برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ایمپلنت کره ای یا آمریکایی

اکثر مراجعین که به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند، از دندانپزشک می پرسند که بهترین نوع ایمپلنت کدام است؟ کاشت ایمپلنت دندان چندین سال است که بین مردم طرفداران ویژه ای پیدا کرده است. بیشتر مراجعین از این نوع روش درمانی بسیار راضی هستند. ما در این مقاله سعی داریم به سوال مهم ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ پاسخ دهیم.                          

از ایمپلنت های کره ای چه می دانید؟

قبل از اینکه به سوال ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ پاسخ دهیم باید با کاشت ایمپلنت کره ای آشنا شوید. بهتر است بدانید در کشور ایران ایمپلنت های کره ای بسیار محبوب هستند، زیرا قیمت پایین تری دارند. علاوه بر این تمام قطعات آنها در دسترس می باشد. به همین علت در بیشتر کلینیک های دندانپزشکی از این نوع ایمپلنت استفاده می شود. همه برندهای کره ای علاوه بر قیمت پایین، کیفیت بسیار بالایی دارند. به یاد داشته باشید ایمپلنت های کره ای به چند نوع تقسیم می شوند. در ادامه قصد داریم با انواع ایمپلنت کره ای آشنا شویم.

انواع ایمپلنت کره ای

از انواع ایمپلنت کره ای می توان به موارد اشاره کرد:

  • برند اوستم: خوب است بدانید برند معروف اوستم جزو ده برند برتر جهان شناخته شده است. کیفیت این برند بی نظیر می باشد. به یاد داشته باشید این برند از سایر برندهای کره ای قیمت بیشتری دارد.                                                                              
  • برند معروف دی او: این برند محبوب و با کیفیت بعد از برند اوستم جزو برندهای گران قیمت کره ای به شمار می رود.
  • برند مشهور اسنوکون: یکی از مشهورترین و معروف ترین برندهای کره ای برند اسنوکون می باشد. این برند توانسته در زمینه ایمپلنت پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
  • برند مگاژن: این برند معروف در اروپا نیز تولید می شود و طرفداران زیادی دارد. این برند جزو مشهورترین برندهای کره ای محسوب می شود.
  • برند خاص دنتیوم: بهتر است بدانید برند مشهور دنتیوم جزو پرفروش ترین برندهای کره ای به شمار می رود. لازم به ذکر است بدانید این نوع برند هزینه و قیمت بسیار مناسبی دارد. جراحی آن بسیار ساده است و به راحتی درون دهان قرار می گیرد.

از ایمپلنت های آمریکایی چه می دانید؟

پیش از بررسی سوال ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ باید با کاشت ایمپلنت های آمریکایی نیز آشنا شوید. ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند که کشورهای بسیاری آنها را تولید می کنند. بهتر است بدانید در بین تمام ایمپلنت ها، ایمپلنت های آمریکایی به علت ماندگاری و مقاومت طرفداران زیادی دارند.

از ایمپلنت های آمریکایی چه می دانید

در کلینیک های دندانپزشکی نیز از این نوع ایمپلنت استفاده می شود و مردم از آن رضایت دارند. ما در ادامه قصد داریم با معروف ترین ایمپلنت های آمریکایی آشنا می شویم:

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت آمریکایی

انواع ایمپلنت های آمریکایی

از انواع ایمپلنت های آمریکایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایمپلنت نوبل بیوکر: بهتر است بدانید جنس این نوع ایمپلنت از تیتانیوم می باشد. شرکت تولید کننده این نوع ایمپلنت بسیار معروف می باشد. این نوع ایمپلنت دارای ویژگی های مثبت زیادی می باشد. به یاد داشته باشید سه تاج دندان روی ایمپلنت قرار می گیرد.
  • ایمپلنت معروف زیمر: خوب است بدانید ایمپلنت زیمر جزو برندهای قدیمی به شمار می رود و کیفیت آن فوق العاده می باشد. شرکت سازنده این نوع ایمپلنت از تانتالیوم استفاده می کند. به همین خاطر محصولات این برند مقاومت بسیار زیادی دارند. به یاد داشته باشید تانتالیوم سازگاری بسیار بالایی با بدن دارد. این نوع ایمپلنت هزینه نسبتا بالایی دارد.
  • ایمپلنت بیومت تری ای: این نوع ایمپلنت از ماندگاری و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. به یاد داشته باشید این نوع ایمپلنت مانع تحلیل استخوان می شود. به همین دلیل جای هیچ گونه نگرانی نیست.
  • ایمپلنت خاص آسترا تک: کسان که درگیر مشکلات لثه هستند می توانند از این نوع ایمپلنت استفاده کنند. این نوع ایمپلنت دارای ماندگاری و دوام بالا می باشد.

ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟  

در این بخش قرار است به سوال مهم ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ به طور کامل پاسخ دهیم. آمریکا جزو کشورهای پیشرو در زمینه تکنولوژی به شمار می رود. این کشور در زمینه ایمپلنت سازی پیشرفت بسیار زیادی کرده است. ایمپلنت های آمریکایی کیفیت بی نظیری دارند. کسانی که از این نوع ایمپلنت استفاده می کنند، از کیفیت آن رضایت دارند. به خاطر داشته باشید قبل از اینکه نوع برند خود را انتخاب کنید، حتما با دندانپزشک خود مشورت نمایید. کاشت ایمپلنت به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد و شما باید بهترین دندانپزشک را انتخاب کنید. دندانپزشک شما باید مهارت زیادی در زمینه کاشت ایمپلنت داشته باشد. بهتر است بدانید مهم ترین تفاوت در بین ایمپلنت کره ای و آمریکایی تفاوت قیمت می باشد. ایمپلنت های کره ای قیمت پایین تری دارند.

از تفاوت های ایمپلنت کره ای و آمریکایی چه می دانید

در بررسی سوال ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ باید به این نکته اشاره کرد که ایمپلنت های آمریکایی کیفیت فوق العاده ای دارند. خوب است بدانید شما برای کاشت ایمپلنت های آمریکایی باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. به خاطر داشته باشید این نوع ایمپلنت ها به نسبت ایمپلنت های کره ای دارای قیمت بیشتری هستند.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت کره ای یا سوئیسی

از تفاوت ایمپلنت کره ای و آمریکایی چه می دانید؟

به منظور پاسخ به سوال ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟  می بایست به طور جداگانه تفاوت ایمپلنت های کره ای و آمریکایی را بیان کنیم:

  • مهم ترین ویژگی ایمپلنت آمریکایی دوام و ماندگاری بالا می باشد. همانطور که گفته شد ایمپلنت های آمریکایی بسیار با کیفیت هستند.
  • ایمپلنت های آمریکایی مقاومت زیادی دارند. لازم به ذکر است بدانید کاشت ایمپلنت های آمریکایی همیشه با موفقیت انجام می شود.
  • ایمپلنت کره ای به نسبت ایمپلنت های امریکایی مقاومت کمتری دارند. طول عمر آنها نیز به عوامل زیادی وابسته می باشد. به طور مثال رعایت بهداشت و دندان موجب بالا رفتن عمر ایمپلنت می شود. شما باید حتما از ایمپلنت های معروف و معتبر کره ای استفاده کنید.
  • از مهم ترین مزیت ایمپلنت های کره ای می توان به قیمت و هزینه پایین آن اشاره نمود.
  • همانطور که گفته شد هزینه و قیمت ایمپلنت های آمریکایی از ایمپلنت های کره ای بیشتر می باشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت مفصل به سوال ایمپلنت کره ای یا آمریکایی؟ پاسخ دادیم. بهتر است بدانید برندهای کره ای و آمریکایی جزو پرطرفدارترین برندها در سراسر دنیا شناخته شده اند. به یاد داشته باشید همیشه برندهای آمریکایی سازگاری بالاتری دارند.