برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بابل

قیمت ایمپلنت یکی از سوالات متداول کسانی است که می خواهند از شر مشکل دندان از دست رفته خلاص شوند. اخیراً تعداد افرادی که از درمان ایمپلنت استفاده می کنند به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به لطف این روش درمانی، به ویژه برای کسانی که تمایلی به استفاده از دندان مصنوعی ندارند، می توان دندان های از دست رفته را کامل کرد و لبخند زیباتری داشت. در عین حال این امکان برای فرد وجود دارد که ساختار دندانی زیباتری به خصوص در مورد ایمپلنت دندان های جلویی داشته باشد.

پس از این درمان که با پروتز قرار داده شده در استخوان فک و دندان مخصوص آماده شده انجام می شود، می توان گفت تشخیص دندان های ایمپلنت و واقعی بسیار دشوار است. این واقعیت که نتیجه بسیار طبیعی ارائه می دهد یکی از دلایلی است که اغلب افراد این روش درمان را ترجیح می دهند. در این مرحله، بیایید شروع کنیم به توضیح تمام سوالاتی که بیماران در مورد قیمت ایمپلنت می‌پرسند.

قیمت ایمپلنت دندان در بابل

هزینه هر واحد ایمپلنت در بابل حدودا 8.000.000 الی 28.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

شرایط و قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بابل

در مورد شرایط و قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در بابل توجه داشته باشید که ما به زودی در شهرستان شما بابل نیز شعبه کلینیک دندانپزشکی تخصصی می زنیم. با این حال بیماران این شهرستان طبق برنامه ریزی های انجام شده می توانند در کمترین زمان ممکن درمان موثر خود را دریافت و به شهر خود بازگردند. مزایای انجام ایمپلنت در کلینیک روشا می تواند شامل پرداخت اقساطی هزینه، ارائه شرایط ویژه برای بیماران شهرستانی، انجام درمان توسط بهترین متخصصان دندانپزشکی و ضمانت کیفیت خدمات ارائه شده باشد.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت چیست؟

بیماران اغلب مایلند رقم واضح و ثابتی در مورد قیمت ایمپلنت بشنوند. با این حال، همانطور که می توان انتظار داشت، نمی توان در مورد رقم ثابتی از قیمت این روش درمان صحبت کرد. زیرا این قیمت ها بسته به دلایل مختلف می تواند تغییر کند. بنابراین، کاملاً طبیعی است که بیماران در تحقیقات قیمتی خود با اعداد مختلفی مواجه شوند. می توان گفت که مهمترین پارامتر در رابطه با عوامل موثر بر قیمت، ایمپلنت مورد استفاده است.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت

این ماده که ساختاری پیچ مانند دارد امروزه توسط شرکت های مختلف تولید می شود. در نتیجه شرکت ها می توانند این محصولات پزشکی را با قیمت های متفاوت در بازار عرضه کنند. این یکی از عواملی است که بر قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد. اینکه کدام شرکت محصول مواد ایمپلنت تولید شده با استفاده از مواد تیتانیوم را تولید کرده، بر بودجه ای که باید برای این فرآیند اختصاص داده شود نیز تاثیرگذار است. در این مرحله، صحبت در مورد کیفیت مفید خواهد بود. به سختی می توان گفت که تمام ایمپلنت های تولید شده توسط شرکت های مختلف از کیفیت یکسانی برخوردار هستند. محصولات دارویی با کیفیت بالاتر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. با این حال، می توان از آنها برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد یا نتیجه رضایت بخش تری ارائه داد. قیمت محصولات با کیفیت پایین نیز با ارقام کمی کمتر مطابقت دارد. در نتیجه می توان گفت کیفیت این متریال به کار رفته یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت است.

تجربه دندانپزشکی که درمان ایمپلنت را انجام خواهد داد نیز عامل تعیین کننده دیگری در تعیین قیمت ایمپلنت است. علاوه بر این، تعداد دندان های از دست رفته یا به عبارتی تعداد ایمپلنت ها نیز در فهرست عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت قرار دارد. اگر ایمپلنت مورد استفاده از خارج از کشور وارد شود، نرخ ارز نیز وارد عمل می شود. در نتیجه نرخ ارز نیز بر قیمت تاثیر می گذارد و باعث نوسان قیمت این روش درمانی می شود.

به طور کلی می‌توان تمام عوامل مؤثر بر قیمت ایمپلنت را در قالب یک فهرست کوتاه خلاصه کرد:

  • لیست قیمت های پایه تعیین شده توسط انجمن دندانپزشکی ایران
  • کدام شرکت ایمپلنت مورد استفاده را تولید کرده است؟
  • تجربه دندانپزشک در انجام درمان ایمپلنت
  • وضعیت سلامت عمومی دهان و دندان بیمار
  • ساختار فک و استخوان فک بیمار
  • چند درمان ایمپلنت انجام خواهد شد
  • سیاست قیمت گذاری کلینیکی که درمان ایمپلنت را انجام خواهد داد
  • روش پرداخت (نقد یا اقساطی)

هزینه ایمپلنت تک دندان چقدر است؟

گاهی اوقات بیماران فقط یک دندان خود را از دست می دهند. در این صورت سوالات به سمت قیمت ایمپلنت تک دندان سوق پیدا می کند. اما برای اطلاع از قیمت باید بدانید که دندان از دست رفته در کجای استخوان فک قرار دارد.

هزینه ایمپلنت تک دندان چقدر است

این به یک معاینه ساده نیاز دارد. اگر قرار باشد ایمپلنت برای دندانی که در پشت استخوان فک قرار دارد ساخته شود، نگرانی های زیبایی نیز کمتر می شود. ممکن است قیمت ها کمی پایین تر باشد. با این حال، دندان های قدامی بیشتر قابل مشاهده هستند و نگرانی های زیبایی نیز در مورد آنها بیشتر است. در این مورد، اگرچه قیمت ایمپلنت تفاوت زیادی ندارد، اما ممکن است با ارقام کمی بالاتر مطابقت داشته باشد. این واقعیت که استفاده از پودر استخوان در محدوده درمان روی بیمار اعمال می شود نیز بر قیمت این درمان برای یک دندان تکی تأثیر می گذارد.

چند ایمپلنت در روز کاشته می شود؟

موضوع دیگری که به اندازه قیمت ایمپلنت جالب توجه است تعداد ایمپلنت هایی است که می توان در یک روز کاشت. این درست نیست که در یک جلسه فقط یک ایمپلنت میتواند کاشته شود. همچنین امکان کاشت 12 یا حتی 14 ایمپلنت در یک روز وجود دارد. بیایید در این مرحله یک یادآوری کوچک داشته باشیم. وضعیت استخوان فک بیمار نیز برای این درمان اهمیت فوق العاده ای دارد. استخوان فک باید دارای تراکم مناسب برای درمان مورد نظر باشد. با این حال، می توان گفت که درمان ایمپلنت را می توان برای هر دو فک پایین و فک بالا در یک روز اعمال کرد. اگر با دندانپزشک خود صحبت کنید، می توانید اطلاعاتی در مورد تعداد ایمپلنت مورد نیاز و سطح تراکم استخوان فک به دست آورید. علاوه بر این، از قیمت ایمپلنت مطلع می شوید و درمان در بازه زمانی مناسب برای شما انجام می شود.