برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در سیرجان

  تثبیت ایمپلنت دندان به چه صورتی انجام می شود؟

ایمپلنت یک جانشین خوب برای دندانهای از دست رفته می باشد، گاهی به علت ضربه و شکستگی، یا به علت پوسیدگی، دندانهای جلو و یا عقب از دست می روند. ریشه ایمپلنت را در فک می کارند، بعد از تثبیت ریشه، تفاوتی بین ایمپلنت و دندانهای طبیعی احساس نمی شود.

تثبیت ایمپلنت در فک به معنی رشد استخوان لثه در اطراف ایمپلنت می باشد، این امر باعث استحکام و ثابت شدن ایمپلنت دندان در محل خود می شود. بنا به تشخیص پزشک ممکن است برای تثبیت ایمپلنت دندان نیاز به پیوند استخوان در محل مربوطه باشد.

عمل تثبیت بسیار مهم است و نتیجه کار ایمپلنت دندان به آن بستگی دارد. در صورتی که ایمپلنت تثبیت نشود در محل خود لق می زند و می تواند زمینه عفونت های خطرناک شود. در صورت لق شدگی و عدم تثبیت ایمپلنت، با توجه به قیمت ایمپلنت دندان، توجیه اقتصادی ندارد و ضرر است، در نتیجه پزشک باید قبل از ایمپلنت آزمایشات لازم را انجام دهد و بیمار بعد از ایمپلنت کردن مراقبتهای لازم را انجام دهد.

اگر تثبیت ایمپلنت دندان صورت نگیرد چه مشکلی ایجاد می شود؟

در اکثر افرادی که ایمپلنت دندان انجام می دهند، عمل تثبیت رخ می دهد و ایمپلنت در محل خود ثابت می شود و مانند یک دندان طبیعی عمل می کند. در صورتی که فرد بیماری خاصی داشته باشد یا داروی خاصی را مصرف می کند می تواند، تثبیت ایمپلنت دندان تحت تاثیر قرار بگیرد.

بیماریهایی مانند دیابت، مشکلات قلب و عروق، سکته، سرطان، پوکی استخوان می تواند تثبیت ایمپلنت را تحت تاثیر قرار دهد. مصرف قرصهای کورتونی و یا داروهای استروئیدی بر رشد استخوان فک و تثبیت ایمپلنت تاثیر منفی می گذارد. سیگار کشیدن، مصرف مشروبات الکلی باعث لق شدگی ایمپلنت می شوند.

لق شدگی ایمپلنت و عدم تثبیت آن می تواند باعث عفونت شود، از اینرو باید سریع توسط پزشک بررسی شود. لق شدگی ممکن است مربوط به تاج ایمپلنت باشد که با چسبهای مخصوص دندانپزشکی توسط پزشک برطرف می شود. در صورتی که لق شدگی مربوط به ریشه باشد باید توسط پزشک دقیق بررسی شود. لق شدگی ریشه ممکن است به علت عدم رشد کافی استخوان فک در اطراف ایمپلنت باشد یا به علت عدم تناسب بین حفره و اندازه ریشه ایمپلنت باشد.

با توجه به قیمت ایمپلنت دندان، پس زدگی ایمپلنت می تواند از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ اقتصادی اثر منفی داشته باشد. عدم درمان به موقع لق شدگی ایمپلنت، می تواند موجب عفونت خطرناک در لثه  فرد شود. قبل از کاشت دندان با کنترل بیماریها و بعد از کاشت دندان با مراجعه دوره ای به پزشک و رعایت بهداشت دهان و دندان، باید مراقب ایمپلنت بود.

قیمت ایمپلنت دندان در سیرجان چقدر است؟

قیمت هر واحد ایمپلنت در شهر سیرجان به طور میانگین 9.000.000 الی 28.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

در چه افرادی احتمال لق زدگی ایمپلنت زیاد است؟

احتمال لق شدگی ایمپلنت دندان معمولا کم است، دندانپزشک قبل از انجام ایمپلنت دندان با انجام آزمایشات لازم از سلامتی فرد اطمینان حاصل می نماید و در صورت بیماری آن را کنترل می نماید. آزمایشات قبل از ایمپلنت و کنترل بیماری در نتیجه و تثبیت ایمپلنت تاثیر زیادی دارد. در صورتی که فرد در مصرف داروهای خاص، جهت کنترل بیماری، کوتاهی کند می تواند در نتیجه ایمپلنت تاثیر منفی بگذارد.

در چه افرادی احتمال لق زدگی ایمپلنت زیاد است

اگر فرد بیماری خاصی دارد و داروهای کورتونی و استروئیدی مصرف می کند یا شیمی درمانی و یا پرتو درمانی انجام می دهد باید پزشک را در جریان بگذارد. دندانپزشک با توجه به شرایط بیمار، داروهای سازگار با ایمپلنت را تجویز می نماید و یا صبر می کند تا دوره درمان تکمیل شود، سپس اقدام به ایمپلنت می نماید.

با توجه به قیمت ایمپلنت و تاثیر ایمپلنت دندان بر زیبایی چهره، توجه به دستورات پزشک قبل از ایمپلنت دندان و یا بعد از آن اهمیت دارد.

شرایط مراقبت از ایمپلنت چگونه است؟

رعایت بهداشت دهان و دندان در مراقبت از ایمپلنت اهمیت زیادی دارد، استفاده از مسواک نرم، دهانشویه غیر الکلی و نخ دندان مهم است.

توجه به رژیم غذایی نرم و سرشار از کلسیم مهم است. کلسیم در رشد استخوان فک و تثبیت ایمپلنت اهمیت دارد. خوردن غذاهای نرم خصوصا در 3 الی 4 ماه اولیه که ریشه ایمپلنت در محل خود باید تثبیت شود اهمیت دارد.

مصرف سیگار و مشروبات الکلی و نوشابه برای ایمپلنت ضرر دارد. استفاده از نایت گارد برای افرادی که دچار دندان قروچه شبانه می باشند ضروری است. ایمپلنت از خدمات گران دندانپزشکی است و قیمت ایمپلنت بالا است، از اینرو مراقبت از ایمپلنت و مراجعه دوره ای، هر شش ماه یکبار، برای معاینه نزد پزشک مهم است.

ایمپلنت all on 4 به چه صورت است؟

در کاشت ایمپلنت به روش all on 4 در هر فک بی دندان 4 ایمپلنت کاشته می شود و پروتز دندان روی آن سوار می شود. این روش یک روش دائمی برای جایگزین دندان های از دست رفته می باشد. در این حالت با توجه به قیمت ایمپلنت، هم هزینه ها کمتر می شود و هم نیاز به ایجاد حفره های کمتری در فک می باشد.

ایمپلنت در کلینیک روشا چه مزایایی دارد؟

کلینیک روشا یک مرکز تخصصی دندانپزشکی است که زیر نظر بهترین دندانپزشکان اداره می شود. ایمپلنت دندان در این کلینیک زیر نظر پزشکان با تجربه و با سیستم های روز انجام می شود. کاشت دندان در کلینیک روشا همراه با ضمانت است. از آنجا که خدمات کاشت دندان و قیمت ایمپلنت بالا است، ایمپلنت دندان در کلینیک روشا به صورت اقساط انجام می شود.

جهت اطلاع از قیمت ایمپلنت و نوع ضمانت نامه و نحوه پرداخت اقساط می توانید به وب سایت کلینیک مراجعه نمایید.

شرایط اقساطی انجام ایمپلنت در کلینیک روشا به چه صورت است؟

کلینیک روشا در مراکز استانها و بعضی شهرها شعبه دارد. مراجعین از شهرستانها با مراجعه به وب سایت کلینیک می توانند از شرایط اقساط و قیمت ایمپلنت دندان، در این مجموعه اطلاع کسب نمایند.

کلینیک روشا در سیرجان سعی دارد تا به بهترین نحو و در کمترین زمان خدمات دندانپزشکی و کاشت دندان را، زیر نظر بهترین دندانپزشکان به مشتریان خود ارائه نماید.