برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در یاسوج

ایمپلنت دندان یکی از بهترین اقداماتی درمانی و زیبایی است که می توان برای دندان های از دست رفته انجام داد. موضوعی که همواره در مورد ایمپلنت دندان وجود دارد، قیمت ایمپلنت دندان است. برخی از افراد به دلیل بالا بودن قیمت ایمپلنت دندان از انجام آن منصرف می شوند. در حالی که کلینیک دندانپزشکی روشا به شما کمک می کند که بهترین خدمات را در کنار پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان دریافت کنید. پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی، مزایای بسیار زیادی دارد. اول اینکه می توانید به صورت خرد خرد هزینه ایمپلنت را پرداخت کنید. دوم اینکه فشار زیادی برای پرداخت کل هزینه به شما وارد نخواهد شد.

یاسوج؛ مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد

یاسوج، یکی از شهرهایی است که قبلا با نام روستا شناخته می شد؛ اما در حال حاضر مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است. این شهر که دارای مردم بسیار با فرهنگ و لر است، توانسته به یکی از شهرهای خوش آب و هوا نیز تبدیل شود. در حال حاضر، یاسوج دارای خدمات پزشکی و دندانپزشکی خوبی است. ولی در صورتی که نیاز به دریافت خدمات نزد بهترین پزشکان را دارید، می توانید به استان تهران سفر کنید.

قیمت ایمپلنت دندان در یاسوج چقدر است؟

هر واحد ایمپلنت در شهر سیرجان به طور میانگین 8.500.000 الی 30.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در یاسوج چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در یاسوج بر اساس مدل ایمپلنت تعیین می شود. برخی از برندهای ایمپلنت دندان گران تر از برخی دیگر هستند. به همین خاطر، می بایست این ایمپلنت ها را بر اساس بودجه و کیفیت آن ها تعیین کنید. بدیهی است که هر چقدر کیفیت ایمپلنت دندان بیشتر باشد و برند تولید کننده آن هم معروف تر باشد، قیمت ایمپلنت افزایش پیدا می کند. پرداخت اقساطی و هزینه ماهانه ایمپلنت دندان بر اساس نوع ایمپلنت و هزینه کل آن تعیین می شود.

روش های پرداخت هزینه ایمپلنت دندان در یاسوج

کلینیک دندانپزشکی روشا به عنوان یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در زمینه ایمپلنت دندان، شرایط خاصی را برای مردم یاسوج در نظر گرفته است. مردم یاسوج می توانند با پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به سه صورت اقساطی، نقدی و یا دو قسطه، کل هزینه ایمپلنت دندان را با سهولت بیشتری پرداخت کنند. بنابراین، اگر درگیر قیمت ایمپلنت هستید، می توانید با این کلینیک در ارتباط باشید.

پرداخت نقدی قیمت ایمپلنت دندان

ساده ترین روش برای پرداخت قیمت ایمپلنت دندان، پرداخت نقدی است. در این روش دیگر نیازی به دادن چک نیست و می توانید کل هزینه را از همان ابتدا پرداخت کنید. کلینیک دندانپزشکی روشا با قیمت بسیار مناسب ایمپلنت های دندانپزشکی، به شما کمک می کند تا بهترین قیمت ایمپلنت را به صورت نقدی پرداخت کنید.

بنابراین، خیالتان از بابت پرداخت نقدی و مناسب بودن قیمت ایمپلنت دندان راحت باشد. برای اینکه لیست قیمت ایمپلنت دندان به صورت نقدی را دریافت کنید، می توانید با شماره تلفن های این کلینیک در ارتباط باشید.  

پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان با چک

پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان با چک، یکی دیگر از روش های پرداخت قیمت ایمپلنت دندان است. کلینیک دندانپزشکی روشا برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی شرایط خاصی را در نظر گرفته است. به طوری که بر اساس تعداد دندان های ایمپلنت می توانید شرایط اقساطی متفاوتی نیز داشته باشید.

با توجه به اینکه هزینه پرداختی برای افرادی که قصد انجام ایمپلنت برای بیش از 7 دندان خودشان را دارند، زیاد است؛ کلینیک روشا یک شرایط خاص برای پرداخت این هزینه برای مردم یاسوج در نظر گرفته است. بدین صورت که در ابتدا 30 درصد از کل مبلغ نقدی و برای مابقی 7 فقره چک 7 ماهه خواهند داد.

اگر تعداد دندان های ایمپلنت زیر 4 عدد باشد، لازم است که 50 درصد از کل را به صورت نقدی پرداخت کنند و مابقی را در 5 قسط 5 ماهه پرداخت خواهند کرد. اگر تعداد دندان های ایمپلنت بین 4 تا 7 عدد باشد نیز می توان 40 درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی و مابقی را به صورت اقساط 6 ماهه در 6 چک پرداخت کرد.

پرداخت دو قسطه قیمت ایمپلنت دندان بدون چک

یکی دیگر از روش های پرداخت قیمت ایمپلنت دندان در یاسوج در کلینیک روشا این است که به صورت دو قسطه هزینه ایمپلنت را پرداخت کنید. برای این کار لازم است که ابتدا هفتاد درصد از کل مبلغ ایمپلنت را به صورت یکجا پرداخت نمایید. سپس می توانید در زمان نصب روکش ایمپلنت، مابقی یعنی 30 درصد از کل مبلغ را پرداخت نمایید. به طور مثال، اگر کل هزینه ایمپلنت دندان شما 10 میلیون تومان شده باشد، می توانید 7 میلیون آن را در همان ابتدا و 3 میلیون آن را در زمان نصب ایمپلنت پرداخت کنید.

شرایط ویژه کلینیک روشا برای مردم شهر یاسوج

کلینیک دندانپزشکی روشا جزء کلینیک های دندانپزشکی معتبر در استان تهران محسوب می شود که در آینده ای نزدیک در شهر یاسوج هم شعبه خواهد شد. شاید در ابتدای امر تصور کنید که سختی راه به شما اجازه رزرو وقت از کلینیک دندانپزشکی روشا را نمی دهد. اما در نظر داشته باشید که این کلینیک تمامی خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه می کند. پس می توانید پس از انجام ایمپلنت دندان، خیلی زود به خانه بازگردید.

شرایط ویژه ای از سوی کلینیک دندانپزشکی روشا برای مردم شهر یاسوج در نظر گرفته شده است. اول اینکه شما مراحل ایمپلنت دندان را نزد دندانپزشکان خبره و با تجربه انجام می دهید. بنابراین، دیگر نیازی به نگرانی جهت پس زدن ایمپلنت دندان و این موضوعات نیست.

دوم اینکه امکان پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک روشا برای شما فراهم شده است. پس می توانید با توجه به شرایط مالی خودتان از این مجموعه خدمات دریافت کنید. سومین موضوع هم اینکه در این کلینیک کلیه خدمات ایمپلنت با ضمانت به شما ارائه می شود.

جمع بندی

کلینیک دندانپزشکی روشا یکی از کلینیک های دندانپزشکی معروف در استان تهران است. همه مردم یاسوج می توانند برای انجام ایمپلنت دندان، به این کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند و مراحل درمان دندان های آسیب دیده خودشان را انجام دهند. با توجه به فراهم شدن امکان پرداخت اقساطی قیمت ایمپلنت دندان، می توانید با خیالی راحت تر مراحل ایمپلنت دندان را در این مجموعه انجام دهید. در نهایت پس از انجام ایمپلنت، یک ضمانت نیز به شما ارائه می شود.