برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در ارومیه

پیش از صحبت در مورد قیمت ایمپلنت دندان بهتر است در رابطه با فرآیند این روش درمان توضیحاتی ارائه کنیم. ایمپلنت ها همان پیچ های از جنس تیتانیوم هستند. هدف از پیاده سازی پروسه ایمپلنت ایجاد جایگزین ریشه دندان سالم در محل دندان های از دست رفته است. این ریشه بر روی استخوان فک قرار می گیرد و در این فرآیند از سازگاری آن با استخوان فک اطمینان حاصل می شود. استخوان درون شیارها پر می شود، سازگار می گردد و نتیجه دائمی کاشت دندان انجام می شود. البته مراقبت از دهان و دندان نیز در فرآیند ماندگاری، بسیار مهم است.

قیمت ایمپلنت دندان در ارومیه

قیمت ایملنت دندان در ارومیه مبلغی بین 7.000.000 الی 26.000.000 به ازای هر واحد می باشد

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در ارومیه چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان می تواند به صورت اقساطی نیز تعیین شود. ما شعبه کلینیک روشا را در ارومیه به زودی ایجاد خواهیم کرد اما تا آن زمان کلینیک ما در تهران به تمام بیماران مراجعه کننده از شهرستان ها خدمات با شرایط ویژه ارائه می کند. خدمات ما شامل انجام ایمپلنت به صورت اقساطی، با ضمانت کیفیت و ارائه توسط بهترین متخصصان دندانپزشکی است

درمان ایمپلنت یک عمل جراحی است. فرآیند درمان ایمپلنت به صورت زیر انجام می شود:

  • ابتدا ناحیه ای که ایمپلنت در آن قرار می گیرد با استفاده از بی حسی موضعی بی حس می شود. به این ترتیب در حین عمل چیزی احساس نمی کنید.
  • سپس با توجه به ابعاد ایمپلنت، شکاف هایی در استخوان فک باز می شود. شما می توانید آن را به عنوان پروسه ای معکوس کشیدن دندان در نظر بگیرید.
  • پیچ تیتانیوم در ناحیه قرار می گیرد و پس از آن پودر استخوان را می توان اضافه کرد.
  • ناحیه لثه باز شده با بخیه بسته می شود.
  • زمان همجوشی استخوان مورد انتظار به طور متوسط ​​2 تا 3 ماه طول می کشد.
  • قالب ها گرفته می شود و دندان های برنامه ریزی شده تحویل داده می شوند.
  • سیستم های اباتمنت ویژه ای برای ساختار بالا، نواحی زیبایی و بیشتر دندان های خلفی وجود دارد. با اباتمنت های پایه T و اباتمنت های زیرکونیومی، از بین رفتن زیبایی و عملکرد غیر ممکن می شود.

کاشت موفقیت آمیز و اصولی یک ایمپلنت نیاز به زمانی حدود 15 الی 20 دقیقه دارد. با این حال، فرآیند ادغام ایمپلنت با استخوان فک بسیار بیشتر به طول می انجامد. مدت زمان این روند ادغام را می توان 2 ماه برای فک پایینی و 3 ماه برای فک بالایی در نظر گرفت. البته در برخی موارد ممکن است لازم باشد برای این منظور حتی تا 6 ماه نیز صبر کنید. پس از اطمینان از سازگاری استخوان و ایمپلنت با یکدیگر، ایمپلنت باز شده و شروع به ساخت پروتزهای برنامه ریزی شده می شود. در برخی از بیماران، ممکن است بافت استخوانی کافی در ناحیه برای کاشت وجود نداشته باشد. در این حالت کاربردهایی مانند تقویت و پیوند استخوان در ناحیه مربوطه انجام می شود و بافت استخوانی به سطح مورد نظر کشیده می شود.

نکاتی برای بعد از انجام ایمپلنت دندان

اطلاعات غلط زیادی به خصوص در فضای مجازی در مورد درمان ایمپلنت، مراقبت ها و اتفاقات بعد از آن، قیمت ایمپلنت و … وجود دارد. به همین دلیل است که اکثر بیماران در مراجعه به دندانپزشک تردید دارند. به طور کلی تصور می شود که پس از کاشت ایمپلنت درد، ناراحتی و مشکلات زیادی وجود دارد. وقتی فرآیند ایمپلنت دندان موفقیت آمیزی داشته باشید، نیازی به نگران شدن نیست. طبیعی است که این پروسه از فردی به فرد دیگر تفاوت داشته باشد. به عنوان اطلاعات کلی بعد از درمان ایمپلنت موارد ذیل را مد نظر داشته باشید:

نکاتی برای بعد از انجام ایمپلنت دندان
  • در این فرآیند، داروها باید به طور منظم استفاده شوند.
  • معمولاً مصرف آنتی بیوتیک 1 روز قبل از عمل درخواست می شود. پس از عمل باید طبق توصیه پزشک از داروها استفاده شود.
  • از آنجایی که بیهوشی در طول فرآیند جراحی اعمال می شود، هیچ درد یا ناراحتی توسط بیمار احساس نمی گردد. پس از آن، ممکن است درد، تورم یا سوزن سوزن شدن مانند کشیدن دندان وجود داشته باشد. با این حال بیمارانی که به طور منظم از این داروها استفاده می کنند با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.
  • با وجود استفاده از تمام داروهایی که برای اهداف احتیاطی داده می شود، مقدار کمی تورم ممکن است وجود داشته باشد، اما در مدت کوتاهی از بین می رود.

تفاوت بین بریج و ایمپلنت در چیست؟

در کنار قیمت ایمپلنت برخی افراد این پرسش را مطرح می کنند که تفاوت بین بریج و ایمپلنت در چیست؟ کمبود دندان یکی از مهم ترین عواملی است که هم بر سلامت دهان و هم بر وضعیت روانی فرد تأثیر منفی می گذارد. کمبود دندان به خصوص در دندان های جلویی می تواند با برهم زدن زیبایی لبخند فرد باعث ایجاد تصاویر ناخواسته شود. امروزه روش های درمانی متعددی برای از بین بردن دندان های از دست رفته اعمال می شود. بهترین و موثرترین این روش ها ترجیحاً بریج ها و ایمپلنت ها هستند.

بریج و ایمپلنت درمان های متفاوتی هستند. برای درمان بریج، دندان های دو طرف ناحیه با فاصله بریده شده و دندان مصنوعی به این دو دندان متصل می شود. در درمان ایمپلنت، ریشه دندان مصنوعی با قرار دادن ایمپلنت در استخوان فک به عنوان ریشه دندان ایجاد می شود. جدا از روند درمان، هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما مهم ترین تفاوت این دو در مدت زمان استفاده است. در حالی که درمان بریج طول عمر متوسطی بین 10 تا 15 سال دارد، ایمپلنت ها برای استفاده در تمام طول عمر طراحی شده اند. با این حال، مدت زمان استفاده در هر دو درمان تحت تأثیر عوامل زیادی مانند مراقبت از دهان و عادات صحیح خوردن و آشامیدن است.

چرا قیمت ایمپلنت متفاوت است؟

قیمت ایمپلنت بسته به ویژگی هایی مانند، برند ایمپلنت، نوع کاشت و … متفاوت است. عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

  • پزشک معالج: درمان ایمپلنت باید توسط پزشک متخصص انجام شود. مدرک و تجربه متخصص در قیمت ایمپلنت موثر است.
  • مواد مورد استفاده: استفاده از مواد با کیفیت برای درمان ایمپلنت طول عمر ایمپلنت را افزایش می دهد و سلامت شما را به خطر نمی اندازد. برند مواد مختلف قیمت انجام ایمپلنت را تغییر می دهند.
  • تعداد ایمپلنت ها: افزایش تعداد ایمپلنت های مورد نیاز در دهان نیز باعث افزایش قیمت ایمپلنت می شود.

.