برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در اراک

قیمت ایمپلنت اولین چیزی است که بیمارانی که می خواهند از این روش درمانی استفاده کنند، در مورد آن کنجکاو هستند. هزینه ایمپلنت چقدر است؟ هزینه ایمپلنت چگونه تعیین می شود؟ مهم ترین چیزی که قبل از چنین سؤالاتی باید در نظر بگیرید، بدون شک این است که دندان های شما به چه نوع و چه تعداد ایمپلنت نیاز دارند.

قیمت ایمپلنت دندان در اراک

هزینه ایمپلنت دندان در اراک به ازای هر واحد به طور میانگین 12.000.000 الی 31.000.000 تومان به همراه روکش ایمپلنت می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای درجه 3 7.900.000
قیمت ایمپلنت کره ای درجه 1 9.900.000
قیمت ایمپلنت سوئیسی 14.900.000

در نظر داشته باشید که هزینه اعلام شده بدون احتساب روکش می باشد. هزینه هر واحد روکش پی اف ام 4.500.000 و هزینه هر واحد روکش زیرکنیا 5.500.000 تومان می باشد.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان اقساطی در اراک

ما به زودی شعبه کلینیک دندانپزشکی روشا را در شهرستان اراک نیز احداث خواهیم کرد. با این حال پرسنل کلینیک تا زمان تاسیس این شعبه برنامه درمانی شما را به گونه ای تنظیم می کنند که در کمترین زمان ممکن بتوانید خدمات مد نظر خود را دریافت کنید و به شهر خودتان بازگردید. البته ما شرایط ویژه ای را برای مراجعه کنندگان از شهرستان در نظر گرفته ایم. همچنین با استفاده از خدمات ما در کلینیک روشا می توانید ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی انجام دهید. متخصصان متبحر و مجرب ما خدمات خود را در زمینه ارائه انواع درمان ها به صورت تضمینی انجام می دهند.

ایمپلنت دندان چگونه ساخته می شود؟

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که ریشه دندان را با پایه های فلزی و پیچ مانند جایگزین می کند و دندان های آسیب دیده یا از دست رفته را با دندان های مصنوعی که شبیه دندان های واقعی هستند جایگزین می کند. جراحی ایمپلنت دندان جایگزینی است که فرصتی برای درمان فقدان ریشه های طبیعی دندان بدون نیاز به پروتز یا جایگزینی دندان بریج ارائه می دهد. در مقایسه با سایر گزینه های جایگزینی دندان که فقط قسمت های قابل مشاهده دندان های از دست رفته را ترمیم می کنند، ایمپلنت های دندانی که هم ریشه و هم تاج دندان های از دست رفته را جایگزین می کنند ایده آل هستند. یک دندانپزشک ایمپلنت خوب شما را در هر مرحله از طرح جایگزینی دندان به کمک ایمپلنت راهنمایی می کند و هزینه ی هر درمان را مشخص می نماید.

هزینه های آماده سازی و افزودن آنها بر قیمت ایمپلنت دندان

در مورد قیمت ایمپلنت دندان در نظر بگیرید که ممکن است قبل از کاشت ایمپلنت به درمان های مقدماتی نیاز داشته باشید. اگر دندان‌های آسیب دیده یا پوسیده دارید، احتمالاً کشیدن دندان را توصیه می‌کنیم. در برخی موارد ممکن است نیازی به کشیدن دندان نباشد، زیرا ایمپلنت را می توان بلافاصله بیرون کشید. علاوه بر این، برخی از بیماران پس از از دست دادن دندان، حجم بافت نرم و تراکم استخوان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و به پیوند بافت نیاز دارند تا لبخند شما را برای قرار دادن موفقیت آمیز ایمپلنت دندان آماده کند. واضح ترین اطلاعات پس از گرفتن اشعه ایکس (تصویر X-Ray) از دندان ها به دست می آید.

هزینه پروتز دندانی روی ایمپلنت

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت، قسمت پروتز دندانی است که قرار است روی ایمپلنت ساخته شود. در این قسمت می توان از روکش مختلف ایمپلنت استفاده کرد و هر روکش قیمت های متفاوتی دارد. مثلا هزینه های روکش برای ایمپلنت دندان قدامی که نقش زیبایی را نیز در چهره به عهده دارد بیشتر است. ما با تکنسین های آزمایشگاهی خود در حال پیشرفت برای ساخت دندان مصنوعی روی ایمپلنت هستیم. بنابراین عوامل زیادی، از مواد قالب گیری که از دهان می گیریم تا تیم تکنسین آزمایشگاه که با آن کار می کنیم، بر قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد.

لازم به ذکر است که ایمپلنت یک درمان ساده نیست و در طی پروسه انجام آن بسیاری از متغیرها باید با هم مدیریت شوند. تکنیک های جراحی که در حضور بافت استخوانی از دست رفته و پودر استخوان در عمل لثه که در حضور بافت لثه از دست رفته انجام می شود، ممکن است برای هر بیمار متفاوت باشد. در اینجا، پروتکل تشخیص و درمان، گزینه های قیمت از بیمار به بیمار دیگر، صرف نظر از ایمپلنت متفاوت است. برای درمان صحیح و پیروی از توصیه های پزشک، مراجعه به پزشکی که می توانید به او اعتماد کنید راه حل ایده آلی خواهد بود.

قیمت ایمپلنت دندان با توجه به تعرفه های انجمن دندانپزشکی ایران

همچنین در نظر داشته باشید که تعرفه حداقل دستمزد انجمن دندانپزشکی ایران در مورد تعیین قیمت ایمپلنت بسیار حائز اهمیت است. این واحد حداقل دستمزد بر خلاف سایر مشاغل معانی متفاوتی دارد. بنابراین دندانپزشک می گوید؛ این لیست حداقل مبلغی است که باید پرداخت شود تا بتوانیم یک درمان موثر را انجام دهیم. اگر کمتر از این قیمت با آن مواجه شدید، ممکن است از چیزی که ارائه می شود، غیر تخصصی و ناکارآمد باشد. از آنجایی که داشتن تبحر کافی و بهداشت در این مورد بسیار مهم و دارای حساسیت ویژه است و درمان های ایمپلنت چندان قابل برگشت نیستند، به جای تلاش برای انجام تحقیقات در مورد هزینه عمل بهتر است که با یک پزشک خوب و استفاده از اطلاعات جامع او پروسه درمان خود را ادامه دهید.

آیا ایمپلنت ساخت آلمان بهترین است؟ بهترین برند ایمپلنت کدام است؟

در انتخاب برند ایمپلنت، اگر بگوییم برند این کشور خوب است، درست نیست. از آنجا که شرکت های پیشرو در این زمینه در آلمان هستند، کلمه ایمپلنت ساخت آلمان رایج شده است. با این حال، شرکت های بسیار خوبی در کشورهایی مانند آمریکا، کره جنوبی و سویس در حال تولید ایمپلنت هستند و نکات مهم در این مورد عبارتند از: شرکت ایمپلنت چقدر سابقه دارد، مطالعات تحقیق و توسعه و گزینه های استفاده از فناوری روز در این مورد کدامند؟

آیا ایمپلنت ساخت آلمان بهترین است؟ بهترین برند ایمپلنت کدام است؟

در مورد قیمت ایمپلنت در نظر داشته باشید از آنجایی که مواد و درمان هایی که عموماً در هزینه های ایمپلنت دندان استفاده می شوند مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته و اعمال می گردند، قیمت ایمپلنت دندان معمولاً به دلار یا یورو محاسبه می شود. با این حال، جای نگرانی نیست، همانطور که در بالا ذکر شد، هزینه ایمپلنت دندان به عوامل زیادی بستگی دارد و می تواند با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای انجام شود.

قیمت ایمپلنت در برندهای مختلف می تواند متفاوت باشد و این تنوع با توجه به نیاز و ترجیحات شخص متفاوت است. به عنوان مثال، ایمپلنت های ساخته شده از موادی مانند تیتانیوم یا زیرکونیوم ممکن است گران تر از ایمپلنت های ساخته شده از مواد دیگر باشند. علاوه بر این، قیمت ایمپلنت ها ممکن است با توجه به تکنیک ساخت نیز متفاوت باشد.