برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ایمپلنت های آلمانی و سوئیسی چه تفاوت هایی دارند؟

افرادی که به دنبال کاشت دندان هستند می توانند به راحتی از ایمپلنت استفاده کنند. ایمپلنت ها دارای مزیت های فراوانی می باشند. با ایمپلنت دندان های فرد زیباتر می شود. آنها انواع گوناگونی دارند. اکثر ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم هستند و می توانند به آسانی به استخوان متصل شوند. از انواع ایمپلنت می توان به ایمپلنت آلمانی و سوئیسی اشاره نمود.  ما در این مقاله سعی داریم به سوال مهم ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟ پاسخ دهیم.                

نگاهی به ایمپلنت های آلمانی

قبل از اینکه به سوال ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟  پاسخ دهیم باید با کاشت ایمپلنت آلمانی آشنا شوید. ایمپلنت های آلمانی در سراسر جهان جزو محبوب ترین ایمپلنت ها شناخته شده اند. بهتر است بدانید آلمان بزرگ ترین تولید کننده ایمپلنت در اروپا به شمار می رود. ایمپلنت آلمانی از استانداردهای لازم برخوردار می باشند و این نوع ایمپلنت کیفیت فوق العاده ای دارد. از مشهورترین برندها می توان به برندهای bego، icx، xive، Medentica اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید از بین ایمپلنت های آلمانی برند icx پرطرفدارترین برند شناخته شده است. این نوع برند به نسبت کیفیت بالایی که دارد، قیمت بسیار مناسبی دارد. به یاد داشته باشید در بحث کیفیت، برند Medentica بی نظیر می باشد، سابقه این برند بیش از 20 سال می باشد. این نوع ایمپلنت دارای قیمت مناسبی می باشد. بیشتر دندانپزشکان برای کاشت ایمپلنت از این برند مشهور و با کیفیت استفاده می کنند.

نگاهی به ایمپلنت های سوئیسی

قبل از بررسی سوال ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟  بهتر است با کاشت ایمپلنت های سوئیسی نیز آشنا شوید. بهتر است بدانید بهترین جایگزین برای دندان شما ایمپلنت سوئیسی می باشد. ایمپلنت ها درون استخوان فک قرار می گیرند و دقیقا مانند پیچ هستند. به یاد داشته باشید کشور سوئیس در تولید ایمپلنت سابقه زیادی دارد. این کشور به منظور ساخت ایمپلنت های دندان از آلیاز یا تیتانیوم استفاده می نماید. از لحاظ ماندگاری و کیفیت این برند بسیار موفق می باشد. این نوع ایمپلنت از ظرافت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های سوئیسی می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

انواع ایمپلنت های سوئیسی

از انواع ایمپلنت های سوئیسی می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

انواع ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت TRI

این نوع ایمپلنت بسیار جدید و با کیفیت می باشد. ایمپلنت TRI شباهت زیادی به ایمپلنت آمریکایی اسکرونت زیمر دارد. این نوع ایمپلنت در ایران کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

ایمپلنت بیودنتال

این نوع ایمپلنت از ظرافت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از مهم ترین ویژگی این نوع ایمپلنت می توان به داشتن سه شیار در بخش زیرین اشاره نمود. علاوه بر این به راحتی در استخوان فک قرار می گیرند.

ایمپلنت ایده

این نوع ایمپلنت دارای سابقه درخشانی می باشد. ایمپلنت ایده چند زاویه برجسته دارد. این ویژگی موجب شده که این نوع ایمپلنت بسیار خاص و جذاب به نظر برسد. کیفیت و قیمت ایمپلنت ایده بسیار مناسب است. به همین خاطر در کشور ایران بسیار پرطرفدار است. بهتر است بدانید این برند معروف و خاص تخفیف های زیادی برای مشتریان خود دارد. به همین دلیل توانسته در طول سالیان دراز مشتریان خود را حفظ کند.

ایمپلنت اشترومن

این نوع برند جزو سه برند معروف جهان شناخته شده است. هزینه این نوع ایمپلنت به نسبت ایمپلنت های معروف سوئیسی کمی بالا می باشد. توجه داشته باشید با کاشت ایمپلنت اشترومن، شما کمتر به دندانپزشکی مراجعه خواهید کرد. این ایمپلنت درگیر شکستگی نمی شود و به ترمیم نیازی ندارد. شرکت های بسیار زیادی تلاش کرده اند که ایمپلنت مشابه ایمپلت اشترومن تولید کنند.

ایمپلنت SPI

یکی از قدیمی ترین ایمپلنت ها در کشور سوئیس ایمپلنت SPI می باشد. بهتر است بدانید این نوع ایمپلنت کیفیت فوق العاده ای دارد. با توجه به کیفیت فوق العاده، قیمت آن نیز کمی بالا می باشد. این برند توانسته اعتماد مردم را به خود جلب نماید.

ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟

در این بخش قرار است به سوال ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟ پاسخ دهیم. لازم به ذکر است بدانید قبل از اینکه برند محبوب خود را انتخاب کردید، باید به دندانپزشک بسیار باتجربه و ماهر مراجعه نمایید. دندانپزشک شما باید مهارت لازم در خصوص کاشت ایمپلنت داشته باشد. توجه داشته باشید انتخاب جراح از انتخاب برند مهم تر است. زمانی که کاشت ایمپلنت موفقیت آمیز نباشد، شما دچار مشکلات زیادی می شوید. پس از اینکه جراح مورد نظر خود را انتخاب نمودید، می توانید برند محبوب خود را انتخاب نمایید. شما حتما باید با دندانپزشک خود در خصوص انتخاب نوع ایمپلنت مشورت نمایید. مهم ترین تفاوت میان ایمپلنت سوئیسی و آلمانی تفاوت قیمت می باشد. ایمپلنت های سوئیسی علاوه بر کیفیت و محبوبیت بالا، قیمت بالاتری دارند. به یاد داشته باشید همانطور که گفته شد برخی از ایمپلنت های آلمانی دارای  قیمت بالاتری می باشند.

در بررسی سوال ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟ باید گفت ایمپلنت های آلمانی دارای کیفیت های بی نظیری هستند. خوب است بدانید شما برای کاشت ایمپلنت های سوئیسی باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. توجه داشته باشید این نوع ایمپلنت ها به نسبت ایمپلنت های آلمانی قیمت بالاتری دارند.

ایمپلنت های آلمانی و سوئیسی چه تفاوت هایی دارند؟

به منظور پاسخ به سوال ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی؟  باید به صورت جداگانه تفاوت های ایمپلنت سوئیسی و آلمانی را بیان کنیم.

ایمپلنت های آلمانی و سوئیسی چه تفاوت هایی دارند؟

  • یکی از ویژگی های مهم ایمپلنت های سوئیسی، عمر بالای آنها می باشد. همانطور که گفته شد کیفیت این نوع ایمپلنت بسیار بالا می باشد.
  • بهتر است بدانید ایمپلنت های آلمانی کیفیت بسیار بالایی دارند. کاشت این نوع ایمپلنت همیشه با درصد موفقیت بالایی انجام می شود. اگر از لحاظ کاشت بررس کنیم، ایمپلنت های سوئیسی به نسبت ایمپلنت های آلمانی مقاوم تر هستند.
  • به یاد داشته باشید قیمت ایمپلنت های آلمانی به نسبت ایمپلنت های سوئیسی پایین تر می باشد.
  • قطعات ایمپلنت های سوئیسی همیشه در دسترس هستند، ولی قطعات ایمپلنت های آلمانی کمتر در معرض دسترس قرار دارند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت مفصل به سوال ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی پاسخ دادیم. بهتر است بدانید برندهای آلمانی و سوئیسی جزو بهترین برندها شناخته شده اند. همانطور که گفته شد کیفیت بالای برند سوئیسی آن را به یک برند خاص تبدیل کرده است. این نوع برند معمولا سازگاری بالایی دارد. به یاد داشته باشید قیمت و هزینه ایمپلنت آلمانی پایین تر از ایمپلنت های سوئیسی می باشد.