برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در سنندج

چرا ایمپلنت دندان به عنوان جانشین مناسب دندان طبیعی توصیه می شود؟

در کشت دندان یا ایمپلنت دندان یک سوراخ با ابعاد و اندازه معین در فک ایجاد می شود و ریشه ایمپلنت را در این حفره قرار می دهند. استخوان فک در اطراف ایمپلنت دندان شروع به رشد می کند و باعث تثبیت ایمپلنت روی لثه می شود.

ایمپلنت دندان یک روش نوین در خدمات دندانپزشکی است که به عنوان یک جانشین مناسب برای دندانهای طبیعی به حساب می آید. ایمپلنت نسبت به دندانهای مصنوعی قدیمی که متحرک بودند بهتر می باشند. تحرک دندانهای مصنوعی می تواند باعث تخریب لثه ها بگردد، ولی این تخریب در ایمپلنت کمتر است و استخوان سازی در اطراف ریشه ایمپلنت در فک صورت می گیرد. مزایای کشت دندان در بلند مدت و راحتی فرد بعد از آن، باعث شده قیمت ایمپلنت اقتصادی باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در سنندج

قیمت ایمپلنت دندان در سنندج به طور میانگین 9.000.000 الی 30.000.000 تومان به ازای هر واحد بدونه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 4.500.000 تومان می باشد.

کاشت دندان برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

اگر استخوان فک در اطراف ایمپلنت رشد نکند، ایمپلنت تثبیت نمی شود و می تواند منجر به مشکلاتی از جمله عفونت در بیمار شود. بعضی بیماریها و مصرف بعضی قرصها و داروها مانع رشد کافی استخوان فک در اطراف ایمپلنت و تثبیت آن می شود، از این رو ایمپلنت دندان برای همه افراد مناسب نیست. پزشک قبل از ایمپلنت کردن باید از سلامت و صحت فرد اطلاعات کافی داشته باشد. اگر فردی دچار سکته شده یا بیماری دیابت، قلب و عروق، پوکی استخوان و سایر مشکلات و بیماریهای مشابه را دارد ممکن است با مشکل عدم تثبیت ایمپلنت در لثه روبرو شود. مصرف قرصهای استروئیدی و کورتونی یا انجام شیمی درمانی یا پرتو درمانی، در افرادی که می خواهند ایمپلنت انجام دهند می تواند مشکل ساز باشد.

افراد با سن زیر 18 سال نیز به علت رشد استخوان فک می توانند دچار مشکل جابجایی ایمپلنت شوند. افرادی که مشکلات روحی دارند و شبها به علت فشارهای روانی دچار دندان قروچه می شوند، به علت فشار اعمال شده به دندان کاشته شده، مناسب ایمپلنت دندان نمی باشند. البته در صورتی که شدت دندان قروچه کم باشد با نایت گارد می توان عمل ایمپلنت را انجام داد. قیمت ایمپلنت بالا است و در صورت عدم موفقیت یا جابجایی محل ایمپلنت می تواند روی چهره اثر نامطلوب بگذارد، از این رو باید قبل از انجام ایمپلنت بررسی کامل توسط پزشک  صورت بگیرد. 

عواملی که کاشت دندان را با مشکل روبرو می کند ؟

عفونت، لق شدن ریشه یا تاج ایمپلنت، عدم تثبیت ریشه در داخل لثه و جابجایی ایمپلنت از جمله عوامل مشکلاتی است که می تواند رخ دهد. عفونت ایمپلنت می تواند جزیی باشد و با مصرف قرص و آنتی بیوتیک برطرف شود. در صورت عدم درمان عفونت و گسترش آن می تواند مغز و گردن را درگیر نماید و زندگی فرد را به خطر اندازد.

عواملی که کاشت دندان را با مشکل روبرو می کند

لق شدن تاج ایمپلنت مشکلی است که با مراجعه به پزشک قابل ترمیم و یا در صورت نیاز با تعویض تاج برطرف می شود. لق شدن ریشه نیاز به بررسی دارد و علت آن باید توسط پزشک با معاینه و یا انجام آزمایشاتی مشخص شود.

اگر لقی ریشه مربوط به عدم رشد کافی استخوان در اطراف ایمپلنت باشد، پزشک با پیوند استخوان در محل فک می تواند مشکل را برطرف کند، ولی گاهی نیاز به قرار دادن ایمپلنتی بزرگتر و با طراحی متفاوتی می باشد.

حساسیت به فلز تیتانیوم نیز می تواند مشکل ساز شود، در این حالت باید جنس ایمپلنت را عوض کرد. ایمپلنت سرامیکی ، غیر فلز است معمولا حساسیت نمی دهد. البته پزشک قبل از کاشت دندان باید حساسیت فرد را به فلز بررسی نماید.

از آنجا که قیمت ایمپلنت گران است بررسی سلامت بیمار و نداشتن مشکل خاصی مانند حساسیت قبل از کاشت دندان مهم است.

قیمت ایمپلنت دندان تحت تاثیر چه عواملی است؟

جنس ایمپلنت، برند، نوع ضمانت نامه و نحوه نصب و کاشت آن در فک و آزمایشات مربوط به سلامت بیمار و عدم ابتلا به پوکی استخوان از جمله عواملی است که روی قیمت ایمپلنت و کاشت دندان تاثیر می گذارد.

برندهای مختلفی از ایمپلنت در بازار است که توسط شرکتهای کشورهای مختلفی ساخته و وارد بازار شده است.

کیفیت، جنس و دوام ایمپلنتها متفاوت است، شرکتهای سازنده ایمپلنت ممکن است محصول خود را از 2 سال تا مادام العمر ضمانت نمایند، مدت ضمانت نیز روی قیمت محصول تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت دندان در همدان

چرا کاشت دندان در کلینیک روشا توصیه می شود؟

کلینیک روشا یک مرکز تخصصی دندانپزشکی است، این مرکز انواع خدمات دندانپزشکی را زیر نظر بهترین پزشکان و متخصصان دندانپزشک با تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا عرضه می نماید.

چرا کاشت دندان در کلینیک روشا توصیه می شود

شعب مختلف کلینیک روشا در مراکز استانها فعال است که با شرایط اقساطی برای مشتریان خدمت رسانی می کند. با توجه به هزینه بالای ایمپلنت دندان، متخصصان کلینیک روشا خدمات ایمپلنت را با ضمانت عرضه می نمایند. ضمانت ایمپلنت جهت اعتماد مشتریان و در صورت نیاز خدمات پس از کاشت دندان مفید است.

در صورت مراجعه از شهرستان، به کارشناس نوبت دهی اعلام نمایید تا نوبت شما را در اولویت قرار داده و در کمترین زمان کار شما انجام شود.

به علت استقبال مراجعین از طرح اقساطی ایمپلنت در کلینیک روشا، زیر نظر متخصصان با تجربه مجموعه همراه با تجهیزات روز، سعی بر این است، کلینیک شعب خود را در سطح استانها گسترش دهد.

جهت اطلاع از قیمت ایمپلنت و شرایط اقساط و نحوه نوبت دهی  جهت خدمات دندانپزشکی در کلینیک روشا، می توانید به وب سایت مرکز مراجعه نمایید و با مشاورین و کارشناسان مجموعه مشاوره نمایید.

نحوه پرداخت هزینه های ایمپلنت دندان در کلینیک روشا چگونه است؟

هزینه های ایمپلنت دندان بسته به مرحله انجام کار و نحوه عملکرد و تجهیزات آن متفاوت است. قیمت ایمپلنت دندان برای یک دندان یا تمام دندانها، از نظر هزینه بسیار متفاوت است، از اینرو بسته به حجم کار پرداخت هم در کلینیک روشا متفاوت است.

جهت اطلاع بیشتر از نحوه پرداخت هزینه ها و قیمت ایمپلنت می توانید به وب سایت کلینیک مراجعه نمایید و با کارشناسان مرکز مشورت کنید.  کلینیک روشا در سنندج با تیم دندانپزشکی قوی آماده خدمت رسانی در زمینه ایمپلنت و سایر خدمات دندانپزشکی می باشد. مراجعین محترم به کلینیک روشا در سنندج می توانند از شرایط اقساط استفاده نمایند. در صورتی که از شهرستان به کلینیک مراجعه می نمایید سعی شده است از لحاظ نوبت دهی کار شما در اولویت قرار بگیرد و در اولین فرصت ویزیت شوید.