کلینیک دندانپزشکی روشا دغدغه مردم را برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان درک می کنیم. از طرفی قیمت دلار و ارزهای کشورهای خارجی بسیار نوسان دارد. ولی باز هم سعی می کنیم که قیمت ایمپلنت را در یک رنج مشخص قرار دهیم تا فشار زیادی به مردم وارد نشود. با این حال هنوز هم برخی از مردم نمی توانند پرداخت هزینه ایمپلنت دندان را به صورت نقدی انجام دهند.

به طور کلی، دو روش برای پرداخت قیمت ایمپلنت دندان وجود دارد که اولین روش پرداخت نقدی و دومین روش پرداخت غیر نقدی یا قسطی است. افرادی که قادر به پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت نقدی نیستند، می توانند مراحل پرداخت را به صورت قسطی انجام دهند که در ادامه شرایط آن را ذکر می کنیم.

پرداخت نقدی قیمت ایمپلنت دندان

پرداخت نقدی هزینه ایمپلنت دندان، ساده ترین روش پرداخت است. اگر بودجه کافی دارید، می توانید کل هزینه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کنید.

پرداخت غیر نقدی هزینه ایمپلنت دندان در شیراز

پرداخت غیر نقدی هزینه ایمپلنت دندان، یکی دیگر از روش های پرداخت است. برای پرداخت ایمپلنت دندان به صورت اقساطی، لازم است که ابتدا تعداد دندان های خودتان را تعیین کنید. در صورت کم بودن تعداد دندان های ایمپلنت شده، تعداد اقساط نیز کم می شود. شرایط استفاده از خدمات پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان به شرح زیر است.

ایمپلنت دندان در شیراز
ایمپلنت دندان در شیراز
  • پرداخت 50 درصد نقدی، مابقی 5 فقره چک 5 برای ماه: اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما زیر 4 عدد باشد می توانید از این شرایط استفاده کنید.
  • پرداخت 40 درصد نقدی، مابقی 6 فقره چک 6 برای ماه: اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما زیر 7 عدد و بالای 4 عدد باشد می توانید از این شرایط استفاده کنید.
  • پرداخت 30 درصد نقدی، مابقی 7 فقره چک 7 برای ماه: اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما بالای 7 عدد باشد می توانید از این شرایط استفاده کنید.
  • پرداخت 70 درصد نقدی برای روز کاشت و 30 درصد نقدی برای روز نصب روکش: تمامی افراد می توانند از این شرایط پرداخت استفاده کنند.

مزایای کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا دارای دندانپزشکان بسیار با تجربه ای است که می توانید کار کاشت ایمپلنت را نزد آن ها انجام دهید. در این کلینیک پس از کاشت ایمپلنت به شما ضمانت ارائه می شود. از طرفی چون امکان پرداخت اقساطی هزینه برای شما فراهم شده است، می توانید بدون دغدغه کل هزینه ایمپلنت را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید : ایمپلنت دندان در رشت

جمع بندی

با توجه به اینکه دغدغه مردم شیراز برای کاشت ایمپلنت، هزینه ای است که می پردازند؛ در این مقاله در مورد قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در شیراز صحبت کردیم. در صورت نیاز به دریافت این خدمات، کافیست که با کلینیک دندانپزشکی روشا در ارتباط باشید.