برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی

یکی از بهترین روش ها برای کاشت دندان، ایمپلنت می باشد. این روش بین مردم طرفداران زیادی دارد. به یاد داشته باشید پایه ایمپلنت درون استخوان فک گذاشته می شود و عملکرد آن مانند ریشه دندان می باشد. ایمپلنت دارای انواع گوناگون می باشد. از انواع ایمپلنت می توان به ایمپلنت آلمانی و کره ای اشاره  نمود. ما در این مقاله سعی داریم به سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ پاسخ دهیم.       

آشنایی با ایمپلنت های کره ای

قبل از اینکه به سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ پاسخ دهیم باید با کاشت ایمپلنت کره ای آشنا شوید. ایمپلنت های کره ای در ایران طرفداران زیادی دارند. این نوع ایمپلنت کیفیت خوبی دارد. یکی از مهم ترین مزیت های ایمپلنت کره ای این است که قطعات آن همیشه در دسترس است. یکی از برندهای معروف کره ای برند اوستم است. این برند جزو ده ایمپلنت معروف جهان شناخته شده است که از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

نگاهی به ایمپلنت های آلمانی

قبل از بررسی سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ بهتر است با ایمپلنت آلمانی نیز آشنا شوید. آلمان جزو بزرگ ترین تولید کننده های ایمپلنت در سطح اروپا می باشد. ایمپلنت های آلمانی دارای مارک و مدل های متنوعی هستند. تنوع و مارک در هزینه این نوع ایمپلنت تاثیر زیادی می گذارد. به یاد داشته باشید کیفیت ایمپلنت های آلمانی بسیار بالا می باشد. از مشهورترین و پرطرفدارترین برندها می توان به برندهای icx ،bego ،xive  و  Medentica اشاره  نمود. برند معروف icx یکی از محبوب ترین برندها شناخته شده است که قیمت مناسبی دارد.  اگر از لحاظ کیفیت بررسی کنیم برند Medentica فوق العاده می باشد و بیش از 24 سال است که سابقه تولید ایمپلنت را دارد. این نوع ایمپلنت قیمت بسیار مناسبی دارد و اکثر دندانپزشکان ماهر به منظور کاشت ایمپلنت از این برند معروف استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

در این بخش قرار است به سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ پاسخ دهیم. توجه داشته باشید پیش از انتخاب کردن برند ایمپلنت باید از یک دندانپزشک ماهر و باتجربه کمک بگیرید. دندانپزشک باید حتما تجربه کافی در خصوص کاشت ایمپلنت داشته باشد. به یاد داشته باشید انتخاب جراح از انتخاب برند ایمپلنت مهم تر می باشد. کاشت ناموفق ایمپلنت امکان دارد برای شما مشکلات زیادی ایجاد نماید. بعد از اینک جراح مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب برند ایمپلنت می رسد. شما باید با دندانپزشک خود در این خصوص مشورت نمایید. یکی از تفاوت های بسیار مهم بین ایمپلنت های آلمانی و کره ای این است که قیمت متفاوتی دارند. ایمپلنت های کره ای علاوه بر محبوبیت و کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارند. توجه داشته باشید برخی از ایمپلنت های کره ای قیمت های بالاتری دارند.

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی

در بررسی سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ باید گفت ایمپلنت های آلمانی کیفیت های فوق العاده ای دارند. بهتر است بدانید برای کاشت این نوع ایمپلنت باید هزینه بیشتری بپردازید. این نوع ایمپلنت ها معمولا از ایمپلنت های کره ای کمی گران تر هستند.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت کره ای یا سوئیسی؟

تفاوت های بارز ایمپلنت های کره ای و آلمانی

به منظور پاسخ به سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ باید به صورت جداگانه تفاوت های ایمپلنت کره ای و آلمانی را بیان کنیم.

  • همانطور که گفته شد ایمپلنت های آلمانی کیفیت فوق العاده ای دارند. بهتر است بدانید کاشت این نوع ایمپلنت همیشه با موفقیت انجام می شود. از لحاظ کاشت، ایمپلنت آلمانی بهتر از ایمپلنت کره ای عمل کرده است.
  • همانطور که در بخش نخست گفته شد قطعات ایمپلنت های کره ای در دسترس هستند، اما ایمپلنت های آلمانی کمتر در معرض دسترس قرار دارند.
  • از لحاظ کیفیت ایمپلنت های آلمانی بی نظیر هستند اما ایمپلنت های کره ای نیز کیفیت خوبی دارند.
  • از لحاظ قیمت، باید  گفت ایمپلنت های کره ای قیمت بهتری دارند قیمت ایمپلنت های آلمانی کمی بیشتر می باشد.

کاشت ایمپلنت آلمانی و کره ای به چه عواملی بستگی دارد؟

ما در بخش های نخست به صورت کامل به بررسی سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ پرداختیم. در این بخش باید بدانید میزان موفقیت ایمپلنت آلمانی و کره ای به عوامل متعددی بستگی دارد. بهتر است بدانید کاشت ایمپلنت فک بالا و فک پایین کاملا متفاوت هستند. توجه داشته باشید اگر دندانتان درگیر عفونت نباشد، می توانید سریعا کاشت ایمپلنت را انجام دهید. لازم به ذکر است بدانید میزان موفقیت ایمپلنت آلمانی و کره ای به کیفیت استخوان، مهارت دندانپزشک و برند ایمپلنت بستگی دارد. یک نکته مهم که باید به یاد داشته باشید مراقبت های بعد از جراحی می باشد.

کاشت ایمپلنت آلمانی و کره ای به چه عواملی بستگی دارد

در ادامه به صورت کامل به عوامل مهمی که بر موفقیت ایمپلنت آلمانی و کره ای تاثیر می گذارند، می پردازیم:

  • یکی از عوامل مهمی که موجب شکست ایمپلنت می شود، سیگار کشیدن می باشد. سیگار حاوی موادی می باشد که پروسه کاشت ایمپلنت را مختل می کند. مطالعات نشان می دهد به طور معمول کاشت ایمپلنت در افراد سیگاری با شکست روبرو می شود.   
  • شما باید به توصیه های پزشک خود توجه لازم را داشته باشید. به عنوان مثال اگر پزشک شما مصرف غذاهای آبدار را توصیه می کند، شما باید توصیه های او را جدی بگیرید.
  • کاشت ایمپلنت برای افرادی که به تیتانیوم حساسیت دارند، مناسب نمی باشد. از نشانه آلرژی و حساسیت می توان به گزگز و کم شدن حس چشایی اشاره نمود. به یاد داشته باشید اگر به تیتانیوم حساسیت دارید می توانید از ایمپلنت های زیرکونیا استفاده کنید. این نوع ایمپلنت برای افرادی که حساسیت دارند بسیار مناسب می باشد.
  • افرادی که درگیر عفونت لثه هستند، ابتدا باید عفونت را درمان کنند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت ایمپلنت کره ای و آلمانی هستند؟

ما در این مقاله به صورت مفصل به سوال ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ پاسخ دادیم. در این بخش به کسانی که کاندیدای مناسبی برای کاشت ایمپلنت کره ای و آلمانی هستند می پردازیم. به یاد داشته باشید افرادی که دارای شرایط زیر هستند می توانند کاشت ایمپلنت را انجام دهند:

  • کسانی که از سلامت دهان و دندان ها برخوردار هستند، می توانند کاشت ایمپلنت را انجام دهند.
  • کسانی که تراکم کافی استخوان دارد، کاندیدای مناسبی برای کاشت ایمپلنت هستند.
  • افرادی که لثه های سالمی دارند می توانند کاشت ایمپلنت را انجام دهند.