برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بجنورد

کاشت ایمپلنت در بجنورد جزء خدمات پرمتقاضی شده است. در حالی که مجموعه های مختلفی در زمینه کاشت ایمپلنت فعالیت می کنند، انتخاب بهترین مجموعه جهت دریافت خدمات به شما این امکان را می دهد تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت کنید. اما موضوعی که همواره ذهن شما را درگیر کرده و می کند، قیمت ایمپلنت دندان است. اگر می خواهید بدانید که قیمت ایمپلنت دندان چقدر است و بر چه اساسی تعیین می شود؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

مقدمه ای در مورد شهر کوچک بجنورد

شهر بجنورد جزء شهرهای شمال شرقی کشور ایران است که از نظر موقعیت جغرافیایی، در یک مکان خوش آب و هوا قرار گرفته است. این شهر که مرکز شهرستان بجنورد شناخته می شود دارای جمعیت حدود 220 هزار نفر است. به همین خاطر، می توان گفت که شهر بجنورد، جزء شهرهای کوچک ایران شناخته می شود.

کاشت ایمپلنت در بجنورد به چه افرادی توصیه می شود؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت ایمپلنت دندان و شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان صحبت کنیم، اجازه دهید تا در مورد لزوم کاشت ایمپلنت دندان برای افراد مختلف صحبت کنیم. به طور کلی، اگر دندانتان را کشیده اید و یا نیاز به کشیدن و جراحی کردن آن دارید، توصیه ما این است که برای کاشت ایمپلنت معطل نکنید.

عدم کاشت ایمپلنت در لثه می تواند باعث بروز مشکلات بسیار متنوعی شود. جابجایی دندان ها و پایین آمدن دندان های مجاور، از جمله مشکلات عدم وجود دندان در دهان است. همچنین، افراد سالمندی که قصد جایگزین کردن دندان های خودشان را دارند، می توانند کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند. چون به هر حال دندان های مصنوعی نمی توانند مانند دندان های کاشته شده، کارایی ایده آلی داشته باشند.

قیمت ایمپلنت دندان در بجنورد چقدر است؟

به طور میانگین قیمت ایمپلنت دندان در بجنورد بین 7.000.000 الی 26.500.000 تومان به ازای هر واحد می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

حال که با مزایا و لزوم کاشت ایمپلنت دندان آشنا شدید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که قیمت ایمپلنت دندان در بجنورد چقدر است؟ قیمت ایمپلنت دندان بر  اساس عوامل بسیار متعددی تعیین می شود و نمی توان قبل از در نظر گرفتن این عوامل، در مورد هزینه صحبت کرد.

به طور کلی، قیمت ایمپلنت دندان با قیمت دلار کنونی از حداقل 5 میلیون تومان آغاز می شود و حتی در برخی از مدل ها به بالای 15 میلیون تومان نیز می رسد. ایمپلنت های گران قیمت معمولا کیفیت بالاتری نسبت به ایمپلنت های ارزان قیمت دارند. چون به هر حال برای ساخت این ایمپلنت ها، از متریال های بهتری استفاده شده است.

بیتشر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در لرستان

اگر به دنبال ایمپلنت هایی هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشند هم کیفیت آن ها قابل قبول باشد، می توانید ایمپلنت های کره ای و سوئیسی را انتخاب کنید. البته خود ایمپلنت های کره ای و سوئیسی نیز در برندهای مختلفی تولید می شوند و بازه قیمتی متفاوتی نیز دارند.

آیا همه هزینه کاشت ایمپلنت باید به صورت یکجا پرداخت شود؟

این سوالی است که توسط بسیاری از بیماران برای کاشت ایمپلنت دندان به وجود می آید. در برخی از کلینیک های دندانپزشکی، امکان پرداخت قیمت ایمپلنت دندان به صورت اقساطی وجود ندارد. اما در برخی از کلینیک های دندانپزشکی می توانید کل هزینه کاشت ایمپلنت را به صورت اقساطی و یا در دو قسط پرداخت کنید.

کلینیک دندانپزشکی روشا به عنوان یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران، به شما امکان پرداخت هزینه کاشت ایمپلنت را به دو صورت دو قسطه نیز می دهد. یعنی اینکه شما می توانید در زمان کاشت ریشه ایمپلنت یا همان جسم پیچ مانند، 70 درصد از کل هزینه را پرداخت کنید. سپس 30 درصد باقی مانده را در زمان نصب روکش روی ایمپلنت پرداخت نمایید.

با توجه به اینکه معمولا یک بازه زمانی 3 ماهه برای جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک لازم است، می توانید در طی این 3 ماه مابقی هزینه ایمپلنت را آماده کنید. در این صورت فشار زیادی به شما برای پرداخت کل هزینه ایمپلنت وارد نمی شود.

نحوه پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان در بجنورد

به غیر از اینکه می توانید مراحل پرداخت هزینه ایمپلنت دندان در بجنورد را در دو قسط جداگانه انجام دهید، امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان نیز برای شما فراهم شده است. برای پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان در بجنورد، ابتدا لازم است که تعداد دندان های قابل ایمپلنت خود را مشخص کنید. چون نحوه پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی بر اساس همین موضوع تعیین می شود.

ایمپلنت اقساطی در بجنورد
ایمپلنت اقساطی در بجنورد
  • افرادی که قرار است بیش از 7 عدد از دندان های خودشان را ایمپلنت کنند، می توانند 30 درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی و 70 درصد را به صورت اقساط ماهانه و با چک پرداخت نمایند.
  • افرادی که قرار است بین 4 الی 7 عدد از دندان های خودشان را ایمپلنت کنند، می توانند 40 درصد از کل مبلغ را نقدی و 60 درصد را با اقساط 6 ماهه پرداخت کنند.
  • همچنین، افرادی که قرار است تعداد کمتر از 4 عدد از دندان های خود را ایمپلنت کنند، می توانند 50 درصد را نقدی و مابقی را در 5 قسط با چک پرداخت کنند.

کلینیک دندانپزشکی روشا و شرایط ویژه برای مردم بجنورد

کلینیک دندانپزشکی روشا فعلا شعبه ای در بجنورد ندارد. اما به زودی در این شهر شعبه زده می شود تا مردم بجنورد بتوانند از خدمات کلینیک دندانپزشکی روشا استفاده کنند. در حال حاضر، شما می توانید برای کاشت ایمپلنت دندان نزد بهترین پزشکان تهران، از کلینیک روشا وقت بگیرید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در روشا

حتما در زمان رزرو وقت به همکاران بگویید که اهل شهر بجنورد هستید تا به گونه ای برای شما برنامه ریزی های لازم را انجام دهند که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن کار خود را در کلینیک انجام دهید و به شهر خودتان بازگردید. پرداخت اقساطی، ارائه خدمات کاشت ایمپلنت با ضمانت و استفاده از بهترین متریال ها و ایمپلنت ها برای کاشت، از جمله مزایای کلینیک دندانپزشکی روشا برای انجام این خدمات می باشند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بجنورد و شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی صحبت کردیم. امیدواریم که بتوانید با پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی، دغدغه مالی خودتان را برطرف کنید.