برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ایمپلنت کره ای یا سوئیسی

خوب است بدانید بهترین شیوه برای پر نمودن جای خالی دندان ها کاشت ایمپلنت می باشد. این شیوه چندین سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران خاص خود را دارد. بیشتر مردم از این شیوه درمانی رضایت دارند. به یاد داشته باشید شما باید به برند و کیفیت ایمپلنت خود اهمیت دهید. ما در این مقاله سعی داریم به سوال مهم ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟ پاسخ دهیم.                

نگاهی به ایمپلنت های کره ای

قبل از اینکه به سوال ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟ پاسخ دهیم باید با کاشت ایمپلنت کره ای آشنا شوید.در کشور ایران ایمپلنت های کره ای طرفداران زیادی دارند، زیرا قیمت آنها پایین تر است و قطعات آنها در دسترس است. به همین خاطر در اکثر کلینیک های دندانپزشکی این نوع ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرد. ایمپلنت های کره ای انواع مختلفی دارند. تمام برندهای کره ای علاوه بر قیمت از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه به انواع ایمپلنت های کره ای  می پردازیم.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت های کره ای

از انواع ایمپلنت های کره ای  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برند معروف اسنوکون: یکی از محبوب ترین برندهای کره ای، برند اسنوکون می باشد. این برند توانسته در زمینه ایمپلنت بسیار موفق عمل کند.
  • برند دنتیوم: بهتر است بدانید برند مشهور دنتیوم جزو پرفروش ترین برندهای کره ای محسوب می شود. این نوع برند قیمت و هزینه مناسبی دارد. جراحی این ایمپلنت بسیار ساده می باشد و به آسانی درون دهان قرار می گیرد.
  • برند خاص مگاژن: برند مگاژن در اروپا نیز به وفور تولید می شود. این برند جزو خاص ترین و مشهورترین برندهای کره ای به شمار می رود.
  • برند اوستم: بهتر است بدانید این برند جزو ده برند برتر شناخته شده است. کیفیت آن فوق العاده می باشد. این برند از لحاظ قیمت گران تر از سایر برندها می باشد.
  • برند دی او: برند با کیفیت دی او پس از برند اوستم جزو برندهای گران قیمت کره ای محسوب می شود.

آشنایی با ایمپلنت های سوئیسی

قبل از بررسی سوال ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟ بهتر است با کاشت ایمپلنت های سوئیسی نیز آشنا شوید. خوب است بدانید اگر به دنبال بهترین جایگزین برای دندان های خود هستید، ما به شما ایمپلنت های سوئیسی را معرفی می کنیم. ایمپلنت ها باید درون استخوان فک قرار بگیرند. آنها دقیقا شبیه پیچ هستند.

آشنایی با ایمپلنت سوئیسی

توجه داشته باشید کشور سوئیس در تولید ایمپلنت سابقه بسیار درخشانی دارد. این کشور برای ساخت ایمپلنت های دندان از تیتانیوم و… استفاده می کنند. اگر به ساخت این نوع ایمپلنت توجه کنید، متوجه ظرافت آن خواهید شد. از لحاظ کیفیت و ماندگاری این برند توانسته بسیار موفق عمل کند. ما در ادامه با انواع ایمپلنت های سوئیسی آشنا می شویم:

انواع ایمپلنت های سوئیسی

از انواع ایمپلنت های سوئیسی می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • ایمپلنت اشترومن: برند اشترومن جزو سه برند معروف جهان می باشد. هزینه و قیمت این نوع برند نسبت به سایر ایمپلنت های سوئیسی کمی بالاتر می باشد. به یاد داشته باشید با کاشت ایمپلنت اشترومن، کمتر به مطب دندانپزشکی مراجعه خواهید کرد. این نوع ایمپلنت دچار شکستگی نمی شود و به ترمیم احتیاجی ندارد. بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند شبیه این نوع ایمپلنت تولید کنند.
  • ایمپلنت SPI :  این برند جزو قدیمی ترین برندها محسوب می شود. کیفیت این برند بی نظیر می باشد. به یاد داشته باشید قیمت و هزینه آن بسیار مناسب است. لازم به ذکر است بدانید این برند توانسته اعتماد مردم را به سوی خود جلب کند.    
  • ایمپلنت ایده: برند ایده سابقه بسیار درخشانی دارد. بهتر است بدانید این نوع ایمپلنت چندین زاویه برجسته دارد. این ویژگی موجب خاص شدن ایمپلنت ایده شده است. بهتر است بدانید برند ایده در ایران طرفداران زیادی دارد. این برند توانسته در طول سالیان دراز همچنان مشتریان خود را حفظ نماید.
  • ایمپلنت TRI: این نوع برند یک برند با کیفیت و جدید است. این نوع ایمپلنت به برند آمریکایی اسکرونت زیمر شباهت بسیار زیادی دارد. در ایران این نوع برند کمتر مورد استفاده مردم قرار می گیرد.
  • ایمپلنت بیودنتال: برند بیودنتال ظرافت زیادی دارد. از اصلی ترین ویژگی این نوع برند می توان به داشتن سه شیار در ناحیه زیرین اشاره کرد. این نوع ایمپلنت به راحتی درون استخوان فک قرار می گیرد.

ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟

در این بخش قرار است به سوال مهم ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟ پاسخ دهیم. توجه داشته باشید پیش از اینکه برند مورد نظر خود را انتخاب نمودید، باید حتما به یک دندانپزشک با تجربه مراجعه کنید. دندانپزشک باید در خصوص کاشت ایمپلنت از مهارت لازم برخوردار باشد. به یاد داشته باشید انتخاب جراح را باید در اولویت قرار دهید. هنگامی که کاشت ایمپلنت موفقیت آمیز نباشد، شما درگیر مشکلات متعددی می شوید. شما باید در خصوص انتخاب ایمپلنت با دندانپزشک خود مشورت نمایید. لازم به ذکر است بدانید مهم ترین تفاوت بین ایمپلنت کره ای و سوئیسی تفاوت قیمت می باشد. ایمپلنت های سوئیسی علاوه بر محبوبیت و کیفیت بالا، دارای قیمت بیشتری هستند. بهتر است بدانید برخی از ایمپلنت های کره ای نیز قیمت بالایی دارند.

ایمپلنت کره ای یا سوئیسی

در بررسی سوال ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟  باید افزود ایمپلنت های سوئیسی دارای کیفیت های بی نظیری هستند. بهتر است بدانید شما برای کاشت ایمپلنت های سوئیسی باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. به یاد داشته باشید این نوع ایمپلنت ها به نسبت ایمپلنت های کره ای قیمت بالاتری دارند.

از تفاوت ایمپلنت کره ای و سوئیسی چه می دانید؟

به منظور پاسخ به سوال ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟  باید به صورت جداگانه تفاوت ایمپلنت کره ای و سوئیسی را بیان کنیم:

  • توجه داشته باشید هزینه و قیمت ایمپلنت های کره ای نسبت به سوئیسی پایین تر است.
  • ایمپلنت های سوئیسی کیفیت بسیار بالایی دارند. لازم به ذکر است بدانید کاشت این نوع ایمپلنت ها همیشه با موفقیت انجام می شود. اگر از لحاظ کاشت بررسی کنیم، ایمپلنت های سوئیسی به نسبت ایمپلنت های کره ای از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی ایمپلنت های سوئیسی، ماندگاری و دوام بالا می باشد. همانطور که پیش از این گفته شد ایمپلنت های سوئیسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی

سخن پایانی

ما در این نوشتار به طور مفصل به سوال ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟ پاسخ دادیم. خوب است بدانید برندهای کره ای و سوئیسی جزو محبوب ترین برندها در سراسر جهان شناخته شده اند. برند سوئیسی به طور معمول از سازگاری بالایی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید هزینه و قیمت ایمپلنت های کره ای از ایمپلنت های سوئیسی پایین تر می باشد.