برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در اهواز

عواملی در تعیین قیمت ایمپلنت نقش دارند را می توان شامل نام تجاری ایمپلنت، تعداد ایمپلنت ها، نوع پروتز دندانی که در قسمت بالایی ایمپلنت قرار می گیرد و اینکه آیا غشای پیوند اضافی مورد نیاز است یا خیر، دانست. بنابراین قیمت نهایی فقط با توجه به معاینه پزشک متخصص و انتظار بیمار از درمان قابل تعیین است.

قیمت ایمپلنت همچنین ممکن است بسته به اینکه آیا درمان های دیگری نیز قبل یا بعد از درمان ایمپلنت مورد نیاز است متفاوت باشد. در این مقاله سعی می کنیم به تمامی سوالات شما در مورد درمان ایمپلنت پاسخ دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان

هزینه هر واحد ایمپلنت در شهر اهواز حدودا مابین 7.000.000 الی 28.000.000 تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان

درمان ایمپلنت اساساً ایجاد یک ریشه دندان محکم با قرار دادن پیچ های ساخته شده از تیتانیوم در استخوان فک است. هدف این است که دستگاه پیچ مانندی که روی استخوان فک قرار می گیرد، با ساختار استخوانی که در آن قرار گرفته است سازگار شود. پس از این دوره سازگاری تقریباً 3-2 ماهه، یک رو بنا به نام اباتمنت روی ایمپلنت قرار می گیرد.

تعیین قیمت ایمپلنت دندان یک فرآیند تا حدودی پیچیده است زیرا عوامل زیادی بر آن تاثیرگذار هستند. از آنجایی که ساختار دهان، فک و دندان هر بیمار یکسان نیست، ناراحتی و انتظارات پس از درمان در هر بیمار می تواند تغییر کند. علاوه بر این، ویژگی های ایمپلنت مورد استفاده، برند و نوع پروتز نیز می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. در زیر تمامی عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

چه عواملی بر قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد؟

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت ایمپلنت دندان کدامند؟ استخوان فک انسان در طول سال ها با از دست دادن دندان ها و بافت های نرم خود فرسوده می شود. از آنجایی که کاشت ایمپلنت فرآیند قرار دادن ریشه دندان مصنوعی به طور مستقیم بر روی استخوان فک است، دندانپزشک فک را با جزئیات بررسی می کند. مثلا اگر استخوان فک به اندازه کافی برای ایمپلنت قوی نباشد، ممکن است این بیمار نیاز به استفاده از “گرافت- پودر استخوان” نیز داشته باشد. انجام این کاربرد اضافی باعث می شود که با هزینه های اضافی غیر از هزینه های استاندارد ایمپلنت مواجه شوید.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت

سایر عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت عبارتند از:

  • اگر نیازهای درمانی متفاوتی در دهان وجود داشته باشد، ممکن است قیمت قبل از اقدام به درمان ایمپلنت تغییر کند.
  • در صورت نیاز به پودر استخوان یا افزودن استخوان، یعنی در صورت انجام جراحی اضافی، ممکن است قیمت افزایش یابد.
  • قیمت ایمپلنت ها در اغلب موارد به یورو و دلار است و قیمت ها تحت تاثیر تغییرات ارزی قرار می گیرند.
  • ایمپلنت ها ریشه های دندان مصنوعی و پروتز هایی هستند که برای استفاده مادام العمر برنامه ریزی شده اند. از ریشه آغاز می شوند و بنابراین باید تمام وظایف دندان اصلی را انجام دهند. در حقیقت با کاشت ایمپلنت نباید بیمار عدم وجود دندان را در دهان خود احساس کند. علاوه بر این، باید بتواند به سرعت با ساختار فک سازگار شود. از آنجایی که تولید یک ایمپلنت سالم با تمام این ویژگی ها با ابزارهای پیشرفته انجام می شود، قیمت آن می تواند بالا باشد.
  • حساسیت در ایمپلنت های ناحیه زیبایی (دندان های جلویی) باید بیشتر باشد.
  • از آنجایی که ایمپلنت جایگزین ریشه دندان می شود، باید با ساختار فک و دهان هماهنگی کامل داشته باشد. برای رسیدن به این هدف، برخی از بیماران ممکن است نیاز به انجام پیش درمانی داشته باشند. انجام عملیات اضافی برای مناسب ساختن دهان و فک برای ایمپلنت ممکن است قیمت را افزایش دهد.

مواردی که در قیمت درمان ایمپلنت دندان باید در نظر گرفته شود

درمان ایمپلنت روز به روز رایج تر می شود و با این شیوع، جستجوی بیماران برای قیمت ایمپلنت مقرون به صرفه افزایش می یابد. بسیار مهم است که هنگام دریافت مراقبت های بهداشتی تصمیم درستی بگیرید. بنابراین می خواهیم در مورد برخی از مسائلی که باید در مورد قیمت ایمپلنت دندان در نظر گرفته شود صحبت کنیم.

  • اعتماد به کلینیکی که قرار است ایمپلنت در آن کاشته شود ضروری است.
  • اطلاعات دقیق را از کلینیک بر روی کاغذ دریافت کنید.
  • درباره برند ایمپلنتی که باید اعمال شود تحقیق کنید.
  • اگر قیمت‌ها را از کلینیک‌های مختلف دریافت کرده‌اید، هنگام مقایسه آن‌ها، بدانید که شامل چه مواردی می‌شود.
  • پیشنهاد قیمت باید شامل ایمپلنت و تاج باشد. ممکن است استفاده از سیستم های پیچ اضافی یا سیستم های پایه ضروری باشد. هزینه های اضافی برای این سیستم ها اضافه می شود که مزایای بزرگی را برای کسانی که به آن نیاز دارند فراهم می کند.
  • اطلاعات دقیقی را از دندانپزشک خود دریافت کنید تا برای برنامه های کاربردی دیگری غیر از روش هایی که برای سلامت دهان و دندان شما مفید است هزینه نکنید.
  • همچنین برای سیستم‌های پیچی هیبریدی، t-base و … هزینه اضافی وجود دارد.

برندهای مختلف ایمپلنت

همانطور که گفتیم قیمت ایمپلنت در برندهای مختلف آن متفاوت است. اگرچه امروزه برندهای زیادی برای ایمپلنت در بازار وجود دارد، توصیه های پزشک و تحقیقات برند شما هنگام انتخاب یک برند مهم است. اکنون برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که موفقیت خود را ثابت کرده اند. اگرچه کشور محل تولید ایمپلنت نیز در انتخاب برند ایمپلنت مهم است، اما مهم ترین نکته کیفیت ایمپلنت می باشد. مارک های ایمپلنتی که ما در کلینیک خود ترجیح می دهیم به شرح زیر است.

انواع ایمپلنت

ITI (Straumann): این نوع ایمپلنت ها از ارجح ترین موارد هستند و اصالتاً سوئیسی می باشند. این شرکت که دارای اختراعات بسیاری برای خود است، توصیه شده ترین برند توسط پزشکان است. این برند یکی از اولین شرکت هایی است که در جهان ایمپلنت تولید می کند.

همچنین ایمپلنت‌های Cis، Avest، ICX، megagen، biotem، Neodent، IRES، ARGON، از جمله برندهایی هستند که توسط اغلب افراد ترجیح داده می‌شوند.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در اهواز چقدر است؟

شعبه شهرستان اهواز ما در کلینیک روشا به زودی تاسیس خواهد شد اما شما برای استفاده از خدمات تضمینی ما می توانید به شعبه تهران مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن، خدمات مد نظر خود را با کیفیت بالا دریافت کنید. ما شرایط ویژه ای برای مراجعه کنندگان خود از شهرستان ها در نظر گرفته ایم. شما می توانید با استفاده از خدمات کلینیک روشا انجام ایمپلنت توسط بهترین متخصصان را به صورت اقساطی دریافت کنید.