برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در سمنان

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان به معنی کاشت دندان مصنوعی در لثه است. این دندان مصنوعی برعکس دندان مصنوعی قدیمی که متحرک بودند، دارای ریشه هستند و در فک تثبیت می شوند.

جابجایی دندان مصنوعی می تواند به لثه آسیب برساند و یا مواد غذایی در زیر و اطراف آن جمع شود که زمینه پوسیدگی مابقی دندانها را فراهم نماید.

ایمپلنت کردن دندان و کاشت دندان در فک معایب و سختی های دندانهای مصنوعی متحرک قدیمی را ندارد. برای ایمپلنت کردن، لثه فرد را با جراحی و یا با لیزر و بدون جراحی و بخیه به قطر و ارتفاع مشخصی سوراخ می نمایند. ایمپلنت هر دندان مانند دندانهای طبیعی با یکدیگر متفاوت است. ریشه ایمپلنت دندان را در حفره ایجاد شده قرار داده و صبر می کنند تا تثبیت شود.

منظور از تثبیت، رشد استخوان فک در اطراف ریشه ایمپلنت است که از حرکت کردن ایمپلنت در محل خود جلوگیری می نماید. بعد از کاشت ریشه و تثبیت آن که حدود 3 الی 4 ماه طول می کشد، نوبت قرار دادن تاج ایمپلنت است، پزشک با چسبهای خاص دندانپزشکی تاج را روی ایمپلنت قرار داده و تثبیت می نماید.

شرایط حفاظت از دندان کاشته شده چیست؟

ایمپلنت دندان مانند دندانهای طبیعی نیاز به حفاظت و مراقبت دارد. یکی از مهمترین مراقبتها از ایمپلنت، رعایت بهداشت دهان و دندان است. مسواک کردن، کشیدن نخ دندان و شستشوی دهان با دهانشویه های غیر الکلی برای فردی که ایمپلنت نموده لازم است. نظافت ایمپلنت بهتر است با مسواک نرم انجام شود.

نکته دیگری که برای مراقبت از ایمپلنت باید مورد توجه قرار بگیرد، توجه به رژیم غذایی است، خوردن غذاهای سفت و سخت و نوشیدنی ها کافئین دار می تواند به ایمپلنت آسیب برساند.

سیگار کشیدن و خوردن مشروبات الکلی نیز برای افرادی که ایمپلنت کرده اند مناسب نیست. استفاده از نایت گارد در افرادی که شبها دندان قروچه دارند، بعد از ایمپلنت، لازم و ضروری است. مراجعه دوره ای به پزشک، هر شش ماه یکبار، بهتر است صورت بگیرد.

با توجه به قیمت ایمپلنت و تاثیر آن بر زیبایی چهره، رعایت نظافت و مراجعه دوره ای به پزشک و توجه به رژیم غذایی و سلامتی فردی برای مراقبت از ایمپلنت ضروری است.

قیمت ایمپلنت دندان در سمنان

هزینه ایمپلنت در شهر سمنان به طور میانگین 7.000.000 الی 29.000.000 تومان برای هر واحد ایمپلنت می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

چرا ایمپلنت دندان لق می شود؟

لق شدگی ایمپلنت دندان دو حالت دارد یا مربوط به تاج ایمپلنت است یا مربوط به ریشه آن است. لق شدگی ریشه ایمپلنت می تواند مربوط  به بیماریهای زمینه ای فرد یا مصرف داروهای خاص باشد. برای اینکه ریشه ایمپلنت در جای خود تثبیت شود، استخوان فک در اطراف آن باید رشد نماید. بیماریهایی مانند دیابت، ناراحتی قلب و عروق، سکته، سرطان، پوکی استخوان و غیره می تواند مانع رشد استخوان فک در اطراف ایمپلنت شود. داروهای کورتونی یا استروئیدی از دیگر عوامل موثر در عدم تثبیت ایمپلنت می باشد. شیمی درمانی و پرتو درمانی نیز ممکن است منجر به تحلیل استخوان فک و لق شدگی ایمپلنت گردند.

چرا ایملنت دندان لق می شود

سیگار کشیدن و مشروبات الکلی یا خوردن غذاهای سفت و سخت یا عدم رعایت بهداشت دهان و دندان در لق شدگی تاج و یا ریشه ایمپلنت موثر است.

در صورتی که ایمپلنت دندان لق شود چه انجام دهیم؟

در صورت مشاهده لق شدگی ایمپلنت باید سریع به پزشک معالج مراجعه نمایید تا توسط پزشک مشکل تشخیص داده و در صورت امکان رفع شود. لق شدگی ایمپلنت می تواند منجر به عفونت  گردد و در صورت عدم درمان صحیح زندگی فرد را به خطر اندازد.

لق شدگی مربوط به تاج معمولا راه حل ساده ای دارد و با چسبهای ویژه دندانپزشکی برطرف می شود. لق شدگی ایمپلنت اگر مربوط به ریشه باشد ممکن است نیاز به پیوند استخوان و یا تعویض ایمپلنت و استفاده از یک ایمپلنت با قطر بیشتر داشته باشد.

با توجه به تاثیر ایمپلنت در زیبایی و قیمت ایمپلنت، حفاظت و مراقبت از آن لازم است. انجام آزمایشات لازم قبل از کاشت دندان و نداشتن بیماریهای خاص تا حد زیادی می تواند از بروز مشکلات و هزینه های درمان و ترمیم بعدی ایمپلنت دندان جلوگیری نماید.

کاشت دندان all on 6  به چه معنی است؟

ایمپلنت دندان می تواند به صورت تک دندان باشد یا به صورت چند دندان و یا تمام دندانها باشد. ایمپلنت چند دندان در کنار هم یا تمام دندانها، می تواند به صورت یک ریشه برای هر دندان باشد یا به صورت مثلا 3 دندان با دو ریشه باشد.

کاشت دندان all on 6 به چه معنی است

در حالت all on 6 یعنی همه ایمپلنتهای کنار هم، کلا با 6 ریشه در فک قرار می گیرند. کاشت همه ایمپلنتها با تعداد 4 یا 8 یا 10 ریشه نیز امکان پذیر است. هر چه تعداد ریشه ها کمتر باشد تعداد سوراخهای ایجاد شده در فک کمتر است. انتخاب تعداد ریشه برای ایمپلنتها توسط پزشک با توجه به شرایط بیمار تعیین می شود. قیمت ایمپلنت تمام دندانها با تعداد ریشه کمتر، هزینه کمتری را برای مشتری رقم می زند.

آیا کاشت دندان در کلینیک روشا خوب است؟

کلینیک روشا یک مرکز تخصصی دندانپزشکی است که زیر نظر بهترین متخصصان دندانپزشکی اداره می شود. ایمپلنت دندان در کلینیک روشا با ضمانت و تحت شرایط اقساط انجام می شود. این کلینیک قصد احداث شعبه در مراکز استانها را دارد و برای مراجعین از شهرهای اطراف شرایط ویژه از نظر نوبت دهی و پرداخت هزینه ها در نظر دارد. برای اطلاع بیشتر از شرایط ویژه اقساط و قیمت ایمپلنت و نوع ضمانت می توانید به وب سایت کلینیک روشا مراجعه نمایید.

پرداخت هزینه های ایمپلنت دندان در کلینیک روشا به صورت اقساطی چگونه است؟

کلینیک روشا جهت استفاده بیشتر مردم از خدمات نوین دندانپزشکی، شرایط اقساطی پرداخت هزینه های ایمپلنت را پیشنهاد داده است. در صورتی که مراجعین به کلینیک روشا از شهرستان مراجعه نمایند نوبت دهی آنها در اولویت کاری قرار می گیرد. سعی شده است برای رضایت مشتریهای شهرستانی کار آنها در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام شود.

قیمت ایمپلنت و نحوه پرداخت هزینه های ایمپلنت دندان به صورت اقساطی در وب سایت کلینیک ذکر شده است. مشاورین مرکز کلینیک روشا پاسخگوی مراجعین به صورت آنلاین و تلفنی می باشند.