برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راهنمای جامع قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در تالش

قیمت ایمپلنت چقدر است؟ شاید این سوال بسیاری از شما باشد و بخواهید در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید. شاید فکر کنید قیمت ایمپلنت گران است و انجام آن در شهر شما امکان‌پذیر نیست. خوشبختانه باید بگوییم که با روشا امکان انجام این کار در هر شهر و به صورت اقساطی امکان‌پذیر است. حال بیایید ابتدا با این روش آشنا شده و سپس مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

ایمپلنت چیست؟

در ابتدای مبحث قیمت ایمپلنت ابتدا با مفهوم آن آشنا می شویم. ایمپلنت دندان یک روش پزشکی برای جایگزینی دندان های خراب یا افتاده، است. این روش در واقع با قرار دادن پایه های تیتانیومی یا زیرکونیوم در استخوان فک و در زیر لثه، دندان جدیدی را جایگزین دندان خراب می ‌کند. این روش در مقایسه با بریج های ثابت و یا پروتز های متحرک، روش بسیار بهتری است، زیرا کیفیتی خوب و طول عمر بالایی دارد.

 در انجام این روش، پزشک ابتدا بهترین روش کاشت را به بیمار پیشنهاد می ‌دهد. در موارد خاص، ممکن است ایمپلنت و قرار دادن دندان (تاج) در یک روز انجام شود. در کل، ایمپلنت دندان بهترین و مطمئن‌ترین روش درمان دندان های خراب است. با این روش، می ‌توان زیبایی و کیفیت را به دندان های جدید خود بازگرداند.

قیمت ایمپلنت دندان در تالش

قیمت هر واحد ایمپلنت در شهر تالش به طور میانگین 7.500.000 الی 26.000.000 تومان می باشد

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت و ویژگی های یک ایمپلنت خوب

علاوه بر قیمت ایمپلنت، کیفیت آن نیز از عوامل مهم در انتخاب یک کلینیک خوب برای انجام ایمپلنت است. ایمپلنت دندان یکی از راه‌های برتر درمانی برای جایگزین کردن دندان‌های خراب و کشیده شده است. ویژگی ‌های یک ایمپلنت دندان خوب به شرح زیر است:

  • داشتن لثه‌های سالم : داشتن لثه‌های سالم برای کاشت ایمپلنت دندان بسیار حائز اهمیت است، زیرا دندانپزشک در طول درمان با لثه ها کار دارد. بنابراین، افرادی که به عفونت لثه مانند ژنژیویت یا بیماری پریودنتال،  مبتلا هستند، بهتر است تا حد امکان ایمپلنت نکنند. داشتن لثه‌های سالم برای کاشت ایمپلنت بسیار ضروری است.
  • تراکم استخوان کافی : لازمه محکم قرار گرفتن ایمپلنت در جای خود، تراکم استخوان است.
  • نگهداری به صورت معمول : ایمپلنت ‌های خوب باید به روش منظم و به موقع نگهداری شوند تا برای مدت طولانی و در برابر عوامل بیماری‌زا مقاوم باشند.
  • عدم حساسیت و درد در زمان لمس کردن، (دق) : ایمپلنت ‌های خوب باید به‌صورت راحت و بدون درد و حساسیت، به عملکرد درست خود ادامه دهند.
  • اتصال محکم با استخوان فک : یکی از ویژگی‌ های اصلی یک ایمپلنت دندان خوب، اتصال محکم آن با استخوان فک است تا برای مدت طولانی و برای انجام عملکرد درست در دهان، قابل اعتماد باشد.

مزایای ایمپلنت دندان

در این بخش از مبحث قیمت ایمپلنت، به بررسی مزایای ایمپلنت دندان می پردازیم این روش، با داشتن مزایای بسیاری نسبت به دیگر روش‌ ها، به عنوان یکی از بهترین شیوه ها برای جایگزینی دندان های خراب و پوسیده است. یکی از مهمترین مزایای ایمپلنت، طول عمر بالا و کیفیت خوب آن است.

مزایای ایمپلنت دندان

همچنین وقتی پایه ایمپلنت در داخل استخوان های فک، قرار گیرد، نتیجه بهتر خواهد بود و پس از جوش خوردن دچار تحلیل نمی شود. علاوه بر این، اگر اتصال به درستی انجام گیرد، دندان ها دچار لغزش نمی شوند. اگر ایمپلنت دندان به درستی انجام شده باشد تا 25 سال دوام خواهد داشت. اگر بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت شود، حتی تا آخر عمر نیز ایمپلنت ها از بین نمی روند.

قیمت ایمپلنت

قیمت ایمپلنت دندان در تهران و تالش به ازای هر واحد از 5.000.000 الی 8.000.000 تومان برای ایمپلنت های اقتصادی، 8.000.000 الی 15.000.000 تومان برای ایمپلنت های با کیفیت و 15.000.000 الی 30.000.000 تومان برای ایمپلنت های روز دنیا و  فوری می باشد. همچنین قیمت ایمپلنت فوری، به علت کاهش طول درمان، به ازای هر واحد با روکش پی اف ام، 14,000,000 الی 30,000,000 است.

نحوه کاشت ایمپلنت دندان

در این بخش از قیمت ایمپلنت، به بررسی چگونگی کاشت آن می پردازیم. در این روش یک قطعه ایمپلنت به صورت جایگزین برای ریشه دندان کشیده شده، در استخوان فک قرار گرفته و سپس روکش دندان بر روی آن قرار می‌گیرد. این روش دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

  • Endosteal: این روش، رایج ترین نوع کاشت ایمپلنت دندان است. در این روش ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد و در ادامه روکش دندان به آن اضافه می شود.
  • Subperiosteal: در این روش، قطعه ایمپلنت در قسمت استخوان و زیر لثه قرار داده می شود.

لازم به ذکر است که همانگونه که در مطالب بالا نیز گفته شد برای کاشت ایمپلنت دندان، لازم است که شخص دارای لثه ‌های سالمی باشد و استخوان کافی برای کاشت دندان ایمپلنت در دهان وجود داشته باشد. همچنین پس از انجام ایمپلنت باید بهداشت دهان و دندان رعایت شده و به طور مرتب به دندانپزشک مراجعه شود.

چه افرادی می توانند دندان های خود را ایمپلنت کنند؟

در این بخش از مطلب قیمت ایمپلنت، می خواهیم ببینیم ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است؟ از آنجا که ایمپلنت دندان یک روش جایگزین برای دندان های پوسیده شده و خراب است، معمولاً به افرادی که دندان های طبیعی خود را از دست داده اند، توصیه می شود. اما برخی افراد نمی توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند.

چه افرادی می توانند دندان های خود را ایمپلنت کنند

برخی از عواملی که ممکن است مانع از استفاده از ایمپلنت دندان شوند عبارتند از:

  • بیماری های خاص: برخی از بیماری های جسمانی مانند بیماری های قلبی یا دیابت ممکن است باعث شود که فرد نتواند ایمپلنت دندان کند. در این موارد، نیاز است که پزشک معالج، قبل از جراحی ایمپلنت دندان، بهداشت جسمانی فرد را ارزیابی کند و توصیه های لازم را به وی بدهد.
  • عفونت دندان یا فک: در صورتی که فرد مبتلا به عفونت دندان یا فک باشد، ایمپلنت دندان ممکن است به وی صدمه برساند و به مشکلات دیگری منجر شود. در این موارد، لازم است که عفونت درمان شده و قبل از اقدام به جراحی ایمپلنت، دندان بهبود یابد.
  • مشکلات مصرف دارو: برخی داروها مانع از استفاده ایمپلنت دندان می شوند. در صورتی که فرد داروی خاصی را مصرف می کند باید قبل از اقدام به ایمپلنت، حتماً به پزشک خود اطلاع دهد.

آنچه کلینیک روشا را متمایز می کند

در این بخش از مبحث قیمت ایمپلنت، به بررسی مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا می پردازیم. اصلاح لبخند می تواند ترسناک باشد. اما وقتی به دندانپزشک ایمپلنت خود در کلینیک روشا اعتماد کنید، این روند را آسان تر می شود. از مزایای برتر ایمپلنت دندان در کلینیک روشا می توان به امکان پرداخت اقساطی هزینه، شرایط ویژه برای شهر های دیگر، انجام ایمپلنت نزد بهترین متخصصان و ضمانت اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اگر فعلاً کلینیک روشا در تالش دفتر نمایندگی ندارد، اما به زودی شعبه آن در شهر شما نیز تأسیس می شود. اما نگران نباشید ما برنامه شما را جوری تنظیم می کنیم که در کمترین زمان کارتان را در تهران انجام دهید و برگردید. همچنین همان طور که در مطالب بالا هم گفتیم اصلا نگران پرداخت هزینه آن نباشید، زیرا می توانید آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره 02191091002 تماس بگیرید.