برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در رشت

ایمپلنت یکی از روش های جایگزینی برای دندان های از دست رفته است که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. اگرچه برای جایگزینی دندان های از دست رفته، می توان از دندان های مصنوعی نیز استفاده کرد؛ اما ایمپلنت می تواند مزایای بیشتری را به همراه داشته باشد. با این حال با توجه به بالا بود قیمت ایمپلنت، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که کار جایگزینی دندان ها را انجام ندهند و یا اینکه از دندان های مصنوعی استفاده کنند.

اگر در شهر رشت هستید و می خواهید ایمپلنت انجام دهید، نیازی به نگرانی نیست. چون امکان استفاده از خدمات ایمپلنت دندان به صورت اقساطی برای شما عزیزان فراهم شده است. فقط کافیست که مدل ایمپلنت خود را بر اساس قیمت ایمپلنت انتخاب کنید و مراحل نصب ایمپلنت ها را به صورت اقساطی انجام دهید.

رشت؛ شهری با مردم بافرهنگ

رشت یکی از کلان شهرهای بزرگ ایران و خاورمیانه است که دارای جمعیت شناور 1 میلیون نفر می باشد. این شهر، مرکز استان گیلان بوده و از لحاظ زیبایی حرفی برای گفتن دارد. مردم شهر رشت به زیبایی و سلامت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. همین موضوع باعث شده تا خدمات دندانپزشکی در این شهر به بهترین شکل ممکن به مردم رشت ارائه شود.

قیمت ایمپلنت دندان در رشت چقدر است ؟

ایمپلنت دندان یکی از انواع روش های جایگزینی دندان های آسیب دیده است. ایمپلنت از دو بخش اصلی پایه و روکش تشکیل شده است که هر کدام می توانند زیبایی فوق العاده ای به دندان های شما بدهند. اگر دندان های شکسته و کشیده شده دارید، بهترین راه این است که از ایمپلنت دندان برای دندان های از دست رفته خودتان استفاده کنید.

هر واحد ایمپلنت در شهر رشت به طور میانگین 8.000.000 الی 26.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در رشت بر اساس برند تولید کننده ایمپلنت دندان تعیین می شود. به طور مثال، برخی از برندها مانند زیمر آمریکا قیمت بسیار بالایی نسبت به برندهای ایرانی و کره ای دارند. خود برندهای کره ای و سوئیسی نیز بسیار متنوع هستند و هر کدام کیفیت ها و درجه کیفی متفاوتی را از آن خود کرده اند. برای مشاهده قیمت تمامی برند های ایمپلنت می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان در رشت در کلینیک روشا، به صورت منصفانه به شما اعلام می شود. اگر نیاز به دریافت خدمات ایمپلنت دارید، بهتر است که از مجموعه های معتبر برای این کار کمک بگیرید. در این صورت هم خیالتان از بابت کیفیت ایمپلنت راحت تر خواهد بود، هم پول خود را در یک جای درست خرج کرده اید. کلینیک دندانپزشکی روشا امکان پرداخت هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی برای شما فراهم کرده است.

نحوه دریافت خدمات ایمپلنت دندان به صورت اقساطی

همانطور که اشاره کردیم، قیمت ایمپلنت دندان در رشت بر اساس عوامل بسیار متعددی تعیین می شود. بنابراین، نمی توان گفت که خدمات ایمپلنت دندان با یک قیمت مشخص برای هر فرد قابل انجام است. با این حال موضوعی که همواره ذهن افراد را برای دریافت خدمات ایمپلنت دندان درگیر کرده است، بالا بودن هزینه انجام این کار است.

ایمپلنت دندان در رشت
ایمپلنت دندان در رشت

برخی از کلینیک های دندانپزشکی قیمت ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی به شما ارائه می کنند. در این صورت می توانید با پرداخت اقساط، مراحل دریافت خدمات ایمپلنت دندانی را به سادگی بیشتری انجام دهید. برای دریافت خدمات ایمپلنت دندان به صورت اقساطی، می توانید از کلینیک دندانپزشکی روشا کمک بگیرید که بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می کند.

به طور کلی، دو روش برای پرداخت اقساط قیمت ایمپلنت در رشت وجود دارد. اولین روش پرداخت با چک و دومین روش پرداخت بدون چک است. برای پرداخت هزینه ایمپلنت بدون چک، لازم است که 70 درصد از کل مبلغ را در همان ابتدا پرداخت کنید. سپس، می توانید 30 درصد از مبلغ باقی مانده را در روز قالب گیری پرداخت نمایید. این روش پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت، ربطی به تعداد دندان های ایمپلنت شده شما ندارد.

اما در صورتی که بخواهید هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کنید، می بایست از چک کمک بگیرید که شرایط آن بر اساس تعداد دندان های شما محاسبه می شود.

  • برای زیر 4 ایمپلنت دندان باید 50 درصد کل مبلغ را نقدی پرداخت کنید و بقیه را با اقساط 5 ماهه در 5 فقره چک پرداخت کید.
  • برای زیر 7 ایمپلنت دندان (4 تا 7 ایمپلنت) لازم است که 40 درصد از کل مبلغ را نقدی پرداخت کنید و بقیه را با اقساط 6 ماهه و در 6 فقره چک پرداخت کنید.
  • برای ایمپلنت با تعداد بالای 7، می توانید 30 درصد از کل مبلغ را پرداخت کنید و بقیه را با اقساط 7 ماهه و د 7 فقره چک پرداخت نمایید.

شرایط ویژه کلینیک دندانپزشکی روشا برای مردم رشت

در صورتی که قصد استفاده از ایمپلنت دندانی برای رفع مشکلات دندانی خودتان را دارید، می توانید از کلینیک دندانپزشکی روشا کمک بگیرید. این کلینیک دندانپزشکی بهترین خدمات را به مردم رشت ارائه می کند تا بتوانند مراحل درمان دندان های آسیب دیده خودشان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.ب

بیشتر بخوانید : ایمپلنت دندان در اصفهان

کلینیک دندانپزشکی روشا در آینده ای نزدیک به شهر رشت می آید؛ اما در حال حاضر در تهران واقع شده است. شما می توانید با تماس با این کلینیک دندانپزشکی، یک برنامه دقیق برای رفت و آمد به کلینیک دریافت کنید. در کلینیک روشا تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ایمپلنت دندان را انجام دهید و به شهر رشت برگردید.

شرایط اقساطی ویژه و پرداخت قیمت ایمپلنت دندان به صورت منصفانه از جمله شرایط ویژه ای است که از سوی کلینیک دندانپزشکی روشا برای مردم رشت در نظر گرفته شده است. همچنین، شما می توانید پس از انجام ایمپلنت دندان در این مجموعه، ضمانت نامه دریافت کنید.

جمع بندی

کلینیک دندانپزشکی روشا با فراهم کردن امکان پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی و نقدی، به شما این امکان را می دهد تا بر اساس شرایط مالی خودتان، بهترین روش را برای پرداخت هزینه ایمپلنت انتخاب کنید. فقط کافیست که با کلینیک ارتباط بگیرید و بهترین زمان را برای دریافت خدمات جایگذاری ایمپلنت دندان انتخاب کنید. در این صورت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، ایمپلنت دندان را انجام دهید.