برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

جامع‌ترین راهنمای قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در محلات

شاید اینگونه به نظر برسد که قیمت ایمپلنت زیاد است، اما باید بگوییم که در برابر مزایای بسیاری که این روش درمانی دارد، هزینه آن خیلی زیاد نیست. همچنین لازم به ذکر است که در کلینیک روشا، انجام ایمپلنت دندان به صورت اقساطی امکان‌پذیر است. بنابراین نگران هزینه آن نباشید. مرکز این کلینیک در تهران قرار دارد، اما به زودی شعبه های دیگر آن در شهرهایی مانند تنکابن، محلات، زنجان و تالش نیز تأسیس می شود. حال بیایید ابتدا با ایمپلنت آشنا شویم و سپس به بررسی مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا بپردازیم.

قبل از بیان قیمت ایمپلنت و مزیت های آن بهتر است ابتدا کمی با شهر محلات آشنا شویم. محلات از شهرهای استان مرکزی می باشد. این شهر در جنوب شرقی استان مرکزی قرار دارد و از شمال به اراک، از جنوب به اصفهان و گلپایگان، از غرب به خمین و از شرق به دلیجان نزدیک است. محلات در فاصله ۲۶۲ کیلومتری از تهران واقع شده است. همچنین شهر محلات جاذبه‌های گردشگری طبیعی و باستانی زیادی دارد که شامل آبگرم، چنار دو هزار ساله و غار نوش می باشد و سالانه گردشگران زیادی به این شهر می آیند.

ایمپلنت دندان چیست؟

در ابتدای مبحث قیمت ایمپلنت، اول از همه با مفهوم ایمپلنت آشنا می شویم. ایمپلنت دندان شامل یک پیچ کوچک زیرکونیوم یا آلیاژ تیتانیوم است که دندانپزشک آن را در استخوان آرواره یا فک  قرار می دهد. سپس روکش دندانی بر روی آن قرار داده می شود. اگر استخوان ها استحکام کافی برای نگه داشتن ایمپلنت را نداشته باشند از پیوند استخوان که شامل ماده ای به نام پودر استخوان است، استفاده می شود.

لازم به ذکر است که اغلب، جراحی ایمپلنت در افراد سیگاری و افرادی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند یا به تازگی تحت پرتودرمانی سر یا گردن قرار گرفته‌اند، دیابت کنترل‌نشده‌ای دارند، موفقیت کمتری دارد. ایمپلنت دندان ‌ها معمولاً باعث بهبود کیفیت زندگی افراد می‌ شود، زیرا به شکل دندان‌ های طبیعی هستند. همچنین، نگهداری و بهداشت آن‌ها نیز بسیار ساده و آسان است.

فرآیند عمل جراحی ایمپلنت

در این بخش از مطلب قیمت ایمپلنت، به بررسی فرآیند این کار می پردازیم. زمانی که همه شرایط بیمار مساعد باشد، امکان کاشت ایمپلنت بلافاصله پس از کشیدن دندان وجود دارد. اما در بیشتر موارد، بیماران باید انتظار داشته باشند که فرآیند دریافت ایمپلنت ‌های دندانی ممکن است یک سال طول بکشد، زیرا شامل چندین روش می باشد.

فرایند جراحی ایمپلنت

مراحل انجام ایمپلنت شامل موارد زیر می باشد:

برای این کار ابتدا باید قبل از شروع فرآیند ایمپلنت، دندانپزشک یک معاینه کامل انجام دهد. سپس با استفاده از تصویربرداری سه بعدی و سی تی اسکن، از دندان ها و لثه عکس می گیرد. این تصویربرداری به دندانپزشک کمک می کند تا سلامت دندان شما را بهتر ارزیابی کند. مرحله بعدی برداشتن دندان یا دندان هایی است که جایگزین می شوند. این کار معمولاً توسط جراح دهان انجام می شود.

پس از بهبودی، دندانپزشک شما استخوان فک را سوراخ کرده و خود ایمپلنت را در لثه و جای دندان های کشیده شده قرار می دهد. سپس باید دوره بهبود طی شود و بعد از آن، ایمپلنت ها در جای خود قرار گذاشته شوند. ایمپلنت اساساً یک ریشه دندان مصنوعی است، بنابراین باید مانند دندان طبیعی به عمق استخوان چسبانده شود. به مرور کاشت بهبود پیدا کرده و استخوان در اطراف ایمپلنت جدید رشد می کند.

پس از دو یا سه ماه، زمانی که استخوان کافی برای تثبیت رشد کرد و لثه ها بهبود یافت، قسمتی از ایمپلنت که تاج را در جای خود نگه می دارد و اباتمنت نام دارد، اضافه می شود و ناحیه لثه در اطراف لبه های آن بسته می شود. در حال حاضر، لثه باید بهبود یابد، که ممکن است چهار تا شش هفته طول بکشد. در مرحله آخر تاج در جای خود قرار می گیرد. تاج به صورت سفارشی ساخته می شود تا با رنگ، شکل و اندازه دندان های دیگر مطابقت داشته باشد. این کار با ساخت قالب یا قالب های دیجیتالی از دندان ها و فک، پس از قرار دادن اباتمنت انجام می شود.

قیمت ایمپلنت دندان

هر واحد ایمپلنت در شهر سیرجان به طور میانگین 10.000.000 الی 30.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت در کلینیک روشا بسیار مناسب بوده و حتی به صورت اقساطی نیز قابل پرداخت است. برای مثال قیمت ایمپلنت دندان در تهران و محلات به ازای هر واحد از 5.000.000 الی 9.000.000 تومان برای ایمپلنت های اقتصادی، 9.000.000 الی 14.000.000 تومان برای ایمپلنت های با کیفیت و 14.000.000 الی 30.000.000 تومان برای ایمپلنت های روز دنیا و  فوری می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان

همچنین قیمت ایمپلنت فوری، به علت کاهش طول درمان، به ازای هر واحد با روکش پی اف ام، 14,000,000 الی 30,000,000 است.

قیمت ایمپلنت دندان در محلات

قیمت ایمپلنت در شهرستان محلات نیز مانند تهران، از 5 تا 25 میلیون تومان، بسته به نوع و کیفیت آن متغیر است. هر واحد روکش ایمپلنت پی اف ام درجه یک نیز مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان و روکش درجه یک نیز حدود 5 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد. قیمت ایمپلنت فوری نیز به علت کاهش طول درمان شاید مقداری قیمت ایمپلنت یکروزه از ایمپلنت های معمولی بالاتر باشد. قیمت ایمپلنت فوری به ازای هر واحد با روکش پی اف ام 14,000,000 الی 30,000,000 می باشد.

آنچه کلینیک روشا را متمایز می کند

در این بخش از مبحث قیمت ایمپلنت، به بررسی مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا می پردازیم. شاید انجام ایمپلنت کار مشکل و پرهزینه‌ای به نظر برسد، اما وقتی انجام این کار را به کلینیک روشا بسپارید، این روند آسان تر می شود. از مزایای برتر ایمپلنت دندان در کلینیک روشا می توان به امکان پرداخت اقساطی هزینه، شرایط ویژه برای شهر های دیگر، انجام ایمپلنت نزد بهترین متخصصان و ضمانت اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اگرچه هنوز کلینیک روشا در محلات دفتر نمایندگی ندارد، اما به زودی شعبه آن در این شهر نیز تأسیس می شود. اما نگران نباشید اگر برای انجام ایمپلنت به کلینیک ما در تهران مراجعه کنید، ما برنامه شما را جوری تنظیم می کنیم که در کمترین زمان کارتان را انجام دهید و برگردید. همچنین همان طور که در مطالب بالا هم گفتیم اصلا نگران پرداخت هزینه آن نباشید، زیرا می توانید آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره 02191091002 تماس بگیرید.