برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در اصفهان

اصفهان به عنوان یکی از شهرهای پر متقاضی برای انجام ایمپلنت دندان شناخته می شود. شاید یکی از دلایل پرمتقاضی بودن این شهر، پر جمعیت بودن آن باشد. اما به هر حال انجام ایمپلنت در این شهر با کمترین قیمت و ضمانت نامه معتبر، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. بسیاری از مردم اصفهان در مورد قیمت ایمپلنت دندان دغدغه زیادی دارند. چون به هر حال نمی توانند هزینه بسیار زیادی را برای جایگذاری ایمپلنت در لثه خود پرداخت کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد شرایط اقساطی ایمپلنت دندان صحبت کنیم. پس اگر قرار است که از خدمات ایمپلنت دندان استفاده کنید، ولی شرایط مالی خوبی ندارید با ما همراه باشید.

اصفهان؛ سومین کلان شهر ایران

اصفهان سومین کلان شهر ایران پس از تهران و مشهد است. این کلان شهر به دلیل داشتن جمعیت بالا، نیاز به خدمات بسیار متنوعی دارد و همین موضوع باعث شده تا پزشکان و دندانپزشکان زیادی در این شهر فعال باشند. اصفهان دارای شهرهای بسیار متنوعی که از جمله آن ها می توان به نائین، خور و بیابانک، نجف آباد، خمینی شهر و … اشاره کرد.

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان به طور میانگین به ازای هر واحد 7.500.000 الی 27.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان بر اساس نوع برند ایمپلنت دندان تعیین می شود. در حال حاضر بسیاری از مردم اصفهان به دنبال خرید ایمپلنت دندان سوئیسی و کره ای هستند. چون تصور می کنند که این ایمپلنت ها کیفیت بسیار بالایی دارند. تا حدودی این تصور در بین مردم درست است؛ اما باید در نظر داشته باشید که خود ایمپلنت های سوئیسی و کره ای دارای برندهای مختلفی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع برند های ایمپلنت می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

پس برای نصب ایمپلنت دندان در اصفهان و اطلاع از قیمت ایمپلنت، باید نوع برند خود را مشخص کنید. هر چقدر برندهای تولید کننده ایمپلنت معروف تر باشند، قیمت نصب ایمپلنت دندان نیز افزایش پیدا می کند. توجه داشته باشید که هزینه ایمپلنت دندان به دو بخش هزینه خود ایمپلنت و روکش تقسیم بندی می شود.

پس اگر می خواهید برای قیمت ایمپلنت دندان استعلام بگیرید، به این موضوع توجه داشته باشید. کلینیک دندانپزشکی روشا به غیر از اینکه نازل ترین قیمت ها را برای ایمپلنت های دندانی ایرانی و خارجی به شما پیشنهاد می کند، شرایط پرداخت مختلفی را برای ایمپلنت دندان فراهم کرده است. شما می توانید بر اساس شرایط خودتان، از هر یک از روش ها پرداخت ایمپلنت دندان در اصفهان کمک بگیرید.

ایمپلنت دندان به صورت اقساطی در اصفهان

یکی از مزایای انجام ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی روشا، امکان انجام ایمپلنت به صورت اقساطی است. افرادی که قادر به پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت نقدی را ندارند، می توانند بخشی از هزینه را به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت کنند. در ادامه مقاله به شرایط اقساطی ایمپلنت دندان در اصفهان اشاره می کنیم.

ایمپلنت اقساطی در اصفهان
ایمپلنت اقساطی در اصفهان

پرداخت غیر نقدی ایمپلنت دندان بدون چک

پرداخت غیر نقدی ایمپلنت دندان بدون چک نیز امکان پذیر است. در این صورت می توانید 70 درصد از کل مبلغ ایمپلنت را به صورت نقدی در همان ابتدای کار پرداخت کنید. اما 30 درصد باقی مانده را زمانی پرداخت می کنید که قصد نصب روکش روی دندان ایمپلنت شده خودتان را دارید. با توجه به اینکه یک بازه زمانی 3 ماهه بین نصب روکش و نصب ایمپلنت وجود دارد، می توانید با خیالی راحت 30 درصد مابقی هزینه را پس از گذشت چند ماه پرداخت کنید.

پرداخت غیر نقدی ایمپلنت دندان به همراه چک

پرداخت غیر نقدی ایمپلنت دندان به همراه چک، در واقع روش اصلی پرداخت قیمت ایمپلنت دندان به صورت اقساطی است. بسته به اینکه قرار است چه تعداد دندانی را ایمپلنت کنید، نحوه پرداخت غیر نقدی هزینه ایمپلنت دندان نیز متفاوت خواهد بود.

بهترین شرایط پرداخت غیر نقدی ایمپلنت دندان برای زمانی است که بخواهید بیش از 7 دندان خود را ایمپلنت کنید. در این صورت 30 درصد از کل مبلغ را نقدی پرداخت می کنید و مابقی را در اقساط 7 ماهه و به صورت چک پرداخت خواهید کرد.

اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما بین 4 تا 7 عدد باشد، شرایط اقساطی پرداخت ایمپلنت دندان متفاوت می شود. در این صورت باید 40 درصد از کل مبلغ را نقدی و مابقی را در اقساط 6 ماهه و به صورت چکی پرداخت کنید. اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما زیر 4 عدد باشد، لازم است که 50 درصد از کل مبلغ را به صورت نقد و مابقی را در 5 قسط مختلف پرداخت کنید.

کلینیک دندانپزشکی روشا و ارائه خدمات ویژه به مردم اصفهان

کلینیک دندانپزشکی روشا که در استان تهران واقع شده است، بهترین خدمات را به مردم اصفهان جهت ایمپلنت دندان ارائه می کند. در حال حاضر، این کلینیک فقط در استان تهران شعبه دارد. اما به زودی در شهرستان های مختلف نیز شعبه هایی از کلینیک دندانپزشکی تاسیس می شود که مردم می توانند از آن ها خدمات دریافت کنند.

کلینیک دندانپزشکی روشا به دلیل داشتن شرایط بسیار فوق العاده، به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل ایمپلنت دندان را در تهران انجام دهید و به اصفهان بازگردید. از طرفی شرایط ویژه ای برای مردم شهرستان در کلینیک دندانپزشکی به مردم اصفهان ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به پرداخت هزینه به صورت اقساطی و ضمانت دریافت خدمات اشاره کرد. همچنین، شما در این کلینیک کار ایمپلنت دندان خود را نزد پزشکان با تجربه انجام می دهید.

بیشتر بخوانید : ایمپلنت دندان در رشت

بنابراین، اگر کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی روشا برای شما مهم است، بهتر است که همین حالا با کارشناسان این کلینیک دندانپزشکی در ارتباط باشید. این کلینیک دندانپزشکی با ارائه بهترین خدمات به شما کمک می کند تا از ایمپلنت دندان خودتان نهایت لذت را ببرید.

جمع بندی

اگر دغدغه شما برای انجام ایمپلنت، قیمت ایمپلنت دندان است، نگران نباشید. کلینیک دندانپزشکی روشا با ارائه بهترین خدمات در زمینه نصب دندان ایمپلنت به شما کمک می کند تا این خدمات را به صورت اقساطی دریافت کنید. فقط کافیست که نوع ایمپلنت خود را مشخص کنید. سپس، می توانید مطابق با شرایطی که در این مقاله ذکر کردیم، از خدمات پرداخت غیر نقدی ایمپلنت دندان در اصفهان استفاده کنید.