برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در سبزوار

ایمپلنت دندان برای چه افرادی مناسب است؟

ایمپلنت دندان یک جانشین مناسب برای دندانهای از دست رفته است.  ریشه ایمپلنت دندان در فک کاشته می شود برای اینکار فک را با ابعاد و اندازه مشخص با عمل جراحی و یا با لیزر و بدون عمل جراحی سوراخ می کنند و ریشه ایمپلنت را در آن قرار می دهند. 3 الی 4 ماه باید صبر کرد تا ریشه در محل خود تثبیت شود.

منظور از تثبیت ریشه، رشد استخوان فک در اطراف ایمپلنت است که باعث ثابت شدن ریشه در محل خود می گردد. بعد از این مرحله تاج ایمپلنت بر روی آن قرار می گیرد.

در صورتی که فرد سالم باشد و بیماری خاصی نداشته باشد مرحله تثبیت ریشه ایمپلنت در فک اتفاق می افتد.  اکثر افراد برای ایمپلنت دندان از لحاظ تثبیت مشکلی ندارند. پزشک با یک سری آزمایش خون می تواند درصد موفقیت کشت دندان و تثبیت آن را تخمین بزند و در صورت نیاز، قرصهای کلسیم و استخوان ساز تجویز نماید.

ایمپلنت دندان برای چه گروهی مناسب نیست؟

بعضی بیماریها و مصرف داروها، مانع تثبیت ریشه ایمپلنت در فک می گردد. عادت به دندان قروچه شبانه و یا بیماریهای روحی و روانی که همراه با فشردن زیاد دندانها بر روی هم است می تواند مانعی برای تثبیت درست ایمپلنت در فک باشد.

کاشت ایمپلنت دندان برای افرادی که سیگاری هستند و مشروبات الکلی مصرف می کنند چندان موفقیت آمیز نخواهد بود. بیماران دیابتی، فشار خونی، بیماران قلب و عروق، سرطانی ها، افرادی که سابقه سکته دارند و یا افرادی که مشکل پوکی استخوان دارند برای ایمپلنت دندان چندان مناسب نیستند و نیاز به مصرف دارو یا ایمپلنت بدون جراحی دارند.

مصرف داروهای استروئیدی و کورتونی یا انجام شیمی درمانی و پرتو درمانی روی ایمپلنت دندان تاثیر منفی دارد و احتمال پس زدگی و لق شدن ایمپلنت در این حالت وجود دارد.

تاثیر سن بر ایمپلنت چندان مهم نیست، ولی در افرادی که سن زیر 18 سال دارند به علت رشد استخوان فک احتمال جابجایی و تغییر شکل ایمپلنت وجود دارد، در نتیجه برای این محدود سنی ایمپلنت دندان توصیه نمی شود. از آنجا که قیمت ایمپلنت بالا است، زیر 18 سال معمولا ایمپلنت انجام نمی دهند.

قیمت ایمپلنت دندان در سبزوار

هزینه ایمپلنت در شهر سبزوار به ازای هر واحد از 9.000.000 الی 30.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

کاشت دندان برای چه افرادی احتمال لق شدگی دارد؟

لق شدن ایمپلنت دندان با پس زدگی ایمپلنت دو گزینه متفاوت است. لق شدن ایمپلنت یعنی بعد از اینکه ریشه ایمپلنت در فک تثبیت شد، تحت تاثیر شرایط یا علت یا علتهایی ایمپلنت در سر جای خود حرکت می کند.

حرکت کردن ایمپلنت می تواند به علت لق شدگی تاج ایمپلنت باشد که با چسبهای ویژه دندان پزشکی قابل اصلاح است. لق شدگی ریشه، درمان تخصصی تری نیاز دارد، پزشک با انجام آزمایشات مورد نیاز تدبیر لازم را بکار می برد.

کاشت دندان برای چه افرادی احتمال لق شدگی دارد

پس زدگی ایمپلنت دندان می تواند قبل از تثبیت باشد، یعنی اصلا ایمپلنت به علت بزرگ بودن سوراخ یا عدم تناسب حفره ایجاد شده در فک با اندازه ایمپلنت تثبیت نشده باشد. بیماریهایی مانند پوکی استخوان نیز می تواند این حالت را ایجاد نماید.

با توجه به قیمت ایمپلنت، پس زدگی و یا لقی ایمپلنت می تواند هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ تاثیر آن بر زیبایی چهره اثر منفی داشته باشد. از این رو مراقبتهای لازم  پس از ایمپلنت، انجام آزمایشات لازم و درمان و کنترل بیماریها قبل از ایمپلنت، می تواند در حفظ و جلوگیری از پس زدگی یا لقی ایمپلنت مهم باشد.

نحوه مراقبت از ایمپلنت دندان چگونه است؟

مراجعه دوره ای به پزشک، رعایت بهداشت دهان و دندان شامل مسواک زدن، استفاده از دهانشویه و نخ دندان در مراقبت از ایمپلنت دندان نیز اهمیت دارد. استفاده از مسواک نرم برای ایمپلنت مناسب تر است و ترجیحا از دهانشویه استفاده شود دهانشویه باید غیر الکلی باشد.

در روزای اولیه از غذاهای نرم استفاده شود، نوشابه، سیگار و مشروبات الکلی ترک شود، در صورت دندان قروچه از نایت گارد استفاده شود. بهترین مواد غذایی برای افرادی که ایمپلنت کرده اند غذاهای سرشار از کلسیم است خوردن سنجد آسیاب شده و لبنیات مناسب است.

کاشت دندان با تعداد ریشه کمتر به چه نحوی است؟

در ایمپلنت دندان بنا به تشخیص پزشک و تعداد دندانهای ایمپلنت شده و وضعیت و محل ایمپلنت، می توان برای هر ایمپلنت یک ریشه قرار داد، یا تعداد ریشه ها کمتر باشد. به عنوان مثال در وضعیت all on 6 بنا به تشخیص پزشک برای تمام ایمپلنتها کلا 6 ریشه قرار گرفته است. تعداد ریشه های ایمپلنت بنا به تشخیص پزشک می تواند کمتر و یا بیشتر باشد.

کاشت دندان با تعداد ریشه کمتر به چه نحوی است

کاهش تعداد ریشه های ایمپلنت باید به نحوی باشد که استحکام و ثبات کل ایمپلنتها حفظ شود. کاهش تعداد ریشه های ایمپلنت باعث می شود که تعداد حفره های کمتری در لثه ایجاد شود، قیمت ایمپلنت دندان کاهش می یابد. در افرادی که لثه آنها نازک است و یا تحلیل رفته است کاهش تعداد ریشه ها می تواند مناسب باشد.

خدمات دندانپزشکی در کلینیک روشا به چه نحوی است؟

کلینیک روشا یک مرکز تخصصی دندانپزشکی است، که انواع خدمات بهداشتی و درمانی دندان و کشت دندان را زیر نظر بهترین متخصصین دندانپزشکی ارائه می دهد. 

خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان با شرایط اقساطی و همراه با ضمانت در این مرکز انجام می شود. از آنجا که قیمت ایمپلنت بالا است و از گرانترین خدمات دندانپزشکی به حساب می آید، پرداخت هزینه ها به صورت اقساط و یا داشتن ضمانت، در جلب اعتماد مراجعین و راحتی مشتریان اهمیت زیادی دارد. برای اطلاع از شرایط اقساط و قیمت ایمپلنت و نوع ضمانت می توانید به وب سایت کلینیک روشا مراجعه نمایید. مشاورین مرکز جهت راهنمایی مراجعین آماده خدمت رسانی هستند.

پرداخت هزینه های ایمپلنت دندان در کلینیک روشا به چه صورت است؟

کلینیک تخصصی روشا برای خدمات دندانپزشکی قصد افتتاح شعبه در مراکز استانها را دارد، مراجعین از شهرستان سبزوار می توانند از اولویت نوبت دهی و پرداخت اقساطی و ضمانت اجرای کلینیک روشا جهت خدمات دندانپزشکی بهرمند شوند. برنامه کلینیک روشا در زمینه خدمات دندانپزشکی بر این است که کار مراجعین شهرستانی را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام دهد. اطلاعات کامل در زمینه نحوه خدمت رسانی کلینیک روشا در وب سایت مجموعه وجود دارد.