برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در مشهد

مشهد یکی از شهرهای بسیار زیبا در ایران شناخته می شود که به دلیل داشتن جاذبه های مذهبی، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. بسیاری از افراد میانسال و حتی جوان در مشهد، متقاضی کاشت ایمپلنت هستند. اما در مورد قیمت ایمپلنت دندان و عوامل موثر روی آن اطلاعات کافی ندارند. با توجه به بالا رفتن هزینه های دندانپزشکی، توصیه می کنیم که قبل از انجام ایمپلنت، در مورد قیمت و هزینه ایمپلنت دندان و بهترین کلینیک دندانپزشکی برای پرداخت اقساطی این هزینه، اطلاعات کسب کنید.

مشهد؛ شهری آشنا برای مردم ایران

مشهد به عنوان دومین کلان شهر ایران بعد از تهران شناخته می شود. جمعیت مشهد در آخرین آمار به نزدیک 3 میلیون می رسد. این شهر به دلیل داشتن حرم امام رضا (ع)، جزء شهرهای بسیار محبوب در میان ایرانیان است. این شهر دارای 13 منطقه شهرداری است و امکانات رفاهی و پزشکی خوبی دارد.

ایمپلنت دندان و کاشت آن در مشهد

برخی از مردم مشهد به دلیل اینکه تحت شرایط خاصی بوده اند که دندان خود را از دست داده اند، به دنبال کاشت ایمپلنت دندان هستند. به طور کلی، توصیه می شود که همه افراد به محض از دست دادن دندان خودشان، به دنبال کاشت ایمپلنت باشند. چون عدم وجود دندان می تواند باعث بد شکلی دندان های دیگر و جابجایی دندان های مختلف شود.

قیمت ایمپلنت دندان در مشهد چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در مشهد با ازای هر واحد بین 8.000.000 الی 27.000.000 تومان به ازای هر واحد بدونه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000
در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قطعا اکثر مردم مشهد به داشتن لبخند زیبا، علاقه مند هستند. اما برای اینکه مراحل کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند، در مورد قیمت ایمپلنت دندان ابهام دارند. به طور کلی، قیمت ایمپلنت دندان در مشهد و کلینیک دندانپزشکی روشا بر اساس عوامل بسیار متعددی تعیین می شود که مهم ترین آن، کیفیت برند تولید کننده ایمپلنت دندان است.

هر چقدر برند تولید کننده ایمپلنت دندان از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، می توان مراحل کاشت ایمپلنت را به صورت اصولی تر و بهتر انجام داد. همچنین، ماندگاری ایمپلنت برندهای معروف دنیا بیشتر از برندهای غیر معروف و ارزان قیمت تر است.

به همین خاطر، می توان بر اساس بودجه و همچنین اطلاع از انواع ایمپلنت دندان در بازار، بهترین ایمپلنت را انتخاب کرد. اما باید در نظر داشته باشید که کیفیت ایمپلنت تاثیر زیادی روی موفقیت آن دارد. پس سعی کنید که با دید اقتصادی به ایمپلنت ها نگاه نکنید و تا حد ممکن از ایمپلنت های باکیفیت و معروف موجود در بازار استفاده کنید.

آیا امکان پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی وجود دارد؟

اگرچه می توان بر اساس بودجه، بهترین ایمپلنت را برای کاشت انتخاب کرد. اما باز هم برخی از مردم مشهد قادر به پرداخت کل هزینه ایمپلنت به صورت یکجا نمی باشند. به خصوص اگر نیاز داشته باشند تا کل دندان ها یا تعداد زیادی از دندان های خودشان را ایمپلنت کنند.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در شیراز

کلینیک های دندانپزشکی محدودی در مشهد و تهران وجود دارند که خدمات کاشت ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی به مردم ارائه می کنند. کلینیک دندانپزشکی روشا، یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی است. به غیر از اینکه قیمت ایمپلنت در این کلینیک به صورت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود، امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت نیز در این کلینیک برای شما فراهم شده است. پس می توانید بر اساس نیاز خودتان پرداخت قیمت ایمپلنت را به صورت اقساطی انجام دهید.

ایمپلنت اقساطی در مشهد

اگر در مشهد زندگی می کنید و نمی توانید کل هزینه ایمپلنت دندان را به صورت نقدی پرداخت کنید، می توانید از شرایط اقساطی کلینیک دندانپزشکی روشا کمک بگیرید. به طور کلی، دو روش برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان وجود دارد که عبارتند از:

ایمپلنت اقساطی در مشهد
ایمپلنت اقساطی در مشهد

روش اول

در روش اول می توان هزینه ایمپلنت دندان را در دو قسط متفاوت پرداخت کرد. برای این کار می توانید 70 درصد از کل هزینه را در روز کاشت ایمپلنت و 30 درصد را در روز کاشت روکش پرداخت کنید.

روش دوم

در روش دوم می توان هزینه ایمپلنت را در چند قسط متفاوت و به صورت چکی پرداخت کرد. بسته به تعداد دندان های ایمپلنت شده شما، روش پرداخت هزینه ایمپلنت نیز متفاوت خواهد بود.

تعداد دندان های زیر 4 عدد

پرداخت 50 درصد نقدی، مابقی 5 چک برای پرداخت ماهانه

تعداد دندان های زیر 7 عدد (4 تا 7 عدد)

پرداخت 40 درصد نقدی، مابقی 6 چک برای پرداخت ماهانه

تعداد دندان های بالای 7 عدد

پرداخت 30 درصد نقدی، مابقی 7 چک در 7 ماه متفاوت          

مزایای کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا با فراهم کردن شرایط پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت، مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. تمامی متخصصین که در این کلینیک فعالیت می کنند، در حوزه کاری خود باتجربه هستند. بنابراین، خیالتان از بابت کیفیت کار برای کاشت ایمپلنت در این مطب راحت خواهد بود. همچنین، کلیه ایمپلنت های موجود در این کلینیک دندانپزشکی به صورت اصل تهیه می شوند و در نهایت نیز شما پس از کاشت ایمپلنت دندان، یک ضمانت نامه دریافت می کنید.

شعبه مشهد کلینیک روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا در تهران واقع شده و خدمات خود را به بهترین شکل در این شهر به شما عزیزان ارائه می کند. به زودی این کلینیک دندانپزشکی در مشهد شعبه خواهد داشت تا بتوانید از مزایای کاشت ایمپلنت در این کلینیک دندانپزشکی بهره مند شوید. اما هنوز شعبه مشهد راه اندازی نشده است و فقط می توانید به شعبه تهران مراجعه کنید. اما نگران نباشید چون همکاران ما در کلینیک، به گونه ای برای شما برنامه ریزی می کنند تا بتوانید خیلی زود کار خود را در کلینیک انجام دهید و به مشهد بازگردید.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران

جمع بندی

با توجه به اینکه یکی از دغدغه های اصلی افراد برای کاشت ایمپلنت دندان، هزینه ای است که باید برای آن پرداخت کنند، کلینیک دندانپزشکی روشا تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت اقساطی به مردم ارائه کند. برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی، می توانید طبق شرایطی که ذکر کردیم، پیش بروید. قیمت ایمپلنت دندان و هزینه ای که به صورت اقساطی پرداخت می کنید، بر اساس نوع و تعداد ایمپلنت های دندانی شما تعیین می شود.