برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بندرعباس

کاشت ایمپلنت دندان از جمله خدماتی است که در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی بندرعباس انجام می شود. قیمت ایمپلنت اقساطی در بندرعباس بر اساس تعداد ایمپلنت های شما و نوع برندی که برای کاشت ایمپلنت انتخاب کرده اید، محاسبه می شود. اگر می خواهید بیشتر با شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت در کلینیک روشا آشنا شوید، با ما همراه باشید.

مقدمه ای در مورد شهر بندرعباس

بندرعباس جزء کلان شهرهای جنوبی کشور ایران است که دارای مردم بسیار خونگرمی می باشد. بندرعباس در سال 1395 در حدود 500 هزار نفر جمعیت داشته است. این شهر، مرکز استان هرمزگان بوده و دارای امکانات رفاهی خوبی می باشد.

کاشتن ایمپلنت در بندرعباس چگونه انجام می شود؟

کاشت ایمپلنت در بندرعباس طی چند جلسه مختلف قابل انجام است. ابتدا لازم است که دندان اصلی کشیده شود. سپس، پیچ ایمپلنت جایگذاری شود و در نهایت پس از جوش خوردن پیچ با لثه و استخوان فک، مراحل نصب روکش انجام می شود.

قیمت ایمپلنت در بندرعباس و عوامل موثر بر روی آن

قیمت ایمپلنت دندان در بندرعباس بین 8.000.000 الی 26.500.000 تومان به ازای هر واحد است.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت در بندرعباس یکسان نیست. اگر از کلینیک ها و مطب های مختلفی قیمت گرفته باشید، حتما متوجه شده اید که قیمت های ایمپلنت با هم متفاوت است. دلیل این موضوع متفاوت بودن قیمت ایمپلنت بر اساس برند تولید کننده است. در حال حاضر، ایمپلنت ها را می توان به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در کرج

ایمپلنت اقتصادی

ایمپلنت اقتصادی در گروه ایمپلنت های ارزان قرار می گیرد که طول عمر بالایی ندارد. این ایمپلنت ها توسط شرکت های ایرانی، کره ای و یا سوئیسی تولید می شوند که قیمت آن ها (بدون روکش) از حدود 5 میلیون تومان آغاز می شود.

ایمپلنت رایج

ایمپلنت رایج در واقع همان ایمپلنت هایی هستند که در اکثر مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی برای کاشت ایمپلنت استفاده می شوند. این ایمپلنت ها مقاومت خوبی دارند و طول عمر آن ها نیز قابل قبول است. از طرفی قیمت این ایمپلنت ها نه آنقدر بالاست که نتوانید از پس پرداخت هزینه آن بالا بیایید، نه به اندازه ایمپلنت های اقتصادی پایین است. قیمت ایمپلنت های رایج از 5 الی 6 میلیون تومان آغاز می شود.

ایمپلنت فوق العاده عالی

ایمپلنت های فوق العاده عالی، ایمپلنت های مادام العمری هستند که می توانند برای شما تا آخر عمر کارایی داشته باشند. این ایمپلنت ها قیمت بالاتری نسبت به ایمپلنت های ایرانی و رایج موجود در بازار دارند.

ایمپلنت اقساطی در بندرعباس

کلینیک دندانپزشکی روشا که در شهر تهران واقع شده است، فعلا شعبه ای در کلان شهر بندرعباس ندارد. اما به زودی در بندرعباس شعبه این کلینیک راه اندازی می شود که می توانید خدمات ترمیم دندان های خودتان را از این مجموعه دریافت کنید. با این حال به دلیل اینکه شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت در این کلینیک فراهم شده است، می توانید به تهران مراجعه کنید و مراحل کاشت ایمپلنت را در تهران انجام دهید. ما طوری برنامه ریزی می کنیم تا شما خیلی سریع بتوانید مراحل کاشت را در کلینیک انجام دهید و به بندرعباس بازگردید.

ایمپلنت اقساطی در بندرعباس
ایمپلنت اقساطی در بندرعباس

اما سوالی که اینجا برای شما مطرح می شود این است که شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی چگونه است؟ کلینیک دندانپزشکی روشا با توجه به قیمت ایمپلنت و تعداد ایمپلنت های شما، شرایط مختلفی را برای پرداخت اقساطی در نظر گرفته است که در ادامه به طور کامل شرح می دهیم.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

پرداخت اقساطی برای همه مردم

همه مردم بندرعباس می توانند کل هزینه ایمپلنت خود را در دو قسط 70 درصدی و 30 درصدی پرداخت کنند. برای پرداخت هزینه ایمپلنت بدین شکل، لازم است که 70 درصد را در ابتدای کار و 30 درصد از هزینه را در زمان قرار دادن روکش پرداخت کنید.

پرداخت اقساطی برای افراد با تعداد دندان های ایمپلنت زیر 4 عدد

اگر تعداد دندان های ایمپلنت شده شما زیر 4 عدد باشد، می توانید 50 درصد از هزینه را نقدی و 50 درصد را اقساطی پرداخت کنید. برای این کار نیاز به دادن 5 چک در 5 ماه متوالی دارید.

پرداخت اقساطی برای افراد با تعداد دندان های ایمپلنت بالای 4 عدد و زیر 7 عدد

اگر تعداد دندان های ایمپلنت شده شما بین 4 تا 7 عدد است، می توانید 40 درصد از کل هزینه را نقدی و 60 درصد را به صورت اقساطی پرداخت کنید. 60 درصد از کل هزینه باید در 6 قسط و با 6 چک ماهانه پرداخت شود.

پرداخت اقساطی برای افراد با تعداد دندان های ایمپلنت بالای 7 عدد

اگر تعداد دندان های ایمپلنت شده شما بالای 7 عدد است، می توانید 30 درصد از کل هزینه را نقدی و 70 درصد آن را در 7 قسط و با 7 چک مجزا پرداخت کنید. بدیهی است که اگر بخواهید کل دو فک یک فک را ایمپلنت کنید، باز هم شرایط پرداخت اقساطی برای شما بدین شکل است.

شرایط ویژه کلینیک دندانپزشکی روشا برای مردم بندرعباس

انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی معتبر برای انجام کارهای کاشت ایمپلنت دندان، یکی از دغدغه های اصلی مردم بندرعباس است. همین موضوع باعث شده تا مردم این شهر برای انجام اقدامات درمانی به تهران و یا کلان شهرهای دیگر مراجعه کنند. کلینیک دندانپزشکی روشا به پاس قدم مردم بندرعباس به تهران، خدمات بسیار عالی را در زمینه کاشت ایمپلنت به این مردم شریف ارائه می کند.

بهترین پزشکان در کلینیک دندانپزشکی روشا آماده ارائه خدمات به شما هستند تا بتوانید بدون دغدغه، مراحل کاشت ایمپلنت را در این کلینیک دندانپزشکی انجام دهید. در حال حاضر، خدمات ارائه شده در این کلینیک با ضمانت است. یعنی هر نوع ایمپلنتی که بکارید، با ضمانت می باشد و خیالتان از بابت کیفیت ایمپلنت راحت تر خواهد بود. موضوعی که باید در هنگام کاشت ایمپلنت توجه داشته باشید، بحث قیمت ایمپلنت است که خوشبختانه در کلینیک دندانپزشکی روشا هم قیمت به صورت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود.

جمع بندی

در این مقاله در مورد قیمت ایمپلنت دندان به صورت اقساطی در بندرعباس صحبت کردیم. با توجه به شرایط اقساطی موجود، می توانید مراحل پرداخت هزینه ایمپلنت را به صورت اصولی تر انجام دهید و دیگر دغدغه هزینه کاشت ایمپلنت را نداشته باشید.