برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در کرج

کرج به عنوان یکی از شهرهای مهاجر پذیر در ایران شناخته می شود. نرخ رشد جمعیت در این شهر به بیش از 4.8 درصد در سال رسیده است. همین موضوع لزوم ارائه خدمات پزشکی به بهترین شکل ممکن را در این شهر دوچندان کرده است. کاشت ایمپلنت دندان یکی از پرمتقاضی ترین خدمات دندانپزشکی در کرج است.

شاید بتوانید مراحل کاشت ایمپلنت را در کرج انجام دهید؛ اما حتما برای انتخاب کلینیک معتبر و برند ایمپلنت، اطلاعات کافی کسب کنید. اگر در مورد قیمت ایمپلنت دندان و نحوه پرداخت هزینه آن در بهترین مطب دندانپزشکی کرج ابهام دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کرج؛ شهری با پر مهاجر در ایران

کرج یکی از شهرهای مهاجرپذیر در ایران شناخته می شود که توانسته با درصد بالایی از نرخ مهاجرت، در ایران معروف شود. حتما شما هم می دانید که کرج به دلیل داشتن جمعیت مهاجر، به ایران کوچک نام گرفته است. آب و هوای کرج و نزدیکی به تهران، دو مزیت مهم برای این شهر محسوب شوند. به همین خاطر است که کرج به عنوان مرکز استان البرز، توانسته طرفداران خاص خودش را برای سفر و مهاجرت پیدا کند.  

ایمپلنت دندان در کرج

ایمپلنت به هر جسم خارجی که می تواند جایگزین ارگان های مختلف بدن شود، گفته می شود. زمانی که بحث ایمپلنت در دندانپزشکی می شود، منظور همان ایمپلنت ثابتی است که در لثه به جای دندان های کشیده شده قرار می گیرد. ما یک نوع دیگر ایمپلنت هم داریم که با نام ایمپلنت متحرک شناخته می شود که همان دندان های مصنوعی است. اما ایمپلنت های ثابت، همان ایمپلنت هایی هستند که از یک پیچ و از یک روکش تشکیل شده اند و مانند دندان واقعی در لثه نصب می شوند.

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از معتبرترین کلینیک های دندانپزشکی برای کاشت ایمپلنت است. اگر قیمت ایمپلنت برای شما مهم است و می توانید از مجموعه هایی کمک بگیرید که بهترین خدمات را با قیمت مناسب به شما ارائه می کنند، می توانید کلینیک دندانپزشکی روشا را انتخاب کنید.

شعبه کلینیک روشا در کرج

کلینیک دندانپزشکی روشا در تهران واقع شده است. بسیاری از مردم کرج در مورد اینکه آیا این کلینیک دندانپزشکی در کرج شعبه دارد یا خیر، سوال می پرسند. در حال حاضر، شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا در کرج راه اندازی نشده است. اما در آینده ای نزدیک در شهر شما نیز یک شعبه از کلینیک روشا می زنیم تا بتوانیم مراحل ترمیم و درمان دندان های خودتان را در همان کرج انجام دهید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در مشهد

اما فعلا برای اینکه خدمات کاشت ایمپلنت دندان را از این کلینیک دریافت کنید، کافیست که به تهران مراجعه کنید. با توجه به اینکه مسافت میان تهران و کرج کم است، می توانید خیلی زود کار کاشت ایمپلنت را در تهران انجام دهید و به خانه برگردید. فقط کافیست که از شرایط ویژه شهرهای دیگر کلینیک دندانپزشکی روشا استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت دندان در کرج چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در کرج به ازای هر واحد بین 12.500.000 الی 32.000.000 تومان به ازای هر واحد به همراه روکش ایمپلنت می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی روشا بر اساس نوع ایمپلنت دندان تعیین می شود. لیست قیمت ایمپلنت در این مجموعه در هنگام ورودتان به شما ارائه می شود تا بتوانید با خیالی راحت تصمیم بگیرید که کدام نوع ایمپلنت را انتخاب کنید. ایمپلنت های ایرانی جزء ارزان قیمت ترین ایمپلنت ها محسوب می شوند. اما اگر به دنبال ایمپلنت های باکیفیت تر هستید، می توانید ایمپلنت های کره ای یا سوئیسی را انتخاب کنید.

یکی از باکیفیت ترین مدل ایمپلنت دندانی، ایمپلنت زیمر آمریکاست که بسیاری از مشتریان از این ایمپلنت استفاده کرده و از آن راضی هستند. البته قیمت ایمپلنت دندانی زیمر بالاست و فقط اگر بودجه کافی دارید، بهتر است که این نوع ایمپلنت را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که قیمت ایمپلنت دندان بر دو اساس تعیین می شود. روکش و خود پایه ایمپلنت. برخی از کلینیک ها قیمت این دو بخش از ایمپلنت را به صورت جداگانه به شما اعلام می کنند. پس حواستان باشد که گول ارزان قیمت بودن ایمپلنت های بدون روکش را نخورید!

ایمپلنت دندان اقساطی در کرج

ضمانت و کیفیت کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی روشا، تنها دو مزیت برای این کلینیک محسوب می شوند. این کلینیک دندانپزشکی برای رفاه حال مردم امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت را فراهم کرده است که طبق شرایط زیر انجام می شود.

ایمپلنت دندان اقساطی در کرج
ایمپلنت دندان اقساطی در کرج
  • پرداخت 7 قسطه: اگر تعداد ایمپلنت های شما از 7 عدد بیشتر بود، می توانید 30 درصد از کل هزینه را نقدی و مابقی را در 3 قسط مجزا پرداخت کنید.
  • پرداخت 6 قسطه: اگر تعداد ایمپلنت های شما از 4 عدد بیشتر و از 7 عدد کمتر بود، می توانید 40 درصد از کل هزینه را نقدی و مابقی را در 6 قسط پرداخت کنید.  
  • پرداخت 5 قسطه: افرادی که تعداد ایمپلنت های آن ها زیر 4 است، می توانید 50 درصد از کل هزینه را نقدی پرداخت کنند و مابقی را به صورت اقساطی و 5 ماهه پرداخت نمایند.
  • پرداخت 2 قسطه: تمامی بیماران می توانند 70 درصد از کل هزینه ایمپلنت را همان ابتدا و 30 درصد مابقی را برای نصب روکش پرداخت کنند.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از معتبرترین کلینیک ها در حوزه کاشت ایمپلنت است. شما می توانید برای کاشت ایمپلنت به صورت تخصصی و بدون هیچ عوارضی، به این کلینیک مراجعه کنید و دیگر دغدغه هزینه و زمان را نداشته باشید. تمامی پزشکان این کلینیک به صورت تخصصی روی کاشت ایمپلنت کار می کنند تا بتوانید دندان های خودتان را با دندان های جدید جایگزین کنید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

کاشت ایمپلنت دندان در این کلینیک با قیمت مناسب انجام می شود. همچنین، شما می توانید هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کنید. شرایط ویژه دیگری نیز برای مردم شهرستان های مختلف در این مجموعه در نظر گرفته شده است که می توانید با تماس با کارشناسان، از آن ها بهره مند شوید.

جمع بندی

با توجه به اینکه دغدغه بسیاری از مردم برای کاشت ایمپلنت هزینه آن است، در کلینیک دندانپزشکی روشا امکان پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی فراهم شده است. فقط کافیست که با توجه به قیمت ایمپلنت و تعداد ایمپلنت های درخواستی، اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت کنید.