برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

هزینه ایمپلنت در کانادا

قیمت ایمپلنت دندان هر فرد در کانادا منحصر به فرد خواهد بود. قیمت ایمپلنت دندان بر اساس بیمار، نوع ایمپلنت، تجربه دندانپزشک و محل قرارگیری آن، در صورت نیاز به مراقبت بیشتر و هزینه ساخت ایمپلنت متفاوت است. قیمت ایمپلنت دندان ممکن است به چند هزار دلار برسد. پروتزها یا بریج های دندانی ممکن است گزینه های ارزان تری برای درمان پوسیدگی دندان نسبت به ایمپلنت های دندانی باشند. با این حال، کاشت ایمپلنت دندانی دارای دوام و استحکام و طول عمری بیشتری نسبت به پروتزه ها و بریج های دندانی می باشد.

هزینه ایمپلنت دندانی در تورنتو می تواند از 1500 تا 6000 دلار هزینه داشته باشد. بیشتر، مقدار پولی که شما خرج می کنید به نوع ایمپلنتی که استفاده می کنید بستگی دارد. ایمپلنت می تواند بر گفتار و اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد. اگر دندان کشیده شده ای دارید، دیگر وقت خود را برای ایمپلنت دندان تلف نکنید. در این مقاله  قیمت ایمپلنت های دندانی  در کشور کانادا را بررسی خواهیم. اطلاعاتی به دست خواهید آورد که به شما کمک می کند هزینه های خود را هنگام کاشت ایمپلنت در کشور کانادا کاهش دهید. به این ترتیب، می توانید درک کنید که چرا آنها یک انتخاب عالی برای شما هستند. دیگر خدمات دندان پزشکی در کانادا نیز دارای هزینه های متغیری می باشد. خدماتی از قبیل پرکردن دندان قیمتی بین 80 تا 400 دلار را در برمی گیرد. کشیدن دندان از 100 دلار تار 200 دلار می تواند هزینه داشته باشد. عصب کشی نیز می تواند از 800 دلار شروع شود. به طور کلی متریال ، موادی که در دندانپزشکی در کانادا استفاده می شود از کیفیت بالایی برخوردار است و همینطور انجام کار توسط دندانپزشک با دقت و حساسیت بیشتری صورت می گیرد و حتی ممکن است طیف وسیع تری از برند و نوع ایمپلنت برای شما وجود داشته باشد.

مقایسه قیمت ایمپلنت کانادا با ایران

اگر در ایران ایمپلنت دندان انجام دهید، ممکن است در هزینه های زیادی در مقایسه با کاشت آن در کانادا صرفه جویی کنید. شما می توانید ایمپلنت دندان خود را به برندهای برتر و پزشکان بسیار ماهر در ایران که هر دو موجود هستند اعتماد کنید. طبق گزارش انجمن دندانپزشکی کانادا، 32 درصد از کانادایی ها متأسفانه طرح های بیمه دندان برای ایمپلنت دندان ندارند. از آنجایی که قیمت‌ها در مکزیک بسیار پایین‌تر است، برای کانادایی‌ها معمول است که ایمپلنت دندان را در مناطق مرزی مکزیک و ایالات متحده دریافت کنند. گزینه های ارزان تری برای ایمپلنت های دندانی در لوس آلگودونس، تیجوانا و کانکون موجود است. ایمپلنت دندان در کاستاریکا نیز به دلیل نزدیکی جغرافیایی گزینه خوبی است. ایمپلنت دندان در کانادا 1500 تا 7000 دلار است، در انتاریو، میانگین هزینه تقریباً 6550 دلار است در حالی که در تورنتو حدود 4075 دلار است. حال همان قیمت در کشور ایران بین 300 تا 550 دلار است. برای هر واحد ایمپلنت می باشد، ایمپلنت دندان در تهران بین 9.000.000 (نه میلیون تومان) تا 30.000.000 (بیست میلیون تومان) قیمت دارد.

هزینه روکش ایمپلنت در کانادا

مقدار هزینه روکش ایمپلنت وابسته به نوع روکش  و برند آن در کانادا می تواند متغیر باشد. بسته به نیازهای خاص شما، هزینه روکش دندان از 280 دلار تا 1100 دلار برای روکش های چینی متغیر است. اگر کسی یک تاج فلزی با آلیاژ طلا بخواهد، قیمت آن بین 600 تا 2600 دلار خواهد بود. با این حال، هزینه متوسط یک تاج تقریباً 900 تا 1500 دلار است. این را با مکزیک مقایسه کنید، جایی که قیمت تاج چینی به فلز از 180 دلار شروع می شود.

کاهش هزینه های  دندان پزشکی در کانادا

اگر از بیمه دندان پزشکی استفاده نمی کنید و یا از عهده هزینه های دندانپزشکی در کانادا بر نمی آیید نگران نباشید چون راههای برای کاهش هزینه برای شما وجود دارد. کالج های دندان پزشکی یا دانشگاه های دندان پزشکی هزینه کمتری نسبت به کلینیک های خصوصی دارند. خدمات ارائه شده در این کلینیک ها توسط دانشجویان انجام خواهد شد.

کاهش هزینه های دندان پزشکی در کانادا

تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک ها برای درمان موارد موجود میتواند کافی باشد. از طرف دیگر کلینیک های عمومی نیز میتوانند از هزینه های شما کاسته و خدمات قابل قبولی را به شما ارائه دهند. از معایب  اولیه درمان ایمپلنت دندان در کانادا هزینه های بالای آن است. با این حال، استراتژی های متعددی برای رفع این نگرانی وجود دارد، و اختصاص زمان به مشاوره و تحقیقات کامل می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه شود. یکی از روش های کاهش هزینه های بالای ایمپلنت های دندانی در کانادا، جستجوی یک متخصص ماهر و اخلاقی است که قیمت مناسبی را ارائه می دهد. انتخاب یک پزشک با تجربه گسترده می تواند تضمین کند که درمان با کیفیت و بدون هزینه های غیر ضروری دریافت خواهید کرد.

جایگزین ایمپلنت دندان برای کاهش هزینه ها در کانادا

پل های دندانی و سایر روش های مرسوم معمولاً به عنوان یکی از درمان های رقیب برای ایمپلنت های دندانی در نظر گرفته می شوند. به طور کلی می توان یک یا چند دندان را با دندان مصنوعی جایگزین کرد که با ایمپلنت و بریج کامل رقابت می کند. در کوتاه مدت، استفاده از دندان های مصنوعی ارزان تر از ایمپلنت به نظر می رسد، اما نه در بلند مدت. دندان‌های مصنوعی معمولاً بین پنج تا ده سال دوام می‌آورند، اما ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند تا آخر عمر با برند مناسب، پزشک و مراقبت‌های بعدی دوام بیاورند ایمپلنت‌های دندانی را می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر گرفت، زیرا از بین رفتن استخوان و لثه جلوگیری می‌کند. اگر ممکن است هزینه ایمپلنت دندان را بالا بدانید می توانید از جایگزین های آن که در بالا به آن اشاره  شد؛ استفاده کنید.