برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بم

شهر بم یکی از شهرهای توریستی در استان کرمان است که دارای مردمی مهربان و خون گرم می باشد. بسیاری از مردم شهر بم برای انجام خدمات دندانپزشکی، به کلینیک های واقع در بم یا کرمان مراجعه می کنند. اما کاشت ایمپلنت، کار هر کسی نیست و حتما باید به مراکز معتبر مانند کلینیک دندانپزشکی روشا انجام شود. اگر قصد انجام مراحل کاشت ایمپلنت را دارید و در مورد قیمت ایمپلنت، شرایط پرداخت و نحوه پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت ابهام دارید، با ما همراه باشید.

مقدمه ای در مورد شهر بم و زیبایی های تاریخی آن

شهر بم یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی در استان کرمان است. این شهر جمعیت کمی داشته و طبق آخرین سرشماری، جمعیت آن به حدود 200 هزار نفر می رسد. این شهر به دلیل داشتن بافت تاریخی بسیار عالی، توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم علاقه مند به تاریخ پیدا کند.

قیمت ایمپلنت دندان در بم

هزینه هر واحد ایمپلنت به طور میانگین بم 7.000.000 الی 26.000.000 تومان می باشد

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در بم

قیمت ایمپلنت دندان در بم بر اساس نوع ایمپلنت و خدماتی که در این راستا دریافت می کنید، محاسبه می شود. به طور کلی، ایمپلنت جزء خدماتی است که باید به صورت تخصصی انجام شود. پس نباید انتظار داشته باشید که قیمت آن مانند قیمت خدمات عمومی دندانپزشکی باشد.

بدیهی است که اولین و مهم ترین عامل موثر در قیمت ایمپلنت، نوع برند و کیفیت ایمپلنت است. ایمپلنت های خارجی که کیفیت بالایی دارند، با قیمت بالایی نیز به فروش می روند. این شما هستید که باید میان بودجه و کیفیت ایمپلنت ها یک تناسبی برقرار کنید و بر اساس آن ها، بهترین ایمپلنت دندانی را انتخاب نمایید.

شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا در بم

کلینیک دندانپزشکی روشا در تهران واقع شده است. اما به زودی در شهر شما در بم هم شعبه می زنیم تا بتوانید از خدمات عالی کلینیک استفاده کنید. فعلا برای اینکه بتوانید مراحل کاشت ایمپلنت را به صورت اصولی انجام دهید، شرایطی را برای شما در نظر گرفتیم که می توانید خیلی سریع به شهر تهران بیایید و کار ایمپلنت را انجام دهید و دوباره به بم بازگردید. معمولا 2 الی 3 بار رفت و آمد به تهران برای انجام تمامی کار ایمپلنت دندان کافیست. پس جای نگرانی برای این موضوع وجود ندارد و می توانید با ضمانت کامل مراحل کاشت ایمپلنت را در این مجموعه انجام دهید. 

هزینه ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا با فراهم کردن امکان پرداخت نقدی و غیر نقدی ایمپلنت دندان، به شما کمک می کند تا بر اساس بودجه ای که دارید، بهترین مدل از ایمپلنت را انتخاب کنید. هزینه ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا از حدود 5 میلیون تومان شروع می شود و بر اساس برند و کیفیت ایمپلنت، این هزینه افزایش پیدا خواهد کرد.

هزینه ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا

نحوه پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت

یکی از خدمات بسیار عالی در کلینیک دندانپزشکی روشا، امکان پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی است. اگر قادر به پرداخت کل هزینه ایمپلنت به صورت نقدی نیستید، می توانید از این خدمات استفاده کنید. به طور کلی، پرداخت غیر نقدی هزینه ایمپلنت در این مجموعه به دو صورت مختلف انجام می شود.

در روش اول افراد می توانند بدون اینکه هیچ چکی بدهند، پرداخت کل هزینه ایمپلنت را در دو قسط انجام دهند. این روش مزایای زیادی را به همراه دارد. اول اینکه برای پرداخت قسط دوم به مدت 3 ماه (تقریبا) زمان دارید. در این روش 70 درصد از کل مبلغ در ابتدا و 30 درصد از مابقی مبلغ در زمان نصب روکش از شما دریافت می شود.

اما برای پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی، باید چک به همراه داشته باشید و بر اساس تعداد ایمپلنت هایی که قصد جایگذاری آن ها را درآید، اقدام به دادن چک کنید. شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت دندان بر اساس تعداد ایمپلنت های شما تعیین می شود که عبارتند از:

  • ایمپلنت های دندان زیر 4 عدد

برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی در زمانی که تعداد ایمپلنت های شما زیر 4 عدد است، می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط 5 ماهه و به صورت چکی پرداخت کنید.

  • ایمپلنت های دندان 4 تا 7 عدد

اگر تعداد ایمپلنت های دندانی شما بین 4 تا 7 عدد است، می توانید 40 درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید. 60 درصد از مبلغ باقی مانده در 6 قسط 6 ماهه و به صورت چکی پرداخت می شود.

  • ایمپلنت دندان بالای 7 عدد

اگر تعداد ایمپلنت دندانی شما بالای 7 عدد است، می توانید 30 درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید. مابقی هزینه نیز در 7 قسط 7 ماهه و با چک پرداخت می شود.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از باتجربه ترین کلینیک ها در تهران محسوب می شود. این کلینیک به واسطه داشتن پزشکان متخصص در حوزه جراحی دندان، به تمامی بیماران کمک می کند تا بهترین خدمات کاشت ایمپلنت را دریافت کنند.

مزایای کاشت دندان ایمپلنت در کلینیک روشا

کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا با ضمانت انجام می شود. پس اگر دغدغه زیادی برای کاشت ایمپلنت دارید و می خواهید مراحل جایگذاری ایمپلنت را به صورت تخصصی انجام دهید، می توانید از کلینیک دندانپزشکی روشا کمک بگیرید که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کند.

ما در کلینیک دندانپزشکی روشا شرایط ویژه ای را برای مردم بم در نظر گرفتیم که از مهم ترین آن ها می توان به پرداخت اقساطی هزینه کاشت ایمپلنت اشاره کرد. همچنین، قیمت ایمپلنت های اصل موجود در این کلینیک، با کمترین سود محاسبه می شود تا فشار زیادی به مردم عزیز ایران وارد نگردد.

جمع بندی

در این مقاله در مورد قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بم صحبت کردیم. شما می توانید با کمک گرفتن از کلینیک دندانپزشکی روشا، بهترین خدمات را در حوزه کاشت ایمپلنت دریافت کنید. فقط کافیست که با همکاران ما در این کلینیک در ارتباط باشید و زمان ورود به کلینیک را تعیین کنید. پس از آن می توانید در طی بازه زمانی کوتاهی و بدون هیچ خطر و عوارض جانبی، ایمپلنت را در لثه خود قرار دهید و به زندگی عادی خودتان بازگردید.