برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در ساری

ایمپلنت دندان برای چه گروهی توصیه نمی شود؟

ایمپلنت دندان یک روش نوین و جدید در خدمات دندانپزشکی است که عملکردی شبیه به دندان اصلی در دهان دارد، با این تفاوت که دیگر مشکل درد ناشی از پوسیدگی دندان را فرد با ایمپلنت تجربه نمی کند.

ایمپلنت دندان ممکن است برای یک دندان اجرا شود یا مشتری خواهان ایمپلنت تمام دندان هایش باشد. برای ایمپلنت کردن یک دندان، یک حفره در لثه ایجاد می نمایند ولی برای ایمپلنت چند دندان مثلا تمام دندانها بر حسب تشخیص پزشک ممکن است از 4 یا 6 یا 8 و یا تعداد بیشتری ریشه استفاده شود که متناسب با آن در لثه سوراخ ایجاد می نمایند. حفره های موجود در لثه ممکن است با جراحی ایجاد شود و دارای بخیه باشد یا با لیزر و بدون بخیه باشد.

تشخیص اینکه فرد مناسب برای کاشت دندان و ایمپلنت کردن هست یا نه بر عهده پزشک و دندانپزشک معالج است. پزشک باید قبل از ایمپلنت با آزمایشاتی حدود سلامتی فرد را متوجه شود تا به هر علتی که شانس موفقیت ایمپلنت در فرد پایین باشد، کاشت دندان را انجام ندهد. عدم موفقیت در ایمپلنت برای فرد از لحاظ مالی و زیبایی اثر منفی دارد. برای افراد زیر 18 سال هم با رشد استخوان فک احتمال جابجایی  ایمپلنت و تغییر شکل آن وجود دارد، به همین علت در این محدوده سنی هم کاشت دندان توصیه نمی شود.

قیمت ایمپلنت دندان در ساری

هزینه ایمپلنت در شهر ساری برای هر واحد ایمپلنت 9.500.000 الی 29.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان با چه عواملی تغییر می کند ؟

قیمت ایمپلنت دندان بسته به نوع دندان تغییر می کند، قیمت ایمپلنت دندان پیش و نیش با دندانهای آسیای کوچک و بزرگ متفاوت است، دندانهای عقب بزرگتر هستند و بیشتر برای جویدن بکار می روند از اینرو تحت فشار و نیروهای بیشتری هستند. طراحی و میزان مواد و حتی ترکیب بافت ایمپلنتهای جلو و عقب متفاوت است. برند ایمپلنت، نوع ضمانت نامه آن روی قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد.

بعضی از برندهای ایمپلنت محصول خود را مادام العمر ضمانت می نمایند و بعضی تنها دو سال ایمپلنت را ضمانت می کنند این امر می تواند روی قیمت ایمپلنت تاثیر بگذارد.

تحریم ها و وضعیت اقتصادی از جمله عوامل دیگری می باشد که قیمت ایمپلنت را تحت تاثیر قرار می دهد. مهارت و تجربه دندانپزشک و نوع تجهیزات و روش بکار رفته جهت ایمپلنت تماما روی قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد.

عواملی که کاشت دندان را با محدودیت روبرو می کند ؟

سن، بیماریها، مشکلات روحی و روانی، قیمت ایمپلنت می تواند از عوامل محدود کننده کاشت دندان باشد. اگر فردی سن زیر 18 سال دارد به علت رشد استخوان فک مناسب ایمپلنت نمی باشد، ایمپلنت در سن زیر 18 سال می تواند همراه با جابجایی و تغییر زاویه دندان کاشته شده باشد.

عواملی که کاشت دندان را با محدودیت روبرو می کند

بیماریهای قلبی، سکته، مشکلات خونی، دیابت، پوکی استخوان و سرطان می تواند موفقیت ایمپلنت را تحت تاثیر قرار دهد و حتی غیر ممکن سازد.

مصرف قرصهای کورتونی و استروئیدی، شیمی درمانی و پرتو درمانی نیز از عوامل محدود کننده ایمپلنت می باشند. مشکلات روحی منجر به دندان قروچه شبانه نیز یک عامل با اثر منفی بر روی ایمپلنت است. سیگار کشیدن، مصرف مشروبات الکلی و عادت به خوردن غذاهای سفت و سخت نیز در فردی که خواهان ایمپلنت دندان است، مطلوب نیست. با توجه به قیمت ایمپلنت و تاثیر آن بر روی زیبایی، فردی که خواهان ایمپلنت دندان است، باید صلاحیتش از نظر پزشک برای کاشت دندان تایید شود.

علت لق زدگی ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان می تواند دچار لق زدگی بشود، علت لق زدگی ایمپلنت ممکن است مربوط به تاج یا مربوط به ریشه ایمپلنت باشد. در صورت هر گونه لق زدگی ایمپلنت باید سریع به پزشک معالج مراجعه نمود.

در صورتی که لق شدگی مربوط به تاج دندان باشد، پزشک با چسبهای خاص دندانپزشکی تاج ایمپلنت را در محل خود تثبیت می نماید. لق شدگی ریشه ایمپلنت می تواند خیلی خوشایند نباشد و برای رفع آن نیاز به درمانهای پیچیده تری است. لق شدگی ریشه با پیوند مغز استخوان یا حتی تعویض ایمپلنت و قرار دادن یک ایمپلنت بزرگتر ممکن است درمان شود.

عدم درمان لق شدگی ایمپلنت می تواند سبب عفونتهای خطرناکی شود که زندگی فرد را به خطر اندازد.

رعایت بهداشت دهان و دندان، خوردن غذاهای نرم، پرهیز از مصرف سیگار و مشروبات الکلی و مراجعه دوره ای به پزشک می تواند در حفظ و نگهداری ایمپلنت مهم باشد.

چرا کاشت دندان در کلینیک روشا مورد استقبال قرار گرفته است؟

کلینیک روشا یک مرکز تخصصی خدمات دندانپزشکی است که با سالها سابقه زیر نظر بهترین متخصصان دندانپزشک و با تجهیزات روز و مدرن دنیا اداره می شود. کاشت دندان در این کلینیک  توسط  بهترین متخصصین و با شیوه های نوین و با بروزترین امکانات انجام می شود. قیمت ایمپلنت بالا است، از اینرو اجرای آن تحت حمایت بیمه و به صورت اقساط می تواند، در بالا بردن سطح خدمات درمانی دندانپزشکی در جامعه موثر باشد.

چرا کاشت دندان در کلینیک روشا مورد استقبال قرار گرفته است

خدمات دندانپزشکی ایمپلنت در کلینیک روشا با ضمانت اجرا می شود، این امر در جلب اعتماد مشتری به لحاظ هزینه و کیفیت کار تاثیر مهمی دارد.

شعب کلینیک روشا جهت خدمات دندانپزشکی در ساری فعال است، مراجعین از سایر مناطق جهت خدمات دندانپزشکی می توانند از شرایط ویژه این مرکز استفاده نمایند، این شرایط ویژه شامل پرداخت اقساطی هزینه ها و نوبت دهی آنلاین و انجام خدمات در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت است.

هزینه های ایمپلنت دندان در کلینیک روشا چگونه است؟

قیمت ایمپلنت بر حسب محل دندان، برند، ضمانت نامه متفاوت است. در کلینیک روشا ایمپلنت با برندی که هم از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب است توسط پزشکان متخصص عرضه می شود.

ایمپلنت دندان خود را به متخصصین کلینیک روشا بسپارید تا بهترین نحو و در کمترین زمان اجرا شود و شما از نعمت دندانی مانند دندان اصلی خود برخوردار شوید.

از مزایای کلینیک روشا پرداخت اقساطی هزینه ها است قیمت ایمپلنت برای اجرای یک یا چند دندان معمولا بالا است، از اینرو پرداخت اقساطی بسیار راحتر از پرداخت نقدی برای مشتری است.

جهت اطلاع بیشتر از قیمت و شرایط اقساط کلینیک روشا می توانید به وب سایت کلینیک مراجعه نماید.