برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بروجرد

بروجرد یکی از شهرهای لرنشین در استان لرستان است که به خاطر داشتن جمعیت کم، امکانات بسیار زیادی در آن وجود ندارد. اگرچه بسیاری از مردم شهر بروجرد می توانند کارهای درمانی دندان های خود را در مطب ها و کلینیک های مختلف انجام دهند. اما به هر حال برای کاشت ایمپلنت دندان، مراجعه به یک مطب و انتخاب ایمپلنت کافی نیست. لازم است که مردم بروجرد حتما به کلینیک هایی مراجعه کنند که خیالشان از بابت کیفیت خدمات ارائه شده در آن ها راحت تر باشد. قیمت ایمپلنت دندان از دیگر موضوعاتی است که بسیاری از مردم بروجرد در مورد آن دغدغه دارند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه پرداخت هزینه ایمپلنت دندان آشنا کنیم.

قیمت ایمپلنت دندان در بروجرد چقدر است؟

قیمت هر واحد ایمپلنت در بروجرد از 8.000.000 الی 27.000.000 تومان می باشد

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در بروجرد چقدر است؟

مانند هر وسیله ای که بر اساس برند خودش قیمت گذاری می شود، ایمپلنت هم با توجه به برندی که دارد با قیمت های مختلفی به فروش می رود. هر چقدر برند تولید کننده ایمپلنت معروف تر باشد و از متریال های بهتری برای ساخت ایمپلنت استفاده کرده باشد، قیمت ایمپلنت هم افزایش پیدا می کند. با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار، بهتر است برای کسب اطلاع دقیق در مورد قیمت ایمپلنت با مجموعه کلینیک دندانپزشکی روشا در ارتباط باشید.

شهر بروجرد با مردم لر زبان و مهربان

بروجرد یکی از شهرهای قدیمی با آثار تاریخی متعدد است که در استان لرستان واقع شده و دارای بیش از 200 هزار نفر جمعیت می باشد. این شهر سی و نهمین شهر پرجمعیت ایران است و مرکز شهرستان بروجرد می باشد. مردم این شهر با زبان لری صحبت می کنند و بسیار مهربان هستند. از مزایای شهر بروجرد می توان به جاذبه های طبیعی مختلف آن اشاره کرد.

کاشت ایمپلنت دندان در بروجرد

کاشت ایمپلنت دندان در بروجرد مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به سلامت دهان و دندان اشاره کرد. اگرچه برخی از افراد تصور می کنند که کاشت ایمپلنت یک اقدام زیبایی است. اما باید بدانید که به غیر از اثر زیبایی، ایمپلنت ها می توانند از بروز اتفاقات مختلف دیگر در لثه و دهان شما جلوگیری کنند.

کاشت ایمپلنت دندان در بروجرد

متاسفانه عدم کاشت به موقع ایمپلنت می تواند منجر به عفونت، جابجایی دندان های دیگر، پوسیدگی دندان های مجاور و … شود. پس اگر دندان های شما افتاده اند، بهتر است که خیلی زود به فکر کاشت ایمپلنت دندان باشید.

کلینیک روشا چه تسهیلاتی را برای پرداخت هزینه ایمپلنت در نظر گرفته است؟

کلینیک دندانپزشکی روشا به غیر از اینکه ایمپلنت دندان را با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می کند، امکان پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی در بروجرد را برای شما فراهم کرده است. شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت در این مجموعه به دو صورت زیر است که می توانید بر اساس بودجه و شرایطی که دارید، هر یک از این روش ها را انتخاب کنید.

تسهیلات پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت

یکی از روش های پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی است. اگر به هر دلیلی قادر به پرداخت کل قیمت ایمپلنت به صورت یکجا نیستید، می توانید از تسهیلات اقساطی برای پرداخت استفاده کنید. کلینیک دندانپزشکی روشا بر اساس تعداد ایمپلنت های کاشته شده شما، تسهیلات متفاوتی را برای پرداخت هزینه ایمپلنت در نظر گرفته است که در ادامه به این شرایط اشاره می کنیم.

  • اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما بین 1 تا 4 عدد باشد، می توانید 50 درصد از مبلغ را نقدی و مابقی را در 5 قسط پرداخت کنید.
  • اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما بین 4 تا 7 عدد باشد، می توانید 40 درصد از کل مبلغ را نقدی و مابقی را در 6 قسط پرداخت کنید.
  • اگر تعداد دندان های ایمپلنت شما بیشتر از 7 عدد باشد، می توانید 30 درصد از کل مبلغ را نقدی و مابقی را در 7 قسط مجزا پرداخت کنید.

تسهیلات پرداخت دو قسطه ایمپلنت

به غیر از اینکه می توانید از پرداخت چکی یا همان اقساطی هزینه ایمپلنت دندان استفاده کنید، می توانید از تسهیلات پرداخت دو قسطه نیز استفاده کنید.

تسهیلات پرداخت دو قسطه ایمپلنت

برای این کار، بخشی از هزینه در ابتدای کار و بخش دیگر در زمان کاشت روکش ایمپلنت از شما دریافت می شود. شرایط استفاده از این روش پرداخت این است که 70 درصد را در اولین جلسه و 30 درصد از مبلغ را در جلسه نصب روکش دندان پرداخت کنید. 

مزایای کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا با داشتن پزشکان مجرب، به شما امکان کاشت ایمپلنت دندان با ضمانت و کیفیت بالا را می دهد. دیگر نیازی نیست که نگران شرایط پس از ایمپلنت دندان و حتی پس زدن ایمپلنت باشید. چون کیفیت ایمپلنت تا حدی از بروز این اتفاقات جلوگیری می کند. تسهیلات اقساطی برای پرداخت هزینه و شرایط ویژه ای که برای مردم شهرستان در این کلینیک در نظر گرفته شده اند، از جمله مزایای کاشت ایمپلنت در این کلینیک هستند.

شعبه کلینیک روشا در بروجرد

کلینیک دندانپزشکی روشا در حال حاضر فقط در تهران شعبه دارد. به زودی در شهر بروجرد یک شعبه از این کلینیک دندانپزشکی زده می شود که می توانید کارهای کاشت ایمپلنت را در آن انجام دهید. اما توصیه ما این است که منتظر احداث شعبه کلینیک روشا در بروجرد نباشید و در همان تهران کار کاشت ایمپلنت را انجام دهید. حتما برای دریافت نوبت از کلینیک دندانپزشکی روشا، به همکاران بگویید که از شهرستان بروجرد به تهران می آیید. در این صورت طوری برای نوبت های شما برنامه ریزی می شود که بتوانید خیلی سریع کارهای خودتان را انجام دهید و دوباره به بروجرد بازگردید.

جمع بندی

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از کلینیک های معتبر در حوزه کاشت ایمپلنت است. اگر به دنبال کاشت ایمپلنت به صورت تخصصی هستید و می خواهید که هزینه ایمپلنت را به صورت اقساطی پرداخت کنید، این کلینیک بهترین مرکز برای انجام کارهای شما است. فقط کافیست که بر اساس قیمت ایمپلنت دندان، نوع ایمپلنت را مشخص کنید و مراحل نوبت گیری و مراجعه به کلینیک را انجام دهید. تمامی مراحل نصب و جایگذاری ایمپلنت در لثه، در کوتاه ترین زمان ممکن در این مجموعه انجام می شود.