برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در ساوه

   تثبیت ایمپلنت دندان به چه عواملی  بستگی دارد؟

ایمپلنت دندان یک روش جدید برای جایگزین کردن، دندانهای از دست رفته می باشد. ایمپلنت دندان با قرار دادن ریشه دندان در فک تثبیت می شود. برای قرار دادن ریشه در فک باید فک را سوراخ نمایند. پزشک با عمل جراحی و یا بدون جراحی و با لیزر در فک سوراخ ایجاد می نماید. ابعاد این سوراخ باید متناسب با ریشه ایمپلنت باشد. ابعاد کوچکتر و یا بزرگتر حفره ایجاد شده در فک می تواند نتیجه کار را تحت تاثیر قرار دهد.

ریشه ایمپلنت با رشد استخوان فک در اطراف آن، در لثه تثبیت می شود. در صورتی که حفره بزرگ باشد یا به علت بیماری خاص و یا مصرف داروهایی این تثبیت صورت نگیرد، ایمپلنت در دهان لق می زند و در صورتی که درمان یا ترمیم نشود، میتواند عفونت کند. عفونت ایمپلنت پس زده شده، به علت نزدیکی به مغز و گردن می تواند خطرناک باشد.

سلامتی فرد، مهارت پزشک، مصرف داروهایی خاص، نوع تغذیه فرد می تواند تثبیت ایمپلنت را تحت تاثیر قرار دهد. قبل از کاشت دندان، درمان و کنترل بیماریها در تثبیت ایمپلنت اهمیت دارد. 

اگر تثبیت کاشت دندان صورت نگیرد چه مشکلی ایجاد می شود؟

در صورتی فرد بیماریهایی مانند دیابت، ناراحتی قلب و عروق، پوکی استخوان، سرطان داشته باشد ممکن است با مشکل پس زدگی ایمپلنت روبرو شود. خوردن داروهای کورتونی و استروئیدی نیز مشکل عدم تثبیت ایمپلنت را به همراه دارد. شیمی درمانی و پرتو درمانی، در تثبیت ایمپلنت مشکل ایجاد می نماید.

خوردن غذاهای سفت و سخت و یا کشیدن سیگار و مصرف مشروبات الکلی میتواند تثبیت ایمپلنت را دچار مشکل نماید. در صورتی که فرد دندان قروچه شبانه دارد و یا دندانهای خود را محکم بر روی هم فشار می دهد می تواند نتیجه ایمپلنت دندان را با مشکل روبرو نماید.

عدم تثبیت ایمپلنت یا لق زدگی ایمپلنت یا پس زدگی ایمپلنت برای فرد هم از نظر زیبایی و هم با توجه به قیمت ایمپلنت از لحاظ اقتصادی خوشایند نیست. پس زدگی ایمپلنت باید سریع توسط پزشک مورد بررسی و توجه قرار بگیرد، عدم مراجعه  به موقع می تواند سبب عفونت شود، گسترش عفونت به قسمتهای دیگر سبب می شود، زندگی فرد در معرض خطر قرار گیرد.   

قیمت ایمپلنت دندان در ساوه

هزینه هر واحد ایمپلنت در شهر ساوه چیزی در حدود 8.500.000 الی 28.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

شرایط اقساطی ایمپلنت دندان در کلینیک روشا به چه صورت است؟

قیمت ایمپلنت دندان بسته به جنس و برند آن متفاوت است، از آنجا که قیمت ایمپلنت زیاد است و از خدمات پر هزینه در دندانپزشکی محسوب می شود. کلینیک روشا در ساوه، ایمپلنت دندان را با ضمانت و به صورت اقساط انجام می دهد.

 اطلاعات کامل در زمینه قیمتها و شرایط اقساط در وب سایت کلینیک روشا ذکر شده است. مشاورین مرکز آماده پاسخگویی و راهنمایی مراجعین می باشند.

در چه افرادی احتمال لق زدگی ایمپلنت زیاد است؟

عدم مراقبت از ایمپلنت دندان می تواند زمینه لق زدگی آن را ایجاد نماید. رعایت بهداشت دهان و دندان، توجه به نوع غذا، عدم مصرف مشروبات الکلی، نکشیدن سیگار، استفاده از نایت گارد در صورت دندان قروچه در مراقبت از ایمپلنت اهمیت دارد.

در چه افرادی احتمال لق زدگی ایمپلنت زیاد است

تبحر پزشک در کاشت دندان، روش کار و نوع جنس ایمپلنت می تواند روی نتیجه کار و عدم پس زدگی و لقی آن تاثیر بگذارد. پزشک باید قبل از ایمپلنت آزمایشهای لازم را روی فرد انجام دهد، در صورت بیماری و مشکل خاص قبل از ایمپلنت کردن اول آن مشکل را حل نماید یا داروهای لازم را تجویز نماید. در صورتی که فردی، بیماری خاصی داشته باشد، پزشک با تغییر روش کار و کنترل بیماری میتواند نتیجه  ایمپلنت را تغییر دهد.

جنس ایمپلنت می تواند فلزی یا غیر فلزی باشد، مدل فلزی معمولا از تیتانیوم است و مدل غیر فلزی معمولا از سرامیک است. در صورتی فردی حساسیت به جنس خاصی داشته باشد باید قبل از ایمپلنت کردن مشخص شود. انجام ایمپلنت در سن زیر 18 سال با توجه به رشد استخوان فک می تواند، زمینه جابجایی و یا در بعضی موارد لق شدگی ایمپلنت را فراهم آورد.

با توجه به قیمت ایمپلنت، رعایت نکات مراقبتی و بهداشتی بعد از ایمپلنت و انجام آزمایشات لازم قبل از ایمپلنت مهم است.

مراقبت از ایمپلنت دندان چگونه است؟

ایمپلنت دندان نیاز به مراقبت دارد، مهمترین مشکلی که ممکن است برای ایمپلنت ایجاد شود لق شدگی آن است، لق شدگی ممکن است در تاج ایمپلنت و یا در ریشه رخ بدهد. در صورت مشاهده لق شدگی فورا به پزشک مراجعه نمایید تا علت بررسی شود.

مراجعه دوره ای به دندانپزشک از بسیاری مشکلات می تواند جلوگیری نماید. درمان مشکل قبل از اینکه ایجاد شود راحت و با کیفیت بالاتری می تواند صورت بگیرد. لق شدگی تاج ایمپلنت می تواند با استفاده از چسب ویژه ای بر طرف شود، در صورتی که لق شدگی مربوط به ریشه است نیاز به بررسی بیشتر و درمان اساسی تری است. لق شدگی ریشه ممکن است نیاز به پیوند استخوان داشته باشد و یا با تعویض ایمپلنت و قرار دادن یک ایمپلنت بزرگتر مشکل حل شود.

رژیم غذایی با غذاهای سبک و نرم، خصوصا در مدت زمان 3 الی 4 ماه اولیه که ریشه در فک قرار گرفته تا تثبیت شود، مهم است.

مسواک نرم، و استفاده از دهان شویه غیر الکلی و نخ دندان در مراقبت از ایمپلنت دندان اهمیت دارد. با توجه به قیمت ایمپلنت رعایت نکات مراقبتی از ایمپلنت قبل و بعد از کاشت دندان هم از لحاظ زیبایی و هم از نظر اقتصادی اهمیت دارد.

ایمپلنت در کلینیک روشا چه مزیتی دارد؟

ایمپلنت دندان در کلینیک روشا زیر نظر بهترین متخصصین دندانپزشک انجام می شود. خدمات دندانپزشکی در کلینیک روشا با شرایط اقساط به مراجعین عرضه می شود. از آنجا که قیمت ایمپلنت بالا است و جزء خدمات گران دندانپزشکی به حساب می آید، کلینیک روشا این خدمات را ضمانت می نماید.

از آنجا که شعب کلینیک روشا در مراکز استانها می باشد، برای مراجعین از شهرهای دیگر شرایط ویژه از لحاظ نوبت دهی لحاظ می شود، تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت از خدمات دندانپزشکی در این کلینیک بهره ببرند. برای اطلاع از قیمت ایمپلنت و شرایط اقساط در کلینیک روشا به وب سایت این مرکز مراجعه نمایید.