برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم

بهتر است بدانید روکش های دندان دقیقا مانند کلاهک های کوچک هستند، آنها با ظرافت و دقت بسیار روی دندان ها قرار می گیرند. اگر دندان های شما فرم جالبی ندارند می توانید از روکش ها استفاده کنید. یکی از معروف ترین روکش های دندان، روکش زیرکونیوم می باشد. ما در این مقاله سعی داریم با قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.                

از روکش ایمپلنت زیرکونیوم چه می دانید؟

قبل از اینکه به بررسی قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم بپردازیم، باید با روکش ایمپلنت زیرکونیوم آشنا شوید. در قدیم برای برطرف کردن آسیب های دندان از روکش های فلزی استفاده می شد. این روکش ها ماندگاری زیادی داشتند، اما به هیچ وجه به دندان های طبیعی شباهت نداشتند. این روزها علم دندانپزشکی پیشرفت زیادی داشته است. برای رفع آسیب دیدگی ها دندانپزشکان از روکش زیرکونیا استفاده می کنند. این روکش ها مقاومت زیادی داشته اند و به هیچ عنوان درگیر شکستگی نمی شوند. علاوه بر این به دندان های طبیعی فرد شباهت زیادی دارد. به همین خاطر شما می توانید از این نوع روکش ها استفاده نمایید. روکش های زیرکونیا بسیار محبوب هستند و شما می توانید با این نوع روکش ها دندان های یک دست و براقی داشته باشید.

از انواع روکش ایمپلنت زیرکونیوم چه می دانید؟

ما در بخش های بعد قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم را مورد بررسی قرار می دهیم. در این بخش به ارزیابی انواع روکش ایمپلنت زیرکونیوم می پردازیم:

  • روکش زیرکونیا با شفافیت بالا: بهتر است بدانید روکش دندان زیرکونیا به دندان های طبیعی فرد شباهت زیادی دارد. به همین دلیل بسیار زیبا و طبیعی هستند. دندانپزشکان پیشنهاد می دهند برای دندان های جلویی بهتر است از این نوع روکش استفاده نمایید. این نوع روکش مقاومت بسیار بالایی دارد.    
  • روکش زیرکونیا با حالت جامد: این نوع روکش به نسبت روکش شفاف، می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد. به همین خاطر در اثر ضربه و جویدن به هیچ عنوان درگیر آسیب نمی شوند. برای دندان هایی که به شدن ضعیف هستند می توانید از این روکش استفاده نمایید. این نوع روکش نسبتا مات است و برای دندان های عقبی مورد استفاده قرار می گیرد.

از ساخت روکش ایمپلنت مولتی لیر چه می دانید؟

پیش از بررسی قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم باید با ایمپلنت روکش زیرکونیای مولتی لیر آشنا شوید. یکی از تازه ترین روکش ها روکش های زیرکونیای، مولتی لیر می باشد.

قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم از نوع مولتی لیر از نوع معمولی آن کمی بالاتر می باشد. ماندگاری و دوام این نوع ایمپلنت بسیار زیاد می باشد. برای ساخت روکش دندان مولتی لیر، باید دندان های شما توسط متخصص دندانپزشکی تراشیده شود. پس از این مرحله باید قالب گیری دندان ها انجام شود. در مکانی به نام لابراتوار، قالب دندان ها تبدیل به کست گچی می شوند. پس از این مرحله روکش دندان ها فرم زیبایی پیدا می کنند. ظرافت و دقت در این نوع ایمپلنت ها به وضوح قابل مشاهده می باشد. بهتر است بدانید در این مرحله باید در کوره ای که مخصوص این کار است سرامیک ها پخته شوند. سرامیک ها دقیقا مانند قالب دندان هستند. بعد از تایید دندانپزشک باید روکش ها روی دندان ها چسبیده شوند.

از ساخت روکش ایمپلنت مولتی لیر چه می دانید

بهتر است بدانید ساخت قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم در ساخت آن تاثیر زیادی می گذارد. روکش زیرکونیا از سرامیک ساخته می شود. به یاد داشته باشید هیچ گونه فلزی در این نوع ایمپلنت به کار نمی رود. به همین خاطر افرادی که از این نوع روکش استفاده می کنند، درگیر آلرژی و حساسیت نمی شوند، زیرا این روکش ها سازگاری زیادی با بدن دارند. این موضوع موجب شده است که دوام و ماندگاری ایمپلنت زیرکونیوم افزایش یابد. بهتر است بدانید در ساخت این مدل روکش ها از آلیاژی با رنگ سفید استفاده می شود. این نوع آلیاژ هیچ گونه ضرری برای دندان ها ندارد و موجب می شود دندان ها زیباتر دیده شوند.    

از مزیت های روکش ایمپلنت زیرکونیوم چه می دانید؟

ما در بخش بعد به قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم می پردازیم. در این بخش قصد داریم به مزیت های روکش ایمپلنت زیرکونیوم بپردازیم:

  • برخی از مواد غذایی به شدت اسیدی هستند و با گذشت زمان موجب می شوند روکش دندان های درگیر خوردگی شود. به یاد داشته باشید روکش های زیرکونیوم در مقابل آسیب دیدگی و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهند. این ویژگی موجب شده است تا ایمپلنت زیرکونیوم بین بیماران محبوبیت زیادی پیدا کند.  
  • همانطور که گفته شد روکش های زیرکونیا حالت طبیعی دارند. در حقیقت این روکش ها با ظاهر طبیعی خود توانسته اند معروف شوند. شما با این نوع روکش می توانید لبخندی زیبا و جذاب داشته باشید.
  • امکان دارد بسیاری از افراد به روکش های فلزی حساسیت داشته باشند، به همین دلیل بهتر است از نوع دیگر روکش ها استفاده کنند. به یاد داشته باشید بهترین گزینه برای این افراد استفاده از روکش های ایمپلنت زیرکونیوم می باشد. با این نوع روکش فرد دیگر درگیر حساسیت و آلرژی نمی شود.
  • روکش ایمپلنت زیرکونیوم یک نوع عایق حرارتی به شمار می رود. این روکش ها از منتقل کردن سرما و گرما می توانند پیشگیری کنند. به همین خاطر کسانی که از این نوع ایمپلنت ها استفاده می کنند، کمتر درگیر مشکل می شوند.
  • روکش ایمپلنت زیرکونیوم در برابر فشار بسیار محکم می باشد. به همین خاطر با آسیب و ضربه درگیر شکستگی نمی شوند.

از قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم چه می دانید؟

ما در این بخش به قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم می پردازیم. نرخ و هزینه ایمپلنت های زیرکونیوم به عوامل زیادی بستگی دارد.

از قیمت روکش ایمپلنت  زیرکونیوم چه می دانید

در ادامه این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • این موضوع که شما چند دندان خود را روکش خواهید کرد در قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم تاثیر می گذارد.
  • نوع روکش می تواند بر هزینه روکش ایمپلنت زیرکونیوم تاثیر بگذارد.
  • مهارت و تجربه دندانپزشک می تواند بر هزینه روکش ایمپلنت زیرکونیوم تاثیر بگذارد.
  • نوع بیمه شما می تواند بر هزینه و قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم تاثیر زیادی بگذارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله موضوع قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیوم را مورد بررسی قرار دادیم. خوب است بدانید طراحی زیبای روکش زیرکونیا نشان داده است که سازگاری فوق العاده ای با دندان های طبیعی فرد دارد. به یاد داشته باشید ایمپلنت زیرکونیوم علاوه بر کیفیت عالی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. بیمار با این نوع ایمپلنت دیگر نباید نگران مقاومت و استحکام دندان هایش باشد، زیرا زیرکونیوم بسیار مقاوم و محکم می باشد.