برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راهنمای جامع قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در زنجان

ممکن است برای شما نیز مانند بسیاری از افراد قیمت ایمپلنت و انجام آن، کار پرهزینه و سختی باشد، اما با توجه به مزایای آن باید بگوییم اصلاً اینطور نیست. در انجام ایمپلنت دندان پزشک معالج و کلینیکی که این کار در آن انجام می شود، بسیار مهم است. ما اینجاییم تا یکی از بهترین کلینیک های ایمپلنت دندان را به شما معرفی کنیم. کلینیک روشا، ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی و با بهترین امکانات و تجهیزات در تهران انجام می دهد. همچنین این کلینیک در نظر دارد به زودی در شهرهای دیگر مانند تالش، تنکابن، محلات و زنجان نیز کلینیک تأسیس کند. حال بیایید ابتدا با مفهوم ایمپلنت آشنا شویم و سپس به بررسی مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا بپردازیم.

قبل از پرداختن به قیمت ایمپلنت در زنجان و نحوه انجام آن، ابتدا به طور خلاصه با این شهر آشنا می شویم. استان زنجان در شمال غربی ایران قرار دارد و در حقیقت در جنوب غربی دریای خزر واقع شده است. مرکز این استان، شهرستان زنجان می باشد. وسعت زنجان برابر با ۲۲۱۶۴ کیلومتر مربع بوده.

کاشت یا ایمپلنت دندان چیست؟

ابتدا قبل از بیان قیمت ایمپلنت دندان، به بیان مفهوم آن می پردازیم. ایمپلنت دندان یک روش درمانی ثابت و دائمی برای دندان هایی است که خراب یا پوسیده شده‌اند. ایمپلنت یک پیچ از جنس تیتانیوم است که در استخوان لثه قرار می گیرد و با یک چسب مخصوص به نام اباتمنت و یک تاج همرنگ دندان در بالای آن نصب می شود. ایمپلنت دندان نه تنها مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسد، بلکه احساس و عملکردی مانند یک دندان دارد.

آیا کاشت ایمپلنت دردناک است؟

در این بخش از قیمت ایمپلنت دندان، می خواهیم ببینیم این کار دردناک است یا خیر؟ برخی از روش ‌های مرتبط با ایمپلنت ‌های دندانی می ‌توانند دردناک باشند. معمولاً به بیماران بی حسی موضعی و گاهی آرامبخش داده می شود. می توانید انتظار داشته باشید که برای چند روز پس از آن درد داشته باشید. شما باید از خوردن غذاهای سفت یا ترد تا زمانی که تمام مراحل کامل شده و تاج جدید محکم در جای خود قرار گیرد، اجتناب کنید.

آیا کاشت ایمپلنت دردناک است

حتی در بیمارانی که مشکل خاصی نیز ندارند، احتمال عوارضی مانند عفونت محل ایمپلنت، آسیب به دندان های دیگر یا اعصاب دهان و مشکلات ناشی از ورود ایمپلنت به حفره سینوس بالای آن وجود دارد.

قیمت ایمپلنت و انواع ایمپلنت های دندانی

قیمت ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت در شهر تنکابن به طور میانگین 8.000.000 الی 30.000.000 تومان به ازای هر واحد است.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 6.500.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 8.500.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 13.500.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت در کلینیک روشا بسیار مناسب بوده و حتی به صورت اقساطی نیز قابل پرداخت است. برای مثال قیمت ایمپلنت دندان در تهران و زنجان به ازای هر واحد از 5.000.000 الی 8.000.000 تومان برای ایمپلنت های اقتصادی، 8.000.000 الی 15.000.000 تومان برای ایمپلنت های با کیفیت و 15.000.000 الی 30.000.000 تومان برای ایمپلنت های روز دنیا و فوری می باشد. همچنین قیمت ایمپلنت فوری، به علت کاهش طول درمان، به ازای هر واحد با روکش پی اف ام، 13,000,000 الی 30,000,000 است.

انواع ایمپلنت دندان شامل موارد زیر می باشد:

ایمپلنت های زیگوماتیک

این نوع ایمپلنت برای کسانی مناسب است که کمبود استخوان دارند. در این روش ایمپلنت روی استخوان هایی فک بالا قرار می گیرد که به آن ایمپلنت زیگوماتیک (زیگوما یعنی استخوان گونه) گفته می شود. در این شیوه کل دندان های فک بالا با ایمپلنت جایگزین می شوند. قیمت ایمپلنت با این روش مقرون به صرفه‌تر است.

ایمپلنت All-on-4

در این بخش از مطلب قیمت ایمپلنت به یکی دیگر از روش های آن می پردازیم. در این روش All-on-4 تنها از چهار پایه ایمپلنت استاندارد برای ایجاد یک پل قوس کامل در محل استفاده می شود (که در مجموع هشت ایمپلنت برای دهان کامل است). در حالی که این گزینه به طور کلی سریع تر و مقرون به صرفه تر است. در این روش بریج پروتز نسبت به دندان های طبیعی حجیم تر و کمتر بوده و بیشتر شبیه استفاده از پروتزهای مصنوعی سنتی است.

ایمپلنت های کوتاه

ایمپلنت ‌های کوتاه دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند: یعنی لاغرتر (مینی) یا مدل های کوتاه‌تر از یک ایمپلنت استاندارد. این روش نیز ممکن است در صورت وجود کمبود استخوان به کار گرفته شوند.

جایگزین های ایمپلنت دندان

در ادامه قیمت ایمپلنت، می خواهیم ببینیم آیا جایگزینی برای ایمپلنت دندان وجود دارد؟ اغلب جراحی ایمپلنت های دندانی با موفقیت همراه هستند، اما هر چند وقت یکبار، یعنی زمانی که استخوان به اندازه کافی در اطراف آنها رشد نمی کند، عمل ایمپلنت موفقیت آمیز نخواهد بود.

جایگزین های ایمپلنت دندان

این بدان معناست که دندانپزشک شما باید ایمپلنت را برداشته و پس از چند ماه صبر کردن و بهبود محل زخم، مجدداً آن را ترمیم کند. با این حال، در آن مرحله، ممکن است بخواهید گزینه‌ های دیگری را نیز در نظر بگیرید، مانند یک بریج معمولی برای جایگزینی یک یا چند دندان خراب یا پوسیده یا پروتز، که از دندان‌ های مصنوعی برای جایگزینی تمام دندان‌ های بالا یا پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا کاشت ایمپلنت دردناک است؟

در این بخش از قیمت ایمپلنت دندان، می خواهیم ببینیم این کار دردناک است یا خیر؟ برخی از روش ‌های مرتبط با ایمپلنت ‌های دندانی می ‌توانند دردناک باشند. معمولاً به بیماران بی حسی موضعی و گاهی آرامبخش داده می شود. می توانید انتظار داشته باشید که برای چند روز پس از آن درد داشته باشید. شما باید از خوردن غذاهای سفت یا ترد تا زمانی که تمام مراحل کامل شده و تاج جدید محکم در جای خود قرار گیرد، اجتناب کنید. حتی در بیمارانی که مشکل خاصی نیز ندارند، احتمال عوارضی مانند عفونت محل ایمپلنت، آسیب به دندان های دیگر یا اعصاب دهان و مشکلات ناشی از ورود ایمپلنت به حفره سینوس بالای آن وجود دارد.

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟

در این بخش از مبحث قیمت ایمپلنت، روش های مراقبت از آن را بیان می کنیم. مراقبت از یک ایمپلنت درست مانند مراقبت از یک دندان معمولی است. می توانید دندان های خود را مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و هر شش ماه یکبار به یک متخصص بهداشت دندان یا دندانپزشک مراجعه کنید.

آنچه کلینیک روشا را متمایز می کند

در پایان مبحث قیمت ایمپلنت، مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا را برای شما بیان می کنیم. شاید انجام ایمپلنت سخت به نظر برسد، اما وقتی این کار را به کلینیک روشا بسپارید، این روند آسان تر می شود. از مزایای برتر ایمپلنت دندان در کلینیک روشا می توان به امکان پرداخت اقساطی هزینه، شرایط ویژه برای شهر های دیگر، انجام ایمپلنت نزد بهترین متخصصان و ضمانت اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اگرچه هنوز کلینیک روشا در زنجان دفتر نمایندگی ندارد، اما به زودی شعبه آن در این شهر تأسیس می شود. اما نگران نباشید اگر برای انجام ایمپلنت به کلینیک ما در تهران مراجعه کنید، برنامه شما را جوری تنظیم می کنیم که در کمترین زمان کارتان را انجام داده و برگردید. همچنین همان طور که در مطالب بالا هم گفتیم اصلا نگران پرداخت هزینه آن نباشید، زیرا می توانید آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره 021-91091002 تماس بگیرید.